2020-03-08, 19:53
Medlem
Vet inte vem jag klarar av minst, Lisa eller Viktoria. Jag tror Viktoria, men Lisa är jäkligt gnällig och gråtit också. Men det enda Viktoria gör är att snacka skit och trigga igång packt.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Alla har ont i magen och Jassa sa att hennes kyckling var lite rosa. Vic säger att det inte gör något att den är lite rosa...
Så länge den kommer upp i rätt temp så kan du käka den, Rosa kött på kyckling filé tex och inte kan äta det är en myt sedan gammalt men får du rätt temp är det ok!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han har ju 100 dagars SPA vistelse.😀
Precis. Han kommer äta, fjärta, bada och sova sig fram till finalen! Kung Sami!
Medlem
Först vill jag tacka för många både givande, analytiska och roliga inlägg och funderingar. Speciellt mot bakgrund av nomineringar och/eller gruppdynamiska spekulationer, är alla olika åsikter och spekulationer om ”framtida eventuella händelser” riktigt underhållande och intressanta tankevurpor

Jag har funderat en hel del kring Amalias märkliga bekräftelsebehov (särskilt kring Martin och Lennie som så tydligt är intresserade/upptagna av andra)
1. Hon struntar helt i att Jassa och Mergim skulle kunna ta illa vid sig då hon råstöter på ”deras intresse”?
2. Har hon noll insikt när det kommer till ”förstå” hur ofräscht det är att inte känna av läget?
3. Besitter hon inga känslospröt?! när det kommer till att känna av situationer? Vet hon helt enkelt inte (när man är välkommen eller bara i vägen) Eller är alla handlingar helt själviska?
4. Hur lång tid tror ni att det tar innan Amalia och Martin börjar ”nojsa” med varandra (den dagen Jassa åker ut?)
2020-03-08, 19:54
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han är sig själv, inte tillgjord som alla andra.

"Alla" andra är inte tillgjorda, det kan jag garantera. Alex, Lennie, Glasman och Lisa är till exempel helt och hållet sig själva.
2020-03-08, 19:54
Medlem
Vill ha kvar Lennie nu. Snäll som fan. Tycker synd om honom, känns som att Amelia har sugit ut all hans energi. Om det är någon som inte vet vad en energitjuv är så kolla på henne.

När vi röstat ut henne tror jag att Lennie kommer blomma ut.. kanske till och med komma ut? Men det är bara en känsla. Kan ha helt fel. Lisa är verkar snäll men det blir inte spännande på något sätt med henne.
Kan bli mer intriger med Lennie.
2020-03-08, 19:57
Medlem
Vad har hänt med alla efter maten? Har de blivit sjuka av den eller!?
2020-03-08, 19:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Vill ha kvar Lennie nu. Snäll som fan. Tycker synd om honom, känns som att Amelia har sugit ut all hans energi. Om det är någon som inte vet vad en energitjuv är så kolla på henne.

När vi röstat ut henne tror jag att Lennie kommer blomma ut.. kanske till och med komma ut? Men det är bara en känsla. Kan ha helt fel. Lisa är verkar snäll men det blir inte spännande på något sätt med henne.
Kan bli mer intriger med Lennie.
Lennie har redan kommit ut (han är öppet bi). Det är Mergim som ska ut ur garderoben.
2020-03-08, 19:58
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Hur resonerar ni när ni önskar folk ur huset? Tänker ni på vilket underhållningsvärde de tillför eller om de förtjänar sin plats på ett korrekt och stilfullt uppförande?

För mig är det en balansgång och jag sållar bland dem som inte ger mig nånting alls, Julia t.ex håller jag jäkligt högt trots att hon inte kan bete sig när hon har druckit, hon levererar alltid nånting sevärt..
Glasman som väl anser sig intelligentare än de flesta och jobbat som pointer på olika krogar (vilket är det mest diskriminerande yrke man kan välja som människa) och väl har tagit sig en status i nöjeslivet som en "HIPP" människa med sitt glitter, hippster-skägg och trasiga långkalsonger tycker jag egentligen är rätt intetsägande faktiskt, som underhållning om man inte imponeras av hans märkliga klädstil och suspekta tatueringar är han inte mycket att hänga i Julgran precis, och utan Sami som vapendragare så skulle han känna sig ganska Lost & Vilsen tror jag, verkar otroligt hämmad i många situationer och jag tror en identitetskris står för dörren här snart då han inte känns Genuin för fem öre i mina ögon....
Din beskrivning utav de här personerna överensstämmer med mina.
Jag vill ha kvar Julia, Sami och Glasman men endast Glasman ihop med Sami. Utan Sami hade Glasman varit lika tråkig som Lenny. Glasman och Sami är helan och halvan, bill och bull, ler och låghalm.
Martin, Lenny har inget att ge vad gäller underhållning.
Jasmin är heller inte vidare kul att se på längre. Barnslig och kamerakåt.
Mergim vill jag ha kvar eftersom han tillför drama. Han är en dramadrottning.
Vickan gillar jag. Alex vet jag inte riktigt. Han bara är där. En bra kille endast.
Martin, Lenny, Lisa kan åka ut utan att jag bryr mig så mycket.
Amilia vet jag inte om jag vill ha kvar eller inte.
Har jag glömt någon så är den osynlig för mig. Den nyaste vet jag inte vad jag tycker om än så länge.
2020-03-08, 19:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
I sovrum 2 ser man taket
Inte undra på. Det är kvällsskiftet, vilket innebär att de släppt ut den beryktade schimpansen i kontrollrummet.
2020-03-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Först vill jag tacka för många både givande, analytiska och roliga inlägg och funderingar. Speciellt mot bakgrund av nomineringar och/eller gruppdynamiska spekulationer, är alla olika åsikter och spekulationer om ”framtida eventuella händelser” riktigt underhållande och intressanta tankevurpor

Jag har funderat en hel del kring Amalias märkliga bekräftelsebehov (särskilt kring Martin och Lennie som så tydligt är intresserade/upptagna av andra)
1. Hon struntar helt i att Jassa och Mergim skulle kunna ta illa vid sig då hon råstöter på ”deras intresse”?
2. Har hon noll insikt när det kommer till ”förstå” hur ofräscht det är att inte känna av läget?
3. Besitter hon inga känslospröt?! när det kommer till att känna av situationer? Vet hon helt enkelt inte (när man är välkommen eller bara i vägen) Eller är alla handlingar helt själviska?
4. Hur lång tid tror ni att det tar innan Amalia och Martin börjar ”nojsa” med varandra (den dagen Jassa åker ut?)

Amilia förstår kroppsspråk och är väldigt duktig på det, däremot har hon dålig självkänsla och kan kanske ha lite svårt med just sig själv pga sin add, dvs inte så mycket självinsikt. Jag tror något behöver säga åt henne att tagga ner på ett icke dåligt sett liksom, hon är väldigt missförstod tror jag.

Dessutom pratar Lennie och Amilia verkar det som väldigt mycket utan att vi hör det, de verkar ha någon överenskommelse med varann och har pratat om sin relation de har i bikten eller något.
2020-03-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lennie har redan kommit ut (han är öppet bi). Det är Mergim som ska ut ur garderoben.

Jaha visste inte det, underbart då kommer vi kanske få ett par snart😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in