Citat:
Ursprungligen postat av
Wikingoz
Nu klarar jag inte av detta längre.
Har följt liven samt denna tråden den senaste veckan relativt intensivt, men det var först för någon dag sedan jag bestämde mig för att skaffa ett konto här på fb. Har sen dess funderat ganska länge på vad mitt första bidrag till ämnet ska vara. Men nu är allt så självklart för mig.
Har så svårt att förstå, hur någon människa, någon varelse, någonting överhuvudtaget, aktivt faktiskt kan tycka om Amilia.
Det måste vara den vidrigaste människan jag någonsin kommit i kontakt med oberoende scenario, under hela min livstid.
Hur fan kan inte fler i huset agera gentemot hennes vidriga beteende?
Och Lennie, som jag ändå anser vara en ganska soft individ, hur in i helvete tänker han som ens vidrör den där blåvalen?
Så mycket frågor, så få svar.
Tack för mig!
Hej och välkommen!
Ja du vi är många som frågar oss själva detta dagligen. Hon är så vidrig person, man kan ju inte låts bli att undra vafan som har hänt i hennes liv som gjort att hon är så sjukt vidrig? Och sen har vi eftersökt någon av de 56 personer hon påstår sig ha legat med (vilket jag tror är lögn för hon är en jävla mytoman), för att få en inblick i hur hon är på utsidan. För någon dag sen sa hon ju till Mergim hennes motto i BB är att vara snäll. Så om detta är snäll då vet jag inte ens hur hon är på utsidan. Kanske sparkar ned hemlösa och spottar folk i ansiktet dagligen?
Vi längtar alla till den dagen hon hänger löst för hon kommer åka ut med huvudet före!