2020-03-09, 12:40
Medlem
harley quinn era jävla nötter
2020-03-09, 12:42
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antemannen
Vilken jävla surgubbe glasman är ändå

Hade också suttit o surat på alla som skriker 18 timmar av dygnet
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De ”designar” folkets kläder så de kan ha en fashion-show... De pratade om det igår.
Jaha ok.
Vilken skräll att manliga Mergim är med och pysslar och designar kläder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om Martin skulle välja Lennie varför gav han då i förtroende "helande stenar" som skall bringa tur inför valet.
För han vet han inte kommer välja henne så fick han väl dåligt samvete och hoppas på vi räddar henne (vilket vi väl gör om det är hon mot Lisa). Jag vet att Martin sa han var närmst Alex och Lennie av de som hängde löst så det är inget nytt. Däremot trodde jag Viccan lyckades fjäska in sig hos honom över helgen. Men hörde inte han sa igen idag att han vill rädda Lennie, någon som faktiskt hörde detta idag??
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Äh fy fan vad hon gräver i näsan!
2020-03-09, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jaha ok.
Vilken skräll att manliga Mergim är med och pysslar och designar kläder
Ja han som är så manlig och cool!
Han är mer feminin än de flesta tjejerna jag känner. Dramaqueen deluxe!
2020-03-09, 12:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Jag hade varit toksurare om jag hade Amelia och Lisa i mitt mitt hem.
Jag undrar mer hur han och Sami kan hålla sig så lugna. Jag hade blivit skogstokig.
2020-03-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
För han vet han inte kommer välja henne så fick han väl dåligt samvete och hoppas på vi räddar henne (vilket vi väl gör om det är hon mot Lisa). Jag vet att Martin sa han var närmst Alex och Lennie av de som hängde löst så det är inget nytt. Däremot trodde jag Viccan lyckades fjäska in sig hos honom över helgen. Men hörde inte han sa igen idag att han vill rädda Lennie, någon som faktiskt hörde detta idag??

Jag har inte hört de, men missat typ 4 timmar på liven så kan ha skett då. Men har svårt att tro att han skulle gå emot Jasmine, Jasmine vill ju ha kvar Vickan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du tror fel då t.o.m. massmedia har tagit upp bland annat FB som avgörande för att Anty blev så impopulär och rykte snabbt. Jag vet inte vem du är eller har varit de sista åren men sociala medier är extremt starka i valen människor gör idag. Makten har flyttat från dagstidningar till sociala medier under en lång tid.
Det är inget konstigt då alla politiker vill synas i sociala medier och vet att det är dit folk vänder sig.
Ett bra exempel är det amerikanska valet som var avgörande av vad människor påverkar via sociala medier FB, BB etc. Man anklagade t.om. Ryssland för att vara avgörande av valet av Trump via sociala medier.

Så din analys rimmar illa med verkligheten och det som samtliga analysinstitut, politiker, dagspress etc, vilka menar att sociala medier är idag den största plattform för påverkan.

Läs gärna på lite till om du tror annorlunda. Det är inte längre mor och far eller mormor som styr dina väl utan till största delen sociala medier.

Givetvis kommer allt på sociala medier i dagens värld. Men att denna "promote" för att få ut Anty, den behövdes (realistiskt) sett inte för att få ut henne. Det är vad jag säger.
Medlem
D_120s avatar
Tror Lennie räddas, Lisa åker ut
2020-03-09, 12:46
Medlem
antemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Han har ju väldigt rätt om 20 frågorna. Jasse förstör det totalt

Blir inte en kul lek om det är fem stycket som flamsar om frågorna och börjar gissa på specifika personer efter 2 frågor

Haha sant. Men i övrigt med tycker jag att han borde släppa till lite!
2020-03-09, 12:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Lisa: "Det är min g-punkt"
Alex: "Va!? Har du g-punkt?"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här