2020-03-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är 100% med dig på detta. Jag står inte ut mer. Kommer behöva sluta kolla på skiten om Lisa blir kvar.

+ 1

Kräks
2020-03-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
+ 1

Kräks

+1

Lisa ut denna vecka.
Förstår inte er som vill att Lennie ska ut, du missar ju vi BBs första homoerotiska parningsritual. Det är nära nu ju!
2020-03-09, 10:25
Medlem
Grishuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
IKVÄLL RÖSTAR FLASHBACK PÅ LENNIE OM TILLFÄLLE GES

Lennie är stark på tävlingar vilket innebär att han skaffar sig immunitet eller ännu viktigare vinner makttävlingen vilket innebär att han fortätter rädda mergim/amilia i framtiden.

lisa är en sopa på tävlingar vilket resulterar i att hon alltid kommer sitta nominerad därav kan hon lätt användas som en bricka i spelet (även martin,izabella ingår där) och plockas ut om 1-3 veckor

DÄRFÖR SKA FLASHBACK RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL ÄVEN OM VI GILLAR HONOM MER ÄN LISA/AMILIA

Korrekt analys ! Han måste bort!
2020-03-09, 10:34
Medlem
Hahahah klockan är inte 11.30.

Hoppas det är okej med Mergims arm!
2020-03-09, 10:34
Medlem
Det dåliga med att rösta ut Lisa är att det inte kommer att märkas inne i huset. Tar hellre bort Lennie
2020-03-09, 10:35
Medlem
Lennie sköt sig själv i foten så hårt när han gick med i ”rosa rummet” och speciellt när han räddade Mergim i veckan. Därför förtjänar han att åka ut idag. Nästa vecka är det bara hoppas på att Amilia sitter nominerad så vi kan köra ut henne också. Efter det Mergim och Lisa. Sen börjar spelet på allvar baby! Som patzy hade sagt.
2020-03-09, 10:35
Medlem
kermiths avatar
Jag kan förstå att många vill ha ut Lisa, vem vill inte det? Det vill jag också.
Däremot vill jag ännu mer spräcka Anty gänget vars ande vilar kvar. Fortfarande kan man höra och se Amelia, Mergim och Lennie spy ur sig hat, men inte alls i samma frekvens som när Anty var med. De är nästan detroniserade, men bara nästan.

Låt oss städa upp ordentligt efter att ha skickat ut Anty till en hård värld där hon fortsätter att ljuga och sprida hat. Vi måste städa upp totalt och se till att det är skinande rent från hat som finns kvar.

Lennie är en rest av hatet och jag har inga sympatier för honom för att han ingick och sponsrade hatet genom sin tystnad och kärlek till Mergim. Låt er inte luras av "Lennie är egentligen en ganska schysst kille". Kom ihåg att han sade aldrig ifrån Anty eller någon annan när de spydde ut personangrepp 24/7. Han kunde sagt stopp "jag köper inte detta hat". Men det gjorde han inte utan höll tyst med. Så han är en lurig och falsk individ i fårakläder.

Så för att slutföra vår tokstädning MÅSTE Lennie ut! Allt annat är lite naivt.
Han är tokstark och kommer att tillsammans med Mergim sätta varandra i säkerhet vecka efter vecka. De har tillsammans just nu vunnit TRE AV TRE tävlingar. De är alltså 100 procentiga i immunitetstävlingar. 100% det är mycket. Vi vet inte förrän ikväll vem som har vunnit den sista tävlingen. Kanske är det Mergim. Och det skulle innebära att de tillsammans har vunnit ALLA tävlingar. Om ni inte ser faran i det måste ni börja att se det och göra något åt det.

Därför ber vi alla att stödja oss i att rösta ut Lennie ASAP. Om han nu sitter osäkert ikväll dvs. Kanske vann Mergim ännu en gång och gissa då vem han sätter som immun?

