2020-03-08, 20:00
Medlem
kermiths avatar
Lennie måste ut imorgon. Allt annat är ett misslyckande. Orkar inte mer av sjökon och blattealbanen. De måste neutraliseras för att detta skall vara intressant att följa. Orkar inte längre att klänga vid bajstunnan för att jag tvingas att se deras flin och lipande.

Lennie du är snäll men tillför zero. Och ger energi till avskräden.
2020-03-08, 20:00
Medlem
Paulabrauns avatar
Blåvalen Amilia har också gått upp 20-30 kg. Fläskberget gör ju inget annat än att ligga i soffan som en blåval.
2020-03-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Vill ha kvar Lennie nu. Snäll som fan. Tycker synd om honom, känns som att Amelia har sugit ut all hans energi. Om det är någon som inte vet vad en energitjuv är så kolla på henne.

När vi röstat ut henne tror jag att Lennie kommer blomma ut.. kanske till och med komma ut? Men det är bara en känsla. Kan ha helt fel. Lisa är verkar snäll men det blir inte spännande på något sätt med henne.
Kan bli mer intriger med Lennie.
Jag vet han kommer blomma ut utan Amilia. Visst, han och Mergim är nära men Mergim kan umgås med andra i huset. Amilia är som en blodigel på Lennie. Hon är så sjuk äcklig. Hoppas hon sitter löst näst vecka hon måååste ut! Orkar inte mer!
Fett synd om Lennie han är så naiv.
2020-03-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie har redan kommit ut (han är öppet bi). Det är Mergim som ska ut ur garderoben.
Är vi säkra på han är bi? Trodde bara Mergim och Patzy pratade om det på ”skojj”? För igår frågade Amilia om han är heterosexuell och då sa han ”Jag tror det” efter lång betänketid.
2020-03-08, 20:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han lär gå upp 20 kg minst under sin BB-vistelse!
Det blir ett jävla jobb att gå ner dom kilona igen.
2020-03-08, 20:03
Medlem
__Alez__s avatar
Klart man hade velat se Lennie under skräcknatten men håller inte att vänta in det.
Samtidigt kan vi rösta ut honom när som.

Finns Lisa att rösta ut imorgon så kommer jag rösta ut henne.
2020-03-08, 20:04
Medlem
Jag blir så jävla nervös när de håller på med pingisbollarna. Snart kommer fan någon få skitet i halsen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Blåvalen Amilia har också gått upp 20-30 kg. Fläskberget gör ju inget annat än att ligga i soffan som en blåval.
Hoppas biggest loser hör av sig till tjockisen, hon sökte till fel program om man säger så.
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lennie måste ut imorgon. Allt annat är ett misslyckande. Orkar inte mer av sjökon och blattealbanen. De måste neutraliseras för att detta skall vara intressant att följa. Orkar inte längre att klänga vid bajstunnan för att jag tvingas att se deras flin och lipande.

Lennie du är snäll men tillför zero. Och ger energi till avskräden.
Japp det skulle vara bra på flera plan. amilia och mergim hade blivit förkrossade och förhoppningsvis lämnat, "kocken" hade lämnat vilket hade skapat kaos med matlagning framöver då jag tycker lennie är pappa till alla snorvalpar och serverar mat ofta
Medlem
Tror inte Jassa behöver lämna för att dom ska göra något mer. Så fult det dom gör bakom hennes rygg.
Senast redigerad av Bruttan 2020-03-08 kl. 20:09. Anledning: Tog bort citatet
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun

20-30 kg är du blind? Närmare 180 kilo och fortsätter att växa. Snart är inte maten i BB gratis längre som negern brukar predika.
2020-03-08, 20:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Klart man hade velat se Lennie under skräcknatten men håller inte att vänta in det.

Då kvittar vi våra röster mot varandra, för jag tänker rösta ut Glennpa
2020-03-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Just det skräckveckan! Han kommer bajsa i brallan ju! Ja Lennie kan alltid röstas ut (tyvärr). Vill gärna se honom utan sina följare. Så röstar nog också Lisa/Victoria. Eller jag VET jag kommer rösta på den som möter Lennie. Och är det mellan Lisa och Victoria då röstar jag ut Lisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in