2020-03-09, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är lite roligt hur vissa användare i den här tråden agerar självutnämnda masterminds som ska styra hur vi röstar och tänker.

Jag har i alla fall tröttnat på att stoppa huvudet i skämskudden och kommer rösta på Lisa.
Skit i det! Man kan spamma en gång i timmen om man vill, men vi som hellre vill ha ut Lisa får ju rösta utifrån det.
2020-03-09, 12:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Man kan tro att flashback består av 10 pers som har järngrepp på alla som går in och läser

Tro mig, ingenting är enat. Men att folk önskar att det vore så är mycket tydligt.

Att Anty rök sist, där var flashback inte på något sätt "avgörande" för det resultat kan jag tala om. Men jag tror folk fått för sig det.

Du tror fel då t.o.m. massmedia har tagit upp bland annat FB som avgörande för att Anty blev så impopulär och rykte snabbt. Jag vet inte vem du är eller har varit de sista åren men sociala medier är extremt starka i valen människor gör idag. Makten har flyttat från dagstidningar till sociala medier under en lång tid.
Det är inget konstigt då alla politiker vill synas i sociala medier och vet att det är dit folk vänder sig.
Ett bra exempel är det amerikanska valet som var avgörande av vad människor påverkar via sociala medier amerikanska motsvarigheter till FB, BB etc. Man anklagade t.om. Ryssland för att vara avgörande av valet av Trump via sociala medier.

Så din analys rimmar illa med verkligheten och det som samtliga analysinstitut, politiker, dagspress etc, vilka menar att sociala medier är idag den största plattform för påverkan.

Läs gärna på lite till om du tror annorlunda. Det är inte längre mor och far eller mormor som styr dina väl utan till största delen sociala medier.
Senast redigerad av kermith 2020-03-09 kl. 12:40.
2020-03-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Min lista att åka ut ikväll. 1. Lennie (Förstör Mergim och Amilia helt och hållet), 2. Lisa (intetsägande, tråkig, äter snor, bedrövlig under tävlingar, 3. Victoria (Bjuder på sig själv och skapar lite småbråk här och där).
Håller helt med
2020-03-09, 12:36
Medlem
Sami hade räddat Vicky om han vann, sa han det?
2020-03-09, 12:37
Medlem
Jassa har fått sitt livs första hångel inatt, intressant!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jag har inget emot Lennie, tvärtom, föredrar Lennie varje dag framför Mona-Lisa men jag tänker rösta för att han ryker ikväll ändå. Amilias vänner är mina fiender och dessutom är han totalt menlös, tvivlar på att han skulle ingripa ens om någon attackerade hans egen mamma på stan, han hade nog bara stått där och stirrat med öppen mun som en död fisk. Sen så gav jag faktiskt Lennie helgen på sig att sätta på Mergim, då hade jag försökt rädda honom men det gjorde han inte så, tyvärr Lennie boy.

Lisa är en riktig jobbig jävel att både se och lyssna på, det kommer göra ONT att ha kvar henne och hennes hybris lär bara öka om hon stannar men det är smällar man får ta.

Allt som är dåligt för Amilia röstar jag för.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Lennie kommer räddas av Mergim o Martin sa dom två idag
Har svårt att tro Martin räddar Lennie.
Jasmine och de andra i rainbow vill rädda Lisa och Victoria.
Glasman och Sami sa även i BBK att dom ville ha ut Lennie.
Lisas tid kommer men inte ikväll.
2020-03-09, 12:38
Medlem
kermiths avatar
Om Martin skulle välja Lennie varför gav han då i förtroende "helande stenar" som skall bringa tur inför valet.
2020-03-09, 12:38
Medlem
antemannens avatar
Vilken jävla surgubbe glasman är ändå
2020-03-09, 12:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antemannen
Hahaha, kall avatar.
2020-03-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antemannen

Han har ju väldigt rätt om 20 frågorna. Jasse förstör det totalt

Blir inte en kul lek om det är fem stycket som flamsar om frågorna och börjar gissa på specifika personer efter 2 frågor
2020-03-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vad gör Julia, Mergim och Izabella i poolrummet just nu?
De ”designar” folkets kläder så de kan ha en fashion-show... De pratade om det igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in