2020-03-09, 11:00
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Kan ända känna att det hade varit kul att ha kvar Amilia ett tag till. Desto närmare hon kommer vinsten desto mer förtvivlad kommer hon bli när vi slänger ut henne med huvudet före!

Frågan är bara hur länge man klarar av att höra hennes röst..
Gränsen nåddes ungefär dag 2. Hör hennes röst även när jag sover...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska du säga samma sak NÄR det är 3 veckor kvar också och ingen skräck vecka skett ännu. Idiot
Det är väl ett jävligt dumt antagande när det inte är det som hänt. Och för att svara på din fråga. Självklart hade jag inte tänkt så om de va tre veckor kvar. Cp människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
men vad är det för tv dem två bjuder på nu? lennie ska ut så amilia och mergim knäcks totalt

Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Just därför han ska ut!
Det kommer att bli kaos hos Amilia och Mergim, dvs bra tv.
Sen står både Amilia och Mergim 1a och 2a på listan över vilka som ska ut framöver så vill dom lämna så slipper vi rösta ut dom.
Ut med Lennie!

Noll TV, det är vad det kommer bli!

Vill man ha ett bra BB över en lång tid framöver, då hoppas jag att folk tänker ett varv till. Er tanke är mer ett önsketänkande. Få ut Lennie, plus 2 som blir helt knäckta. Därefter kommer de två till hög risk kanske lämna.

Och vad har vi då för TV tror ni?
- Ingen alls!
2020-03-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Det är väl ett jävligt dumt antagande när det inte är det som hänt. Och för att svara på din fråga. Självklart hade jag inte tänkt så om de va tre veckor kvar. Cp människa

Bra, ut med han nu! Glöm inte o ta dina tabletter
Medlem
Turbotraktors avatar
Bryr mig inte om vad nån annan vill, tänker rösta på att Lisa ska lämna, trots att det lutar åt att de flesta kommer att rösta på Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Fan tycker ändå Lennie är rätt soft i jämförelse med många andra där inne, trisst ba att han har blandat in sig med Amilia
Han har grävt sin egna grav pga. det
2020-03-09, 11:04
Medlem
Nej tänk om Martin räddar Lennie?!
2020-03-09, 11:04
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det handlar inte alls om det. Folk tycker det är orättvist att Lennie åker ut för att man egentligen vill ha ut Amilia eller Mergim. Nej, "de flesta andra" röstar inte för att få ut honom - det är bara här som folk lobbar för att han ska ut så stenhårt, och det är väldigt många här (och överallt) som vill ha ut Lisa också. Du är ingen allvetare som har tillgång till all statistik som finns kring detta, oavsett vad du tror.
Nej jag är ingen allvetare, jag läser bara inlägg folk skriver på div ställen på nätet.
Du kan ju seriöst inte säga emot att de flesta som vill rädda Lennie är kvinnor!? De syns ju tydlig överallt.
2020-03-09, 11:05
Medlem
Sami och glasman har sagt i deras senaste BBK att det bästa för dem vore att Lennie åkte.

Deras ord min lag.

Lennie ska ut
Medlem
Detta scenario är ju dock också möjligt..

Lennie åker -> Mergim kliver ut självmant -> Vi blir fast med en DC som konstant filmar en ensam Amilia som pratar med sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nej tänk om Martin räddar Lennie?!

Nä martin räddar vickan alla dar i veckan. Annars får han en spark mellan benen av Jasmine
2020-03-09, 11:07
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Noll TV, det är vad det kommer bli!

Vill man ha ett bra BB över en lång tid framöver, då hoppas jag att folk tänker ett varv till. Er tanke är mer ett önsketänkande. Få ut Lennie, plus 2 som blir helt knäckta. Därefter kommer de två till hög risk kanske lämna.

Och vad har vi då för TV tror ni?
- Ingen alls!
Så du gillar Amilia och Mergim, och kan tänka dig att se dom i final!?
När Lennie åker ut kommer vi att få just bra tv.
Hur mycket händer just nu när han hela tiden är mamma till dessa två och bromsar dom från att leva ut sina bryt!?
Lennie är väl knappast bra tv själv heller!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in