2020-03-09, 01:59
Medlem
137MGs avatar
Om jag var nya tjejen skulle jag undrat om det var något fel på mig som gör att Amilia inte vill sova där. Däremot lär hon väl redan ha insett hur klängig valen är på Lennie... Stör mig också så sjukt på att Amilia alltid lämnar knapparna på hennes skjortor öppna för att ”tissarna” ska kika fram. Alltså förlåt för många dryga inlägg om Amilia men hon får mig att koka.
2020-03-09, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Om jag var nya tjejen skulle jag undrat om det var något fel på mig som gör att Amilia inte vill sova där. Däremot lär hon väl redan ha insett hur klängig valen är på Lennie... Stör mig också så sjukt på att Amilia alltid lämnar knapparna på hennes skjortor öppna för att ”tissarna” ska kika fram. Alltså förlåt för många dryga inlägg om Amilia men hon får mig att koka.
Jag tänkte på samma. Hon är en expert på att frysa ut nya deltagare. Hon vill ha Lennie så jävla mycket men han bryr sig inte. Kan inte fatta ingen ser att Mergim ligger på golvet (han vill nog inte lägga sig med Alex eller med nya tjejen som har markerat hon har pojkvän på utsidan). De borde ju be Amilia gå lägga sig i rätt säng. Hoppas på damputbrott från Mergim snart hahaha!

Hennes tissar är fejk (silikonbröst erkände hon igår), men ändå ser de så hängiga och fläskiga ut. Sjukt osexigt tycker jag.
2020-03-09, 02:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahaha när Mergim slängde sig över Lisa innan när hon låg på magen i deras säng så skojjade Lisa om att hon kände hans snopp där bak. Lennie sa han också ville ha en sån kram. Sen började han prata om rimming... är det normalt bland heterosexuella killar att prata så? Och hålla hand med sin kompis och smeka hans hand i sömnen? Och sen har han ju en Blåval mellan sig så han ligger inte ensam med Mergim men ändå, ni som är heterosexuella killar är det vanligt att vara så närgående med en killkompis?

Allt Mergim vill är att få ha sista natten med sin pojkvän men Amilia cockblockar grovt

Nej det är inte på något sätt vanligt bland straighta killar. Men det är ju ingen hemlighet att de är bögar. Var har du hört att de skulle vara straighta? Från de själva antagligen. Men försök att förstå att albanen är muslim och skulle med högsta sannolikhet stå högst upp på listan över hedersmord inom hans familj. Så jag förstår att han måste dölja det. Men det går inte så bra då kamerorna är på 24/7 och de vet inte vad som visas. På ett sätt är det ju en jobbig situation för albanen då han inte kan helt och ärligt visa sina känslor för Lennie. Och Lennie försöker ju naturligtvis också dölja det för muslimens skull.
Men vi som ser detta live vet ju vad som gäller och var de står. Det är jobbigt för båda. Varför tror du Patsy gillade Mergim mest av alla deltagare och hyllade honom och sade t.o.m att han skulle vinna hela BB. Patsy kände naturligtvis igen sig i sin egen erfarenhet av att vara ung och homosexuell och behöva dölja det på alla sätt.
Naturligtvis kommer inte Mergim att komma i närheten av att vinna BB. Men han är ändå en vinnare då han funnit kärleken och Lennie.
Senast redigerad av kermith 2020-03-09 kl. 02:12.
2020-03-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Menade folket i huset. Var en fin stund på gården när dom enades om att han är feminin och troligen homofil.
Missade detta, vad sa de?
2020-03-09, 02:12
Medlem
JoppeNets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Varför är deras klocka en timme före?

Jag märkte det för första gången i fredags kväll. Typ vid 18 tiden har jag för mig att jag upptäckte det. Sen har det varit så men idag verkar det som att den går ytterligare 30 minuter före. Så deras klockan visar nog 03.42 nu typ

