2020-03-09, 16:09
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Gm alltså? Tack!

Vad jag förstår är det två olika personers Mongogramkonton det länkas till.

"heder*heelix" är den personlighetsstörde mannen med kvinnonamn som sägs vara den gripne MGM.

"k*tietwisted" verkar vara personen som MGM delar folkbokförd bostad med.
Citera
2020-03-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Tror på samma spår
Läs gärna tråden.... inte så många sidor.
Citera
2020-03-09, 16:15
Medlem
MegaLomanis avatar
Transsexualitet verkar ju inte vara någon plausibel förklaring till att man dödar sina föräldrar. Finns det någon, som möjligen vet mer? Fanns det missbruksproblem med åtföljande penningbehov t ex?
Sådant är väl inte helt ovanligt när det gäller föräldrar, som blir brottsoffer.
Citera
2020-03-09, 16:25
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Transsexualitet verkar ju inte vara någon plausibel förklaring till att man dödar sina föräldrar. Finns det någon, som möjligen vet mer? Fanns det missbruksproblem med åtföljande penningbehov t ex?
Sådant är väl inte helt ovanligt när det gäller föräldrar, som blir brottsoffer.

Skulle tro att diagnos inom autismspektrat är väsentligt vanligare bland transsexuella, än bland icke transsexuella. Att döda sina föräldrar är nog även väsentligt vanligare bland de med en diagnos inom autismspektrat, än de som inte har en diagnos inom autismspektrat.

Sett till efterlysningen i den gamla tråden verkar hon ju varit lite speciell. Men nej, transsexualitet är ju knappast så att säga motivet.
Citera
2020-03-09, 16:31
Medlem
Custom_mades avatar
Jaha trams/hbtq igen.

Inga konstigheter, trans/homos är psykiskt störda med tendenser av våld/mobbning mot andra.

Inte förvånad, ju fler "transor" och "homos" man möter ju mer förstår man hur otroligt bortkomna dom är....

Läskigt att dom börjat blivit så agressiva också, sjuka sjuka "människor".
Citera
2020-03-09, 16:34
Medlem
De lite förvirrande här när jag läser inläggen då vissa skriver Mikael och andra Josefin. Men om jag förstått allting rätt så är en Transa misstänkt för att ha tagit livet ur två släktingar, förmodligen föräldrar?
Citera
2020-03-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
De lite förvirrande här när jag läser inläggen då vissa skriver Mikael och andra Josefin. Men om jag förstått allting rätt så är en Transa misstänkt för att ha tagit livet ur två släktingar, förmodligen föräldrar?

Japp. Mikael är Josefin Nord numer
Citera
2020-03-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco
Japp. Mikael är Josefin Nord numer
Tack för svar! Kan de ha varit något typ av satanistmord? Hen ser intresserad ut av GOTH osv..
Citera
2020-03-09, 16:40
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Skulle tro att diagnos inom autismspektrat är väsentligt vanligare bland transsexuella, än bland icke transsexuella. Att döda sina föräldrar är nog även väsentligt vanligare bland de med en diagnos inom autismspektrat, än de som inte har en diagnos inom autismspektrat.

Sett till efterlysningen i den gamla tråden verkar hon ju varit lite speciell. Men nej, transsexualitet är ju knappast så att säga motivet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Vet man verkligen att det är transan som är misstänkt? Nog för att det ligger nära tillhands att tänka att den avvikande nog är den skyldige, men har vi någon substans bakom misstanken?
Citera
2020-03-09, 16:40
Medlem
Ryktet jag hört på stan just nu så är det David som sitter anhållen. Men det är som sagt rykten.
Citera
2020-03-09, 16:45
Medlem
Hittar inte GM på Instagram 🤔 kan ni andra hitta?
Citera
2020-03-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Vet man verkligen att det är transan som är misstänkt? Nog för att det ligger nära tillhands att tänka att den avvikande nog är den skyldige, men har vi någon substans bakom misstanken?
Nja du har en poäng, men de ju det folket i tråden skriver iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in