Citat:
Ursprungligen postat av
kronhorkuken
Man kan tro att flashback består av 10 pers som har järngrepp på alla som går in och läser
Tro mig, ingenting är enat. Men att folk önskar att det vore så är mycket tydligt.
Att Anty rök sist, där var flashback inte på något sätt "avgörande" för det resultat kan jag tala om. Men jag tror folk fått för sig det.
Du tror fel då t.o.m. massmedia har tagit upp bland annat FB som avgörande för att Anty blev så impopulär och rykte snabbt. Jag vet inte vem du är eller har varit de sista åren men sociala medier är extremt starka i valen människor gör idag. Makten har flyttat från dagstidningar till sociala medier under en lång tid.
Det är inget konstigt då alla politiker vill synas i sociala medier och vet att det är dit folk vänder sig.
Ett bra exempel är det amerikanska valet som var avgörande av vad människor påverkar via sociala medier amerikanska motsvarigheter till FB, BB etc. Man anklagade t.om. Ryssland för att vara avgörande av valet av Trump via sociala medier.
Så din analys rimmar illa med verkligheten och det som samtliga analysinstitut, politiker, dagspress etc, vilka menar att sociala medier är idag den största plattform för påverkan.
Läs gärna på lite till om du tror annorlunda. Det är inte längre mor och far eller mormor som styr dina väl utan till största delen sociala medier.