2020-03-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Drömscenariot är alla dagar i veckan att Lisa åker.
+1
2020-03-08, 23:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Nån borde knulla Julia snart innan hon bryter ihop totalt. Noll kontroll över sig själv efter lite bubbel, tragiskt att se. En dragon lady och manslukerska i ett och samma paket, men förstår att ingen kille vågar ligga med henne.
Jullans kropp är så jävla hot. Vilken rumpa.
Hon är med 100% en vild jäkel i sängen. en sån man får klösmärken av på ryggen.
Skulle inte banga. Skulle vara flaggans dag i kalsongerna om man sov med henne i samma säng.
2020-03-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Hon pratar till han och lisa som att hon styr dom. därför hon ska ut för hon tror hon är någon boss. Klarar inte av hennes attityd
Hon är en liten skitunge på ca 20 år, men beter sig som Alex och Lisas mamma fast de är betydligt äldre än henne.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Hon pratar till han och lisa som att hon styr dom. därför hon ska ut för hon tror hon är någon boss. Klarar inte av hennes attityd
Aa. så fort alex gör nått.
Så kommer alltid Vickan: Men Alex vad gör du Alex. .m.m
Medlem
BlueSnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
7 år är väl ingenting? Jag har själv haft sex med en man som var 26 år äldre än mig och det var bland det bästa sex jag någonsin haft.
Kändes lite skumt att veta att hans yngsta dotter var äldre än mig, lol.

Du kan väl starta en tråd om dig själv och dina sexuella utsvävningar som du verkar högst intresserad att fokusera på att berätta om snarare än ämnet specifikt - även om jämförelser kan passa in.

Men det blir lite mycket... " - Hej, titta på mig"

I och för sig. Många går väl igång här om de tror det är en snygg tjej som sitter bakom skärmen.

Hur som helst. Har inte tänkt betala för liven. Men såg att Alex och Julia verkade klicka i aftons avsnitt?

Eller var det mer så att han drog med henne till sin sovplats för hon ej skulle dampa sönder?

Men tycker han nervösflinade på hyfsat när hon i kvällens avsnitt (som sagt - ser ej liven, så antar det hände natten till igår) när Olga ställde in sig på honom? I och för sig - är väl lite som hon sade "män blir rädda för mig" när Lisa sprang runt och försökte påpeka för Julia att ta det lugnt och gå sakta fram. Det hade Julia enligt egen utsago ingen aning om hur man skulle göra.

Ja, hävdar inte att Lisa är någon expert. Ser bara henne springa runt och tjattra till andra om hur de borde göra, hennes analyser, att hon bryr som om alla och liknande.

Samt dra fram sin mor när det finns något att vinna på det (mjo, tror säkert hon är i chock ännu över sin mor..)
2020-03-08, 23:14
Medlem
DjPuttes avatar
Dags kolla sängen..
I morgon Lennie bye bye
2020-03-08, 23:14
Medlem
kendallos avatar
Alltså detta tjat om Anty. Och jag förstår att jag gör precis samma sak själv nu. Men jag förstår inte hypen runt henne, vare sig i huset eller här. Från första stund sedan hennes medverkan blev känd, så haar det yyyyyyylats om Anty TREHUNDRATUSEN FÖLJARE och ja ba who is dat? Jag må vara född bakom en väldigt stor sten eller i alla fall alldeles för längesedan, men jag har aldrig tidigare hört talas om människan men har sett henne i huset, har kollat upp hennes instagram och hennes youtube. Och jag är inte ett dugg imponerad av vare sig henne eller hennes kanaler eller hennes TREHUNDRATUSEN FÖLJARE.

Hon gled omkring i huset och såg ut som en bekräftelsekåt underårig porris från norrland. Jag tycker inte att hon var någon trevlig människa och tycker det är helt rätt att hon åkte ut. Utanför huset rasade hennes självbild av hennes framgångar i och med sitt deltagande i Big Brother och hon är bitter.

Som någon annan långt långt bak i tråden redan sagt - av dessa TREHUNDRATUSEN FÖLJARE är troligtvis andelen bots och andelen andra influensers den största delen, och en ansenlig del tonåringar av snapchatgenerationen. Men dessa TREHUNDRATUSEN FÖLJARE har satt sig i huvudet på alla deltagare i huset och stora delar av flashbacks användare.

Anty TREHUNDRATUSEN FÖLJARE är ute. Hon är så mycket igår, eller förra veckan då.
Släpp henne och gå vidare.

Och sen hoppas jag att ansvarig för castingen till Big Brother får en fet spark i arslet, och återkommer Big Brother i någon whatsoever produktion igen, så hoppas jag att den som då blir ansvarig för castingen fattar att programkonceptet går ut på att helt vanliga okända människor som inte vet något om varandra ska bo i huset i 100 dagar och nätter - då får man underhållning.
2020-03-08, 23:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon gick ju dock ut precis efter BB med att hon fortfarande har ätstörningar, och svalt sig själv en tid innan hon gick in i BB - för att se smal ut tv. Det mat hon åt i sina mukbangs var det enda hon åt under hela den dagen.
Okej, det hade jag missat. Jag har bara sett henne i BB.
2020-03-08, 23:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Hon har antagligen en och annan diagnos.
Nymfomani är en kanske
2020-03-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är en liten skitunge på ca 20 år, men beter sig som Alex och Lisas mamma fast de är betydligt äldre än henne.

Stör mig så mycket på att vicky klagar på att ingen hjälper henne i köket när hon öppnar frys och kyl själv och börjar laga mat. Hon säger nej till hjälp men förväntar sig att man ska svansa efter henne. Nu hade hon tur att det var amilia som är hatad av alla men ärligt talat så hade jag aldrig ställt mig och hackat gurka när hon säger att hon vill göra de själv och beteer sig som ett barn som tror hon kan bossa.
2020-03-08, 23:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
7 år är väl ingenting? Jag har själv haft sex med en man som var 26 år äldre än mig och det var bland det bästa sex jag någonsin haft.
Kändes lite skumt att veta att hans yngsta dotter var äldre än mig, lol.
Du förvånar mig för varje dag som går.
När jag va 20, va jag med en Äldre dam på 58. Ojäklar va det vart åka av, som att hon skulle dö dagen efter och det va sista knullet hon gjorde. hehehe
2020-03-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Håller med. Extremt viktigt obehagligt att hon också går och drar i skrevet och fixar till håret i ett ryck som att det skulle vara sexigt. Haha torr i näsan. De får skicka in nosiol innan näsan lossnar.

Jaaa! Fittjucket/hårgrejer är ju obligatorisk!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in