Undrar om någon av deltagarna går och ändrar för att jävlas. Eller för att de vill somna tidigare.
2020-03-09, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nej det är inte på något sätt vanligt bland straighta killar. Men det är ju ingen hemlighet att de är bögar. Var har du hört att de skulle vara straighta? Från de själva antagligen. Men försök att förstå att albanen är muslim och skulle med högsta sannolikhet stå högst upp på listan över hedersmord inom hans familj. Så jag förstår att han måste dölja det. Men det får inte så bra då kamerorna är på 24/7 och de vet inte vad som visas. På ett sätt är det ju en jobbig situation för albanen då han inte kan helt och ärligt visa sina känslor för Lennie. Och Lennie försöker ju naturligtvis också dölja det för muslimens skull.
Men vi som ser detta live vet ju bad som gäller och var de står. Det är jobbigt för båda. Varför tror du Patsy gillade Mergim mest av alla deltagare och hyllade honom och sade t.o.m att han skulle vinna hela BB. Patsy kände naturligtvis igen sig i sin egen erfarenhet av att vara homosexuell och behöva dölja det på alla sätt.
Naturligtvis kommer inte Mergim att komma i närheten av att vinna BB. Men han är ändå en vinnare då han funnit kärleken och Lennie.
Det var faktiskt väldigt fint skrivit!

Men är vi säkra på Lennie känner samma? Märks ju mest från Mergims håll. Lennie bara besvarar ibland men kan vara mer skämtsamt från hans sida. Fast han har ju koll på rimming och bög-grejer.

Och stör mig fortfarande på att Blåvalen inte ens brydde sig när Mergim la sig på golvet. Äckliga människa.
2020-03-09, 02:15
Medlem
Detta är exakt bevis på att vi måste få ut Lennie imorgon!! Fattar ni vilket kaos de kommer bli i amilias och mergims huvud? Från att vara 4 favoriter enligt dom själva till endast 2 huvudlösa kycklingar kvar...
2020-03-09, 02:22
Medlem
kermiths avatar
Sami och Glaset borde gå upp vid sextiden på morgonen börja skrika vid deras dörr och hålla igång så skulle jag vilja se vad de tycker om det hos Pink Ladies. Men det kommer de med största sannolikhet inte att göra då de har en vanlig mänsklig gräns. Därför vill jag nu att VI sluter upp och skickar ut Lennie imorgon om tittarna får välja. Då får Lennie chansen att förbereda och göra iordning lägenheten så att han och albanen kan direkt flytta ihop. Det vore det schysstaste mot båda så att de kan bygga ett förhållande och kanske på sikt även en homofamilj.
Så rösta Lennie för hans egen skull!!
2020-03-09, 02:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det var faktiskt väldigt fint skrivit!

Men är vi säkra på Lennie känner samma? Märks ju mest från Mergims håll. Lennie bara besvarar ibland men kan vara mer skämtsamt från hans sida. Fast han har ju koll på rimming och bög-grejer.

Och stör mig fortfarande på att Blåvalen inte ens brydde sig när Mergim la sig på golvet. Äckliga människa.

Tack. Jo men Lennie besvarar det tydligt. Han smeker albanens hår väldigt ofta och viker inte från hans sida under dagen. De är ju klart förälskade. Tyvärr är sjökon där och vill förstöra detta som allt annat hon försöker förstöra. Se bara hur sugen hon är på Martin och vill även där sätta käppar i hjulet mellan Martin och Jassa. Hon är en sjuk och störd människa som bara bryr sig om sig själv.
2020-03-09, 02:36
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Detta är exakt bevis på att vi måste få ut Lennie imorgon!! Fattar ni vilket kaos de kommer bli i amilias och mergims huvud? Från att vara 4 favoriter enligt dom själva till endast 2 huvudlösa kycklingar kvar...
Lenny verkar vara en reko grabb men passar inte in i BB och det bästa är att han får lämna och därefter kommer hans pojkvän också gå ut självmant är 100 på det
2020-03-09, 02:40
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Amelia in action: https://streamable.com/5buy4

Bjuder på den

Var fanimej tvungen kolla igen !
Den är så brutal.och klockren !
2020-03-09, 02:43
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sami och Glaset borde gå upp vid sextiden på morgonen börja skrika vid deras dörr och hålla igång så skulle jag vilja se vad de tycker om det hos Pink Ladies. Men det kommer de med största sannolikhet inte att göra då de har en vanlig mänsklig gräns. Därför vill jag nu att VI sluter upp och skickar ut Lennie imorgon om tittarna får välja. Då får Lennie chansen att förbereda och göra iordning lägenheten så att han och albanen kan direkt flytta ihop. Det vore det schysstaste mot båda så att de kan bygga ett förhållande och kanske på sikt även en homofamilj.
Så rösta Lennie för hans egen skull!!

Yes ! Sagt det flera ggr.Vi röstar ut Lennie!
Vi röstar med mobil, ipad ,app osv.
Vi gör ett försök och hoppas !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in