2020-03-09, 01:03
Medlem
kendallos avatar
Gick iväg från skärmen och gjorde annat i typ 40minuter, kom tillbaka nu och Lisa står fortfarande i köket med den där hemska svarta skjortan med öppen glipa i ryggen som visar hennes badring, på galge med klädrullar i handen. Gå och lägg dig en sista gång i huset Lisa, du har en lång ångestdag i morgon innan du åker ut.
2020-03-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar vad Vickan har i becknarväskan. Tamponger?

Tänkte på det tidigare. Det är helt befängt att traska runt med en väska inomhus i sitt ”egna” hem. Att det är en fruktansvärt ful becknarväska gör det inte precis bättre.
2020-03-09, 01:05
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
BB måste göra något angående Amelia. Hennes beteende är inte normalt.
Ångest, gråtsessioner, upprepande monologer, äter maniskt, beter sig illa mot andra. Hon mår inte bra. Hur kommer då hon må när hon hänger löst och måste härda ut i en vecka på att få veta resultatet. Det kommer paja henne helt, hon är på randen till smmanbrott redan nu.
BB ser ni inte vart detta lutar?

Vem bryr sig då hon är så vidrig människa.Enda orsaken hon ser deppad ut mellan varven är ju att Anty åkte och hennes skitsnackargäng sacka ihop.
Annars hade hon varit samna odrägliga människa vilket jag tycker fortfarande hon är.
Skitsnackandet is never ending.
2020-03-09, 01:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan skulle precis ta en tugga på min macka och så satte det igång. Helt ärligt skulle jag kunna stå rakt ut. Varför säger ingen år honom? Jag hade aldrig kunnat vara i samma rum som honom vid måltider.

De vågar inte för det kan klassas som rasistiskt, tänk bara på Kim som åkte ut på extremt lösa grunder. Han sade ingenting om hat mot judar utan slant lite grann med tungan att chefen var judinna. Jag vet inte hur hur och varför de fick till det som hets mot folkgrupp. Så nu är deltagarna mycket försiktiga med att nämna något.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Äter som den neger han är.Han gör ju något smackande ljud när han pratar oxå.

Han klickar som ett djur vid typ parning eller liknande.
2020-03-09, 01:08
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
De vågar inte för det kan klassas som rasistiskt, tänk bara på Kim som åkte ut på extremt lösa grunder. Han sade ingenting om hat mot judar utan slant lite grann med tungan att chefen var judinna. Jag vet inte hur hur och varför de fick till det som hets mot folkgrupp. Så nu är deltagarna mycket försiktiga med att nämna något.

Han klickar som ett djur vid typ parning eller liknande.

Ja något konstigt är det iaf. Straight from da nigger jungle. Har inte lärt sig vett och etikett.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-09 kl. 01:11.
2020-03-09, 01:09
Medlem
Varför är deras klocka en timme före?
2020-03-09, 01:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Vem bryr sig då hon är så vidrig människa.Enda orsaken hon ser deppad ut mellan varven är ju att Anty åkte och hennes skitsnackargäng sacka ihop.
Annars hade hon varit samna odrägliga människa vilket jag tycker fortfarande hon är.
Skitsnackandet is never ending.

Nejdå jag bryr mig inte ett smack tänker bara på att åldersgränsen är satt till 11 åringar som tittar på detta och lär sig massa skit. Hennes jävla banbrytande mobbarbeteende är något man bör bryta direkt och skicka ut fanskapet.
2020-03-09, 01:12
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ja något konstigt är det iaf. Straight from da nigger jungle. Har inte lärt sig vett och etikett.
Du är vidrig! Med dina rasistiska kommentarer.
2020-03-09, 01:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Ja, han har ju mer gemensamt med deras docka King Kong än någon annan.
2020-03-09, 01:14
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Du är vidrig! Med dina rasistiska kommentarer.

Hujeda mig !
2020-03-09, 01:15
Medlem
Jääääklar vad trött jag är på att höra/se jassa och Martin prata om hur gärna de vill ha sex men inte kan pga. Kameror.
Ha det bara eller var tysta
2020-03-09, 01:15
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Nejdå jag bryr mig inte ett smack tänker bara på att åldersgränsen är satt till 11 åringar som tittar på detta och lär sig massa skit. Hennes jävla banbrytande mobbarbeteende är något man bör bryta direkt och skicka ut fanskapet.

Tänkte inte på den aspekten . Så sant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in