Alla väljer som de önskar men fundera bara en runda till vad ditt val kan innebära!
Senast redigerad av kermith 2020-03-09 kl. 10:37.
2020-03-09, 10:37
Medlem
aina08s avatar
Ikväll är det dags!
Vi röstar ut Lennie för att ta bort Amilia och Mergims goose. Vad ska dom göra när deras myspappa försvinner!?
Vem ska sen trösta Amilia och orka höra på hennes evighetsprat?
Vem ska bromsa Mergim när han får psykbryt?
Vi vill helt enkelt ha mer action i BB-huset samtidigt som vi vill förstöra för dessa två.
Lennie är dessutom ganska trist i huset och sticker inte ut.
Kvinnor vill ha honom kvar för att ha något "ögongodis" (enligt många i BB-gruppen på Facebook) men seriöst, kvinnodagen var igår!
Lennie är också bra i tävlingar vilket innebär att han fortsatt kommer att kunna rädda sin lilla pojke Mergim eller Amilia i lång tid framöver.

Det hela är enkelt om man tänker efter lite!

Flashback röstar ut Lennie!

Ja, Lisa är trist och ska också röstas ut, men det kommer att finnas tillfällen nästan varje vecka framöver.
När det inte finns någon att rösta ut för att försvåra eller få bort Mergim och Amilia är det hennes tur, alltså inte ikväll...
2020-03-09, 10:38
Medlem
Fan tycker ändå Lennie är rätt soft i jämförelse med många andra där inne, trisst ba att han har blandat in sig med Amilia
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vi vet ju inte ens om de blir nån skräck vecka, de är ju bara spekulationer att de kan bli.
Ska vi köra så när det bara är 3 veckor kvar också, det kanske blir en skräck vecka snart.
Nä, nu har vi en chans att skicka ut honom då gör vi de!
Nu är det ju inte 3 veckor kvar, idiot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan förstå att många vill ha ut Lisa, vem vill inte det? Det vill jag också.
Däremot vill jag ännu mer spräcka Anty gänget vars ande vilar kvar. Fortfarande kan man höra och se Amelia, Mergim och Lennie spy ur sig hat, men inte alls i samma frekvens som när Anty var med. De är nästan detroniserade, men bara nästan.

Låt oss städa upp ordentligt efter att ha skickat ut Anty till en hård värld där hon fortsätter att ljuga och sprida hat. Vi måste städa upp totalt och se till att det är skinande rent från hat som finns kvar.

Lennie är en rest av hatet och jag har inga sympatier för honom för att han ingick och sponsrade hatet genom sin tystnad och kärlek till Mergim. Låt er inte luras av "Lennie är egentligen en ganska schysst kille". Kom ihåg att han sade aldrig ifrån Anty eller någon annan när de spydde ut personangrepp 24/7. Han kunde sagt stopp "jag köper inte detta hat". Men det gjorde han inte utan höll tyst med. Så han är en lurig och falsk individ i fårakläder.

Så för att slutföra vår tokstädning MÅSTE Lennie ut! Allt annat är lite naivt.
Han är tokstark och kommer att tillsammans med Mergim sätta varandra i säkerhet vecka efter vecka. De har tillsammans just nu vunnit TRE AV TRE tävlingar. De är alltså 100 procentiga i immunitetstävlingar. 100% det är mycket. Vi vet inte förrän ikväll vem som har vunnit den sista tävlingen. Kanske är det Mergim. Och det skulle innebära att de tillsammans har vunnit ALLA tävlingar. Om ni inte ser faran i det måste ni börja att se det och göra något åt det.

Därför ber vi alla att stödja oss i att rösta ut Lennie ASAP. Om han nu sitter osäkert ikväll dvs. Kanske vann Mergim ännu en gång och gissa då vem han sätter som immun?

Alla väljer som de önskar men fundera bara en runda till vad ditt val kan innebära!

Bra förklarat! Detta inlägget måste bumpas hela dagen fram till ikväll.
2020-03-09, 10:39
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Fan tycker ändå Lennie är rätt soft i jämförelse med många andra där inne, trisst ba att han har blandat in sig med Amilia
Som man bäddar får man ligga helt enkelt.
Ikväll åker han ut då han är Mergim och Amilias mysegoosepolis. Enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in