2020-03-09, 16:14
Medlem
Tänk Lennie i ett förhållande med någon med missbruksproblem

”Jo men hon drack bara två öl igår ändå ”
2020-03-09, 16:14
Bannlyst
Lemmie är bra, han ska va kvar, ut med Lisa och släpp inte in dom två nya deltagarna, dom är redan tråkiga innan dom ens gått in i huset.
2020-03-09, 16:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Såg klippet nu med Julia o Mergim

Det är synd att han inte lämnade rummet

Jag älskar Julia, men jag känner igen beteendet hon hade där. Hon är irriterad o blir än mer irriterad för att Mergim är lugn, så hon börjar provocera. Det var detta resultat som Julia ville ha. Synd att Mergim inte kunde hålla in ilskan

Edit: sen å andra sidan var det jävligt fult av Mergim att sänka Julias insats i köket. Jag minns att hon inte hjälpte de första två dagarna eller något, sen var hon duktig
Fast helt ärligt; om jag hade varit där hade jag också försökt provocera honom. Det är skitkul!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHA Det är som att Mergim är ute på rastgården på psyket och så ballar han ur. Då kommer vårdaren Lennie och leder bort honom.

Spot on
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Fasen det är nära hålet känner jag men håller ut lite till.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
In alla och dislika Antys senaste Youtube video!

Fast då får hon visning o hon kan visa siffrorna för att få in lön via annonser
2020-03-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen det är nära hålet känner jag men håller ut lite till.

Du kanske får knipa till 03.00 för det kommer hända saker fram tills dess
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Såg klippet nu med Julia o Mergim

Det är synd att han inte lämnade rummet

Jag älskar Julia, men jag känner igen beteendet hon hade där. Hon är irriterad o blir än mer irriterad för att Mergim är lugn, så hon börjar provocera. Det var detta resultat som Julia ville ha. Synd att Mergim inte kunde hålla in ilskan

Edit: sen å andra sidan var det jävligt fult av Mergim att sänka Julias insats i köket. Jag minns att hon inte hjälpte de första två dagarna eller något, sen var hon duktig

Det är ju så synd om henne när Martin provocerar henne

Patetisk jävla kvinna det där!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Word! Tror ingen förstår att Viktoria endast spelar ett spel med alla dessa bråk dessutom, hon älskar att all är emot Amilia och hon har planerat detta noga!

Ja, Vickan spelar spelet. Mark my words. Det kommer visa sig i längden. Med det sagt menar jag inte att hon hade helt fel i samtalet med Amilia.
Medlem
herpesvårtas avatar
Ställningar efter lunchbråket

Julia +3 poäng för att hon ens ens vågade ta upp en kritik mot husdemonen Amilia.

Vicky +5 poäng för hon är den enda i huset som orkar och klarar av att argumentera emot Amilia. Hon ska ha all cred för det.

Alex +2 poäng för att han verbalt stöttade Julia angående snacket om Amilias obefintliga köksuppdrag och sa även ifrån till Mergim.

Mergim -4 poäng för han brusade upp och tappade kontrollen IGEN och kallade Julia för skitsaker (som även stöttat honom mycket i veckan) Får ett pluspoäng för att han lämnade bordet men det räckte inte.

Lennie -5 poäng för att han är fruktansvärt blåögd och helt obegripligt försvarar Mergim till varje pris. Äckligt medberoende. Och ljög alla upp i ansiktet när han påstod att Amilia hjälpte till med middagen igår. Förlorar garanterat min röst ikväll.

Amilia -227 poäng för att hon är husets absolut största idiot, iklädd en offerhalsduk som skulle räcka runt jordklotet.
2020-03-09, 16:17
Medlem
Omg nu ska Kongoslafskungen hålla möte med....hoppas mergim plockar fram knivarna nu
2020-03-09, 16:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68

Försöker att sitta stilla och det verkar fungera, men känner det är nära.
Men det är så spännande nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in