2020-03-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Amilia förstår kroppsspråk och är väldigt duktig på det, däremot har hon dålig självkänsla och kan kanske ha lite svårt med just sig själv pga sin add, dvs inte så mycket självinsikt. Jag tror något behöver säga åt henne att tagga ner på ett icke dåligt sett liksom, hon är väldigt missförstod tror jag.

Dessutom pratar Lennie och Amilia verkar det som väldigt mycket utan att vi hör det, de verkar ha någon överenskommelse med varann och har pratat om sin relation de har i bikten eller något.

Okej..
Ja så kan det absolut vara. Jag kan inte mycket om ADD (har själv ADHD) men känner inte igen mig i beskrivningar rörande känslomässiga och/eller ickesociala personlighetsdrag. Mina ”vibbar” är många gånger än mer utvecklade och känsliga än många andra jag känner och arbetar med. Där emot fallerar jag när det kommer till monotona (och för mig oinspirerade) uppgifter. Sedan måste jag lixom röra på kroppen nästan hela tiden. Både för koncentration, uppmärksamhet och vid avslappning. En annan svårighet som iof kan vara socialt jobbig, om man inte uppmärksammar de inblandade om orsaken är delaktighet i samtal (läs oavsiktligt avbryta) eftersom ”att ta in” information eller uppriktigt intresse, för många av oss tänder tusen nya frågor och tankevurpor samtidigt som vi lyssnar.
Har dock inte sett något annat än ren skär själviskhet i hennes agerande, men jag ska läsa på mer om ADD och försöka förstå mig på henne och förhoppningsvis uppleva Amalia med mer omtanke än ogillande framöver
2020-03-08, 21:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vad tror ni? Kommer det in en ny deltagare imorgon?

Tror inte det. De brukar slänga in någon i mitten och någon rätt då nära slutet för att provocera.
2020-03-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom måste ju fan ta in nån rolig människa

Hittills har dom tagit in:

Jessica - ZzZzzZzzz
Lennie - ZzZzzZzzz
Martin - ZzZzzZzzz
Victoria - ZzZzzZzzz
Izabell - ZzZzzZzzz

Jasse var ju där från början!
2020-03-08, 21:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Okej..
Ja så kan det absolut vara. Jag kan inte mycket om ADD (har själv ADHD) men känner inte igen mig i beskrivningar rörande känslomässiga och/eller ickesociala personlighetsdrag. Mina ”vibbar” är många gånger än mer utvecklade och känsliga än många andra jag känner och arbetar med. Där emot fallerar jag när det kommer till monotona (och för mig oinspirerade) uppgifter. Sedan måste jag lixom röra på kroppen nästan hela tiden. Både för koncentration, uppmärksamhet och vid avslappning. En annan svårighet som iof kan vara socialt jobbig, om man inte uppmärksammar de inblandade om orsaken är delaktighet i samtal (läs oavsiktligt avbryta) eftersom ”att ta in” information eller uppriktigt intresse, för många av oss tänder tusen nya frågor och tankevurpor samtidigt som vi lyssnar.
Har dock inte sett något annat än ren skär själviskhet i hennes agerande, men jag ska läsa på mer om ADD och försöka förstå mig på henne och förhoppningsvis uppleva Amalia med mer omtanke än ogillande framöver

Tack för din beskrivning. Man lär sig något varje dag.
2020-03-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fnissar för mig själv. Hångelsamling. 🙈🙈😂😂😂

Det är något obehagligt med Lisa, hon agerar inte som en fullt vuxen människa. Jag är i hennes ålder men kan inte relatera till hennes beteende på något sätt. Hon är som en omogen tonåring som är extremt osäker och följer övriga gruppen i allt. Sedan det här konstanta näspetandet, är det något slags tics?

Håller med. Extremt viktigt obehagligt att hon också går och drar i skrevet och fixar till håret i ett ryck som att det skulle vara sexigt. Haha torr i näsan. De får skicka in nosiol innan näsan lossnar.
2020-03-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxSpy
Jasse var ju där från början!

Ja, men hon heter Jasmine, inte Jessica
Medlem
Kan någon av mina bundsförvanter kortfattat sammanfatta dagens händelser från idag?

Eller är det för mycket begärt?

Gärna uppdatering om Assburger-Jullan, FettMolian och eventuellt Gayrim samt gårdagens drama.
OM det finns något intressant att berätta?

Låt tangentbordet glöda!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Tror ni den nya tjejen blir en rainbow?
inte en chans
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vad tror ni? Kommer det in en ny deltagare imorgon?
japp, 2 deltagare till kommer sen slut
2020-03-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ja, men hon heter Jasmine, inte Jessica

Sant jag glömde hennes snabba gästspel
2020-03-08, 21:10
Medlem
Citat:
Dom måste ju fan ta in nån rolig människa

Hittills har dom tagit in:

Jessica - ZzZzzZzzz
Lennie - ZzZzzZzzz
Martin - ZzZzzZzzz
Victoria - ZzZzzZzzz
Izabell - ZzZzzZzzz

Absolut!! Någon rolig person som får liv i sami 👍
2020-03-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettnamn
Detta kanske redan har sagts i tråden men satan vad kasst det är att liven är på måndagar nu. Det innebär att det inte händer ett skit på söndagarna och på måndagarna gör dom bara sig iordning.Två dagar av total tristess.
Håller med dig fullständigt. Dessutom en kanontråkig programledare på livesändningen.
2020-03-08, 21:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Czech brudar brukar se bra ut. kan dom inte leta rätt på en sån tjej iallafall

Själv hoppas jag på någon tjej från Holland, framförallt Frisien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in