2020-03-09, 10:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Bra förklarat! Detta inlägget måste bumpas hela dagen fram till ikväll.

+1
2020-03-09, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Fan tycker ändå Lennie är rätt soft i jämförelse med många andra där inne, trisst ba att han har blandat in sig med Amilia

Jag hade kunnat behålla honom om han helt avvek från Amilia i huset.
2020-03-09, 10:41
Medlem
Hahah Så Jävla Rolig Amilia!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan förstå att många vill ha ut Lisa, vem vill inte det? Det vill jag också.
Däremot vill jag ännu mer spräcka Anty gänget vars ande vilar kvar. Fortfarande kan man höra och se Amelia, Mergim och Lennie spy ur sig hat, men inte alls i samma frekvens som när Anty var med. De är nästan detroniserade, men bara nästan.

Låt oss städa upp ordentligt efter att ha skickat ut Anty till en hård värld där hon fortsätter att ljuga och sprida hat. Vi måste städa upp totalt och se till att det är skinande rent från hat som finns kvar.

Lennie är en rest av hatet och jag har inga sympatier för honom för att han ingick och sponsrade hatet genom sin tystnad och kärlek till Mergim. Låt er inte luras av "Lennie är egentligen en ganska schysst kille". Kom ihåg att han sade aldrig ifrån Anty eller någon annan när de spydde ut personangrepp 24/7. Han kunde sagt stopp "jag köper inte detta hat". Men det gjorde han inte utan höll tyst med. Så han är en lurig och falsk individ i fårakläder.

Så för att slutföra vår tokstädning MÅSTE Lennie ut! Allt annat är lite naivt.
Han är tokstark och kommer att tillsammans med Mergim sätta varandra i säkerhet vecka efter vecka. De har tillsammans just nu vunnit TRE AV TRE tävlingar. De är alltså 100 procentiga i immunitetstävlingar. 100% det är mycket. Vi vet inte förrän ikväll vem som har vunnit den sista tävlingen. Kanske är det Mergim. Och det skulle innebära att de tillsammans har vunnit ALLA tävlingar. Om ni inte ser faran i det måste ni börja att se det och göra något åt det.

Därför ber vi alla att stödja oss i att rösta ut Lennie ASAP. Om han nu sitter osäkert ikväll dvs. Kanske vann Mergim ännu en gång och gissa då vem han sätter som immun?

Alla väljer som de önskar men fundera bara en runda till vad ditt val kan innebära!

+1 han ska ut
Medlem
Ikväll lägger jag min röst på att Lennie ska ut.

För att senare rösta ut:
(Inte i ordning)

Amilia
Mergim
Lisa
Victoria
Izabella
Martin
2020-03-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Vilka här inne (som kan urskilja en äkta rumpa från en med buttlift) tror att Julia har en fake röv?
Min tanke är att den är fake (har sett många i mitt liv) och hon verkar ju uppenbarligen bry sig om hur hon ser ut (med tanke på bröstförstorning och tränad kropp).
Har inget emot att personer gör buttlift (är så vanligt nu för tiden), är bara nyfiken
Va?? Haha hennes röv ser inte alls fejk ut. Jag är tjej och tränar själv, det där är ju resultat av rätt övningar på gymmet för att få till snygg form. Hon är ju väldigt fit överlag, tror hon gymmar en del.
2020-03-09, 10:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Ikväll lägger jag min röst på att Lennie ska ut.

För att senare rösta ut:
(Inte i ordning)

Amilia
Mergim
Lisa
Victoria
Izabella
Martin

Bra lista!
2020-03-09, 10:45
Medlem
Varför är det inte Amilia som hänger löst istället för Lennie??

Jag vet ni alla vill rösta ut honom men jag kommer aldrig rösta ut honom det går emot mig tyvärr! Kommer rösta ut den han stå emot. Men verkar ändå som han ryker då majoriteten vill ha ut honom på de flesta BB-sidorna. Stackars nalle han förtjänar inte det. Bara för han är för snäll och naiv och hamnade med fel folk från början.
2020-03-09, 10:47
Medlem
Kan förstå att man gärna sätter kniven i Lennies rygg och skickar ut han!

MEN! Hur kommer det gå därefter?
- Ärligt talat så tror jag Amilia/Mergim kommer lämna, inte båda kanske, men någon av de kan nog lämna, då de kommer falla ihop totalt!

Lennie är som oljan till bilen, i denna trio. Utan honom går ingenting.

Och vad blir det för TV då? Så tänk gärna ett varv till innan ni lägger er röst ikväll
2020-03-09, 10:49
Medlem
Om man låter armen hänga rakt ner en längre tid så antar handen och fingrarna en blåare ton och blir kall.
Att han säger att han inte kan röra fingrarna eller böja armen är inget vi vet är sant. Det kan lika gärna vara så att han förbereder sig på att Lennie blir den som lämnar. Då har Mergim en bra ursäkt att också lämna eftersom han har sååå ont i sin arm.
2020-03-09, 10:50
Medlem
Killthepoors avatar
Fan igår när jag tittade på liven så kände jag att jag börjar tycka synd om Lennie. Från att ha tyckt att han är en riktigt tråkig jävel som måste ut så fick jag plötsligt lite moderskänslor för honom. Jag vet inte vad som hände.
Men, faktum kvarstår att jag röstar ut honom ändå. Han är fett tråkig, tillför inget, är någon slags riddare och bollplank till Amilia och mergim och hur kul är det att se.
Hade Martin hängt löst hade jag röstat på honom framför någon annan för han är en sån jäkla tråkig jävla inredningsdetalj så jag vill inte ens se han. Man skulle kunna byta ut gorillan där inne mot Martin och det skulle inte göra någon skillnad. Gaaah vad jag är trött på att han bara glider runt, synd att man inte kan rösta ut mer folk åt gången.
Men iaf, sorry Lennie, du verkar vara en trevlig prick men verkligen ingen underhållning så hejdå!
2020-03-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Kan förstå att man gärna sätter kniven i Lennies rygg och skickar ut han!

MEN! Hur kommer det gå därefter?
- Ärligt talat så tror jag Amilia/Mergim kommer lämna, inte båda kanske, men någon av de kan nog lämna, då de kommer falla ihop totalt!

Lennie är som oljan till bilen, i denna trio. Utan honom går ingenting.

Och vad blir det för TV då? Så tänk gärna ett varv till innan ni lägger er röst ikväll

men vad är det för tv dem två bjuder på nu? lennie ska ut så amilia och mergim knäcks totalt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in