2020-03-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu står Amilia bara lutad framåt och säger "Jag vill ooockså smakaaa"
Med bebisröst!
2020-03-08, 18:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet inte varför jag gör det här mot mig själv? Jag blir tokig på Amilia, pratar bebisspråk, vill ha beröm för att hon hämtar en kastrull och tjatar på Lennie om att ligga.
Ja. Sedan frågar hon bara om hon ska hacka något. Nu äter hon det hon hackade. Perfekt. Men ja, Hon hämtar saker nu, men det är Lennie som lagar maten.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nä då är jag inte vaken Såg bara honom städa efter alla hjärtans dag mitt i natten.

Jag är uppe och ser det. Dessutom anstränger han sig efter varje fest. Sjökon gör absolut inget, precis som spacklet. De två kunde i princip inte ens torka sin klyka efter att ha skitit. Nu är bara sjökon kvar och gör inget för hon vet att hon ryker vid första bästa. Att hon bölar ökar dessutom det osympatiska i henne.
Avslutad
Det värsta av ALLT är att folk klagar på att människor som Lennie är tråkiga, medan man lyfter Glasman och Sami till skyarna när dom ständigt sitter antingen i dom saccosäckarna i poolrummet, två stolarna i poolrummet, eller ligger bredvid varandra i soffan.

Exakt så är det också. Dom ligger ständigt i saccosäckar men blir lyft till skyarna. Jag tycker också Lennie är "tråkig" men under dessa veckor har ju han om något hållt på med pranks och jag vet inte vad, under främst nätterna.

Så dubbelmoralen är rätt sjuk.
Avslutad
Jag fattar inte det Izabella berättar om den serbiska realtyserien hon var med i. Betala för att gå ur? flera inne flera år, kontrakt om tvingade tillbaka folk?

känner någon till något om showen och talar Izabella sanning om hur den gick till?
2020-03-08, 18:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Tycker mest bara hon stått i vägen för Lennie när han springer fram och tillbaka. Hoppas de andra ser att hon fortfarande inte gör något utan mest bara står där. Tar inga som helst egna initiativ till något utan lär bli tillsagd.

Kul också att Lennie får bossa över henne men när Viktoria gjorde det, då jäklar.
Självklart. Så länge hon tror att hon kan få sex är det lugnt.
2020-03-08, 18:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det värsta av ALLT är att folk klagar på att människor som Lennie är tråkiga, medan man lyfter Glasman och Sami till skyarna när dom ständigt sitter antingen i dom saccosäckarna i poolrummet, två stolarna i poolrummet, eller ligger bredvid varandra i soffan.

Exakt så är det också. Dom ligger ständigt i saccosäckar men blir lyft till skyarna. Jag tycker också Lennie är "tråkig" men under dessa veckor har ju han om något hållt på med pranks och jag vet inte vad, under främst nätterna.

Jag värdesätter vad som kommer ut ur munnarna på deltagarna, oavsett om de ligger i en säck eller står och rör i kastrullerna. Lennie har inte uttalat en enda visdom hittills. Inte en enda.
2020-03-08, 18:35
Avslutad
Citat:

Glasman är urtråkig och måste ut
2020-03-08, 18:36
Medlem
Citat:

Jävligt tråkigt när dom inte var med och festade. Man kan ju festa nyktert, jag menar Alex gör ju det. Dom var inte ens med och spelade snurra flaskan.
2020-03-08, 18:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Jag fattar inte det Izabella berättar om den serbiska realtyserien hon var med i. Betala för att gå ur? flera inne flera år, kontrakt om tvingade tillbaka folk?

känner någon till något om showen och talar Izabella sanning om hur den gick till?
Parovi. Finns på Youtube. Det stämmer åtminstone att folk slogs där inne. Kan nog mycket väl stämma att de inte fick lämna, men det pratades om att det rörde sig om maximalt 10 månader och Izabella blev utröstad efter 6 månader
2020-03-08, 18:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Jessica Lindgren, gammal BB-vinnare som det gick helt åt helvete för. Hon har själv sagt att hon knarkade upp hela vinsten på 1 miljon kronor.
Vet du om hon fortfarande är nere i drogträsket?
2020-03-08, 18:38
Medlem
40-årskrisman känns 10 år äldre än Snorlisa och Glenny, men han leker med mögliga godishalsband.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in