2020-03-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Är du dum? Det är Mergims beteende de snackar om nu. Vilket är helt befogat då han beter sig en som en 5 åring.

Alex så feg snackar skit och sen ba "hoppas alla får sin röst hörd men de bäst att jag är tyst annars tror han att jag väljer sida" hahahaha
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har också sett klippet på bråket, Julia triggade och pikade Mergim fullt medvetet. Dåligt av honom att brinna av, men det var precis det Julia var ute efter. "Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då?"
Varför satt han kvar?
Medlem
Och nu drar Julia upp garderoben igen, rotar efter den rätta koftan..

Ena gången är det Olga, sen är det medicinerna. Vad blir det imorrn?
2020-03-09, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😭 vad hände med Mergim? Jag var tvungen att gå ifrån.

vadå hände?
Medlem
Citat:
Har också sett klippet på bråket, Julia triggade och pikade Mergim fullt medvetet. Dåligt av honom att brinna av, men det var precis det Julia var ute efter. "Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då? Varför sitter du kvar då?"

Exakt,
Han sa flera gånger "låt mig va". Hur kan hon provoceras av att han säger att hon inte gjorde ngt i köket när julia själv kritisera andra om exakt samma
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En balja snarare....

Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ren mobbing mot Amilia nu , dom sitter o säger att man måste ta upp saker i gruppen o så sitter dom i 20 min o snackar om Amilia ?
Varför är hon inte med ?
Dom gör ju tvärtom än dom sagt innan när det gäller henne

Jag håller faktiskt med. Amilia har inte betett sig ok i mångt och mycket men hon förtjänar inte detta. Det liknas vid utfrysniing. Glasmans mål har varit att gula gruppen ska bli starkare än rosa. Mission completed. Nästa mål: Plocka ut Mergin och Amilia.
Medlem
Citat:
Ja hon triggade honom. Men hans kommentar var så sjukt onödig om att hon inte hjälpte till, varför skulle han dra in henne i det? Och om han hade vetat hur mycket skit Amilia pratar om honom bakom hans rygg hade han nog inte skyddat henne det är jag säker på. Jävla dumhuvud är han.
2020-03-09, 16:24
Bannlyst
Har det varit bråk nu?
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah skönt att man inte är ensam i alla fall! Mindre skönt att en hemtenta inte skriver sig själv...

Vad är väl en tenta mot det här, om några år
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag håller faktiskt med. Amilia har inte betett sig ok i mångt och mycket men hon förtjänar inte detta. Det liknas vid utfrysniing. Glasmans mål har varit att gula gruppen ska bli starkare än rosa. Mission completed. Nästa mål: Plocka ut Mergin och Amilia.
Hört talas om uttrycket " Svinhugg går igen " ?
2020-03-09, 16:25
Medlem
avixs avatar
Har Vickan ont i brösten? Hon har kramat dem i flera timmar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in