2020-03-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jasse fått psykbryt eller? Hugger av sig luggen. Ser ut som skit.

2020-03-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

På Jasse ja.
2020-03-08, 22:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Om hennes fejs gick på 5 minuter då, är hon snygg då?

Ja, då skulle hon vara attraktiv, men trots allt inte min typ, men ändå generellt "snygg".
2020-03-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Nu klarar jag inte av detta längre.

Har följt liven samt denna tråden den senaste veckan relativt intensivt, men det var först för någon dag sedan jag bestämde mig för att skaffa ett konto här på fb. Har sen dess funderat ganska länge på vad mitt första bidrag till ämnet ska vara. Men nu är allt så självklart för mig.

Har så svårt att förstå, hur någon människa, någon varelse, någonting överhuvudtaget, aktivt faktiskt kan tycka om Amilia.

Det måste vara den vidrigaste människan jag någonsin kommit i kontakt med oberoende scenario, under hela min livstid.

Hur fan kan inte fler i huset agera gentemot hennes vidriga beteende?

Och Lennie, som jag ändå anser vara en ganska soft individ, hur in i helvete tänker han som ens vidrör den där blåvalen?

Så mycket frågor, så få svar.

Tack för mig!

Hej och välkommen!

Ja du vi är många som frågar oss själva detta dagligen. Hon är så vidrig person, man kan ju inte låts bli att undra vafan som har hänt i hennes liv som gjort att hon är så sjukt vidrig? Och sen har vi eftersökt någon av de 56 personer hon påstår sig ha legat med (vilket jag tror är lögn för hon är en jävla mytoman), för att få en inblick i hur hon är på utsidan. För någon dag sen sa hon ju till Mergim hennes motto i BB är att vara snäll. Så om detta är snäll då vet jag inte ens hur hon är på utsidan. Kanske sparkar ned hemlösa och spottar folk i ansiktet dagligen?

Vi längtar alla till den dagen hon hänger löst för hon kommer åka ut med huvudet före!
2020-03-08, 22:56
Medlem
Höll på och spy nyss, när gorillan blev inzoomad med samma färg på tänderna som i ansiktet.
2020-03-08, 23:02
Medlem
Lunatics avatar
Stör mig på Vickan alltid ska säga Alex flera gånger i en mening och så fort det är nått
2020-03-08, 23:04
Medlem
Varför pillar Julia sig i håret hela tiden?
2020-03-08, 23:05
Avslutad
Nån borde knulla Julia snart innan hon bryter ihop totalt. Noll kontroll över sig själv efter lite bubbel, tragiskt att se. En dragon lady och manslukerska i ett och samma paket, men förstår att ingen kille vågar ligga med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Stör mig på Vickan alltid ska säga Alex flera gånger i en mening och så fort det är nått

Hon pratar till han och lisa som att hon styr dom. därför hon ska ut för hon tror hon är någon boss. Klarar inte av hennes attityd
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Varför pillar Julia sig i håret hela tiden?

Hon har antagligen en och annan diagnos.
2020-03-08, 23:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vänner! Drömscenario imorgon:

1. Martin vann makttävlingen.
2. Jassa övertalar Martin att välja Lisa som säker.
3. Tittarna får välja mellan Vickan och Lennie.
Lennie packar och åker hem.

Kan meddela att Vickan har seglat upp som rätt så populär i många BB grupper så hon tar Lennie enkelt.

Scenario 2:
1. Mergim vann makttävlingen.
2. Naturligtvis väljer han sin hund Lennie.
3. Tittarna får välja mellan Vickan och Lisa
Lisa packar och åker hem.

Scenario 3.
1. Martin vann makttävlingen.
2. Martin väljer Vickan som säker (det mest troliga, han gav henne turstenar tidigare idag)
3. Tittarna får välja mellan Lennie och Lisa
Lennie eller Lisa får packa och åka hem. Just nu pekar allt på att Lennie åker.

Vad tror och hoppas ni?

Drömscenariot är alla dagar i veckan att Lisa åker.
2020-03-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker t ex att Amilias kropp verkar vara betydligt mer hälsosam än Jessicas kropp, ni vet hon skelettet som påstod sig syssla med mukbang varje vecka, och som "i tonåren" hade ätstörningar..

Det blev det väldigt få kommentarer om, när det borde varit uppenbart för precis alla att hon spyr upp allt efter varje video.
Hon gick ju dock ut precis efter BB med att hon fortfarande har ätstörningar, och svalt sig själv en tid innan hon gick in i BB - för att se smal ut tv. Det mat hon åt i sina mukbangs var det enda hon åt under hela den dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in