2020-03-07, 02:35
Medlem
Var jag den enda som precis såg vad som verkade vara Lennie som smög in sin hand under Mergims täcke och lekar mellan hans ben?? sen låtsas de båda sova och Lennie vände sitt ansikte åt andra hållet nu när någon i rummet vände sig. Såg inte om han drog bort handen igen
2020-03-07, 02:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det spelar ingen roll. Dom är vuxna 20+. Men hon sa ju till Martin att hon skulle vänta på honom där ute eller något.

Dem flörtar med varandra. Lyssna inte på Xebbish, han är vinklad sen dag 1.
2020-03-07, 02:36
Medlem
Jassa vad hände med muren?

Gör inget som du kommer ångra nu, när du imorgon får se Martin flirta med blåvalen.
2020-03-07, 02:36
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Var jag den enda som precis såg vad som verkade vara Lennie som smög in sin hand under Mergims täcke och lekar mellan hans ben?? sen låtsas de båda sova och Lennie vände sitt ansikte åt andra hållet nu när någon i rummet vände sig. Såg inte om han drog bort handen igen

Hahahahahaha VA? Jag är på fel fucking kamera.
2020-03-07, 02:37
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jassa vad hände med muren?

Gör inget som du kommer ångra nu, när du imorgon får se Martin flirta med blåvalen.
exakt!!
2020-03-07, 02:38
Medlem
maddo135s avatar
Citat:

Men sluta sprid lögner eller lägg dig för dina ögon verkar trötta.
Avslutad
Citat:
Det låter nästan för bra för att vara sant. Men å andra sidan tycker jag Lennie har sett lite pilsk ut i blicken under kvällen.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nej hon är 7 år yngre än honom. Hans lillsyrra

7 år är väl ingenting? Jag har själv haft sex med en man som var 26 år äldre än mig och det var bland det bästa sex jag någonsin haft.
Kändes lite skumt att veta att hans yngsta dotter var äldre än mig, lol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Dem flörtar med varandra. Lyssna inte på Xebbish, han är vinklad sen dag 1.
Ja, han verkar vara rätt sur att Anty åkte ut? Jag gillade aldrig henne och snygg var hon dock inte. Oavsett hennes personlighet så är viccan rätt mycket snyggare än anty måste jag ändå medge. Skulle se bättre ut utan lip fillern. Men sedan så förstår jag fortfarande inte varför blev hon så arg på Alex när dom bråka? Jag kollade på klippet men förstår fortfarande inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahahahaha VA? Jag är på fel fucking kamera.
Jag gick in av en slump på S2 för att se om alla hade somnat, då ligger Lennie som nu på magen men han hade lyft huvudet och var vaken. Men nu la han ned det igen och vände bort sitt ansikte så kanske slut på skojjet, ifall det hände något
2020-03-07, 02:39
Medlem
csfs avatar
vilka av er som är vakna tror att ikväll händer det . mellan jasse och martin?!
2020-03-07, 02:40
Medlem
När Alex snarkar låter det som 5 olika personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in