2020-03-09, 16:59
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Finns klipp på det i appen
Tack! Nu såg jag också.
Alltså 🤣 shit vad hon tryckte på hans knappar.
Varför, varför kan dom inte bara hålla käften båda två när den nya säger till dom. Som två småungar som vill ha sista ordet.

Bara det att det var så uträknat av Julia. Ni hörde hennes hånskratt. Där vann hon...

Han skulle suttit kvar och bara varit tyst. Då hade HAN vuxit i folks ögon. Men neeeeej, såklart han inte klarade det.

Herre jävlar vilka tjafs hela tiden.
2020-03-09, 16:59
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Jag såg klippet. Mergim säger att han inte vill bråka och ber henne vara tyst, för han vet ju om att han kommer tända till som han så ofta gör och han VILL nog inte det. Julia hade kunnat hålla käften stängd när han ber henne att sluta? Du får gärna berätta din analys. Det är uppenbart att många utanför huset inte tycker om honom pga hans beteende, men jag ser verkligen hur det hade kunnat undvikas. Under familjemötet hade de lika gärna kunnat be folk att inte provocera honom(eller någon öht) men istället attackerar de honom.

Exakt. Precis som Julia bad att de inte ska provocera fram Olga.
2020-03-09, 17:00
Medlem
kermiths avatar
Nu hoppas jag att alla förstår att vi måste rösta ut Lennie. Då försvinner albanen också.
Sorry Lennie men du har hållit hans rygg för länge, du borde ha steppat ner tidigare.
Alternativet är att produktionen skickar ut albanen och då önskar jag ge Lennie en andra andra chans.
2020-03-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag hade provocerat fram Mergims dåliga sidor om jag hade varit i huset så han hade fått lämna, hade det varit fel? En miljon kronor
Ja då ska man Oxå ut
2020-03-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tristis
Jag såg klippet. Mergim säger att han inte vill bråka och ber henne vara tyst, för han vet ju om att han kommer tända till som han så ofta gör och han VILL nog inte det. Julia hade kunnat hålla käften stängd när han ber henne att sluta? Du får gärna berätta din analys. Det är uppenbart att många utanför huset inte tycker om honom pga hans beteende, men jag ser verkligen hur det hade kunnat undvikas. Under familjemötet hade de lika gärna kunnat be folk att inte provocera honom(eller någon öht) men istället attackerar de honom.

Fast VAD ska folk göra runt honom som gör att han inte ska smälla av? Alla ska slicka hans röv fast även det kan trigga honom. Han har stått och skällt på Lennie, den mesigaste i hela huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nu hoppas jag att alla förstår att vi måste rösta ut Lennie. Då försvinner albanen också.
Sorry Lennie men du har hållit hans rygg för länge, du borde ha steppat ner tidigare.
Alternativet är att produktionen skickar ut albanen och då önskar jag ge Lennie en andra andra chans.
Är det nån vi bör ha kvar i huset nu är det Lennie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Familjemötena börjar likna mobbing. Blir irriterad på att Alex säger att VI har bestämt... påhejad av Glasman.
Mergim är en idiot men håller med. Kändes konstigt att titta på. De är så jävla tråkiga Glasman och Alex. Har de aldrig sett BB? Låt folk bråka och bli sams om de vill, de är inga jävla föräldrar. Om BB produktionen tycker något är fel för de tar det med personen. Jag tror Mergim måste ut för sib egen hälsas skull. Men han skapar fan ra underhållning så av egoistiska skäl vill jag ju inte han ska ut nu
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
problemet i detta fallet är att det händer gång efter gång och att det inte är sista gånngen det händer heller killen är en tickande bomb som bara väntar på att sprängas
Finns många, många tickande bomber i samhället. Inte enbart Mergim.
Nu har en tickande bomb tagit sig in i BB.
BB: s sociala expriment visar klart och tydligt vad det är som händer i grupper och hur individens historia samt psyke påverkar allt.
Visar också låsningar hos individen som ingen vare sig kan prata bort, krama bort eller pussa bort.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Hade BB velat ha kvar Mergin så skulle dom inte lagt ut klippet på han där han beter sig som en idiot.
Dom vet han kommer göra det igen, en varning att han ryker nästa gång lr åker han ut redan ikväll.
Tror på varning lr nåt löjligt straff som får honom att lämna frivilligt!

Det är exakt sådana klipp som ger mest klick och spridning.
Produktionen bör ju älska sådana konflikter som är på gränsen till
att spåra.

Själv hatar jag drama i BB, jag ser helst Lennie sitta knäpptyst i soffan bredvid någon
fet deltagare och pilla ludd från strumpan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan går inte så hårt på personangrepp. mer fylle tjafs som flera är inblandade i.
Jullan borde få tillsägelse att dricka lite mindre av BB. eller åtminstånde att andra eller hon själv ser till att hon dricker mindre
Inte ? Kallar folk fitta tex
Medlem
FarbrorAgges avatar
Redan 22/2 stod det helt klart för mig hur det ligger till:

(FB) Big Brother 2020
2020-03-09, 17:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Gruppen bestämmer inte om han ska ut

Vem har sagt att gruppen skulle bestämma det?
Det gör BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in