2020-03-09, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ställningar efter lunchbråket

Julia +3 poäng för att hon ens ens vågade ta upp en kritik mot husdemonen Amilia.

Vicky +5 poäng för hon är den enda i huset som orkar och klarar av att argumentera emot Amilia. Hon ska ha all cred för det.

Alex +2 poäng för att han verbalt stöttade Julia angående snacket om Amilias obefintliga köksuppdrag och sa även ifrån till Mergim.

Mergim -4 poäng för han brusade upp och tappade kontrollen IGEN och kallade Julia för skitsaker (som även stöttat honom mycket i veckan) Får ett pluspoäng för att han lämnade bordet men det räckte inte.

Lennie -5 poäng för att han är fruktansvärt blåögd och helt obegripligt försvarar Mergim till varje pris. Äckligt medberoende. Och ljög alla upp i ansiktet när han påstod att Amilia hjälpte till med middagen igår. Förlorar garanterat min röst ikväll.

Amilia -227 poäng för att hon är husets absolut största idiot, iklädd en offerhalsduk som skulle räcka runt jordklotet.

Lyssnade du på Alex och Lennie vid poolen?
Lennie skötte sig bra och försvarade inte Mergin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
rammi73, ärligt, hur gammal är du?

Tycker du det är ok att sitta o prata om en människa utan dess närvaro o i samma mening säga att hon måste lära sig att inte prata bakom ryggen på folk ? Det är exakt det dom gör .

Jag r gammal nog att fatta att mobbing inte är ok varken i huset på nätet eller någon annanstans
Medlem
Sami plockar ur disken. Var är Amilia?
2020-03-09, 16:29
Medlem
D_120s avatar
"Snabb" familjemöte

Vi får väl se
Medlem
Familjemöte!!
Sen ska jag göra en Amilia och ställa mig och laga mat
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor

Okej satte Tv:n på full volym tömde och matade katten. Nu är det tomt igen.
Tack för supporten!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja hon triggade honom. Men hans kommentar var så sjukt onödig om att hon inte hjälpte till, varför skulle han dra in henne i det? Och om han hade vetat hur mycket skit Amilia pratar om honom bakom hans rygg hade han nog inte skyddat henne det är jag säker på. Jävla dumhuvud är han.

Ja Julia har Oxå stora problem o bör Oxå sägas till på skarpen .
Jävla dagis
Medlem
Får se om blåvalen dyker upp till familjemötet nu efter konfrontationen.

Lipar säkert nånstans.
2020-03-09, 16:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
vadå hände?

Jag missade situationen med Mergim. Vad hände?
Medlem
Hahaha Amilia kommer säkert skylla på Victoria att hon inte fick äta upp sin mat
Medlem
Mergim och Amilia gör aldrig fel, det vet vi ju nu
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja hon triggade honom. Men hans kommentar var så sjukt onödig om att hon inte hjälpte till, varför skulle han dra in henne i det? Och om han hade vetat hur mycket skit Amilia pratar om honom bakom hans rygg hade han nog inte skyddat henne det är jag säker på. Jävla dumhuvud är han.

Tror det var fortsättning från när han ilsknade till vid matbordet över att alla gick på Amilia, när det (enligt honom) fanns fler som inte hade hjälpt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in