Citat:
Ursprungligen postat av
WhenAllLightDies
HAHA skön du är.
Jag vill inte sen några skitnödiga kommentarer av dig senare här i tråden när du ligger döende eller att någon närstående är fucked.

Oroa dig inte för mig

Dessutom är det bara bra att det dör lite folk i alla fall. Jorden är liksom överbefolkad och det behöver "lättas på trycket"' om du förstår vad jag menar
Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Elias Cuckoo
Kan inte du hålla dig till din veg tråd? ingen lyssnar på dig ändå.
Jasså är du här och tramsar också?

Betydligt fler lyssnar på mig och tar mig på allvar än vad de lyssnar på en paranoid clown som dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Ja, är det tillåtet att byta sida så här efter 1 månad, just asking?
"Byta sida"? Vad snackar du om? När har jag hypat upp coronaviruset som värsta livsfarliga superviruset?
Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Kommer ihåg hur Soros trampade på kronan så den föll ned i skiten men 40% danska kronor över sig ++. Oljepris går bananas samt många fler industrier under Corona skräcken som inte ens krökt ett hår på ett barn eller dödat ett svenskt PK-troll. 81+ år i tragiska Club Italia gäller.
Ryssen och Saudi kastar olja på varandra och vem bestämmer i Saudi. Helt rätt, USA och Soros! Ingen konspiration bara fakta!
För den som ligger på cash ser det lovande ut måste jag nu erkänna och varför inte tvätta händerna en extra gång samt undvika folksamlingar så gott det går. Därmed inte sagt jag lobbar för näspetning på rad eller tandpetning med fingrarna efter maten!
Ja du verkar ju vara rätt knäpp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Christopher.
Du får särskilja det. Av de som har lämnat vården har 37% hittills dött och 63 % friskförklarats. En majoritet av de smittade är satt i karantän och genomgår behandling. I min värld ger avslutade fall en rättvis bild av dödligheten av en sjukdom.
Du ser vad du vill se. Faktum är att av alla rapporterade smittade så är det bara 3.4% som har dött, och sedan finns det som sagt ett stort mörkertal av smittade som inte har brytt sig om att rapportera att de åkte på coronaviruset.
Citat:
Ursprungligen postat av
magpest
Idiot. Matematiken att dela döda genom smittade är ytterst elementär. Alla kan göra sådana sinnesslöa beräkningar. Smittade under en pågående epidemi är detsamma som (döda + [döda ∨ tillfrisknande]). Det fetmarkerade kommer ge en missvisande dödlighet.
Den riktiga sinnesslöa iDioten är såklart du. Ja det är simpel matematik, och statistiken stämmer bland de rapporterade fallen. I själva verket är det nog runt 1% av alla som åker på coronaviruset som faktiskt dör av det, eftersom de flesta märker inte ens av att de har blivit smittade, och tror att det rör sig om en vanlig förkylning.