2020-03-08, 18:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jasså, så det gick åt h-vete för henne. Minns alla fjortisar som skanderade "Jesse är bäst, Ingen protest" när det begav sig
Hon sympatiserar med NMR bla finns på bilder där hon har på sig en tröja och annat, Finns på AFA:s sida att se på det har för mig det finns en länk på FB skvaller sida en länk dit...
Hon har rejält bottnat ur den tjejen efter BB äventyret, Men som regel dem som varit styrda i sekter brukar flippa ur och bli lite som hon!
2020-03-08, 18:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon hade inga problem att ta emot penis i huset! Men i det här huset finns det ju inga riktiga män, alla verkar sakna sexdrift helt. Bara Tramadol-Martin som går runt och flinar lite sliskigt på fyllan ibland men mer än så är det inte.
Japp, så är det. Killarna verkar ha testosteron-underskott i årets BB. Flin-Martin går mig på nerverna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag hör dig och alla andra argument om Lennie - MEN grejen är att jag gärna vill fortsätta kolla på BB men kommer ej klara av att göra det om Lisa är kvar. Jag vill inte ha ut henne för att hon är stark eller så, utan för att jag på riktigt inte orkar höra henne. Jag har dragit ned på BB-tid senaste veckan av den simpla anledningen att jag seriöst inte står ut, men jag kan hantera Lennie, Amilia och Mergim-trion i en vecka till. Som jag skrev innan så får jag sura uppstötningar varenda gång Lisa pratar, så du förstår ju att min magmun och jag mår skit.

+1

Lägger min röst också på Lisa. Tror folk överskattar Lennies förmågor i tävlingar samt att han är någon slags stabilitetsmaskin för Amilia och Mergim... De kommer skapa kaos oavsett Lennies närvaro.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fel fel fel! Sami har varit min storfavorit att vinna BB sedan dag ett. Jag tycker bara att han har tappat en del de senaste dagarna. Sami och Glasman är fortfarande mina två favoriter, utan konkurrens!

Okeeeeeey. Då fattar daddy.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Då är du inte vaken när han går upp tidigt på morgonen och röker vid femtiden och ofta plockar bort skit. Har sett det fler gånger än sjökon som gör nada.

Nä då är jag inte vaken Såg bara honom städa efter alla hjärtans dag mitt i natten.
2020-03-08, 18:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har Amilia hjälpt till något? Tycker mest att hon hämtar saker till gooose.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon hade inga problem att ta emot penis i huset! Men i det här huset finns det ju inga riktiga män, alla verkar sakna sexdrift helt. Bara Tramadol-Martin som går runt och flinar lite sliskigt på fyllan ibland men mer än så är det inte.
Jag är säker på att Sami och Glasman är sugna men inga visar intresse. Jasse är ju med Martin.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon sympatiserar med NMR bla finns på bilder där hon har på sig en tröja och annat, Finns på AFA:s sida att se på det har för mig det finns en länk på FB skvaller sida en länk dit...
Hon har rejält bottnat ur den tjejen efter BB äventyret, Men som regel dem som varit styrda i sekter brukar flippa ur och bli lite som hon!
Oki, tack för infon
2020-03-08, 18:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu står Amilia bara lutad framåt och säger "Jag vill ooockså smakaaa"
2020-03-08, 18:31
Medlem
123....s avatar
Hur resonerar ni när ni önskar folk ur huset? Tänker ni på vilket underhållningsvärde de tillför eller om de förtjänar sin plats på ett korrekt och stilfullt uppförande?

För mig är det en balansgång och jag sållar bland dem som inte ger mig nånting alls, Julia t.ex håller jag jäkligt högt trots att hon inte kan bete sig när hon har druckit, hon levererar alltid nånting sevärt..
Glasman som väl anser sig intelligentare än de flesta och jobbat som pointer på olika krogar (vilket är det mest diskriminerande yrke man kan välja som människa) och väl har tagit sig en status i nöjeslivet som en "HIPP" människa med sitt glitter, hippster-skägg och trasiga långkalsonger tycker jag egentligen är rätt intetsägande faktiskt, som underhållning om man inte imponeras av hans märkliga klädstil och suspekta tatueringar är han inte mycket att hänga i Julgran precis, och utan Sami som vapendragare så skulle han känna sig ganska Lost & Vilsen tror jag, verkar otroligt hämmad i många situationer och jag tror en identitetskris står för dörren här snart då han inte känns Genuin för fem öre i mina ögon....
2020-03-08, 18:31
Medlem
Vet inte varför jag gör det här mot mig själv? Jag blir tokig på Amilia, pratar bebisspråk, vill ha beröm för att hon hämtar en kastrull och tjatar på Lennie om att ligga.
2020-03-08, 18:32
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har Amilia hjälpt till något? Tycker mest att hon hämtar saker till gooose.

Tycker mest bara hon stått i vägen för Lennie när han springer fram och tillbaka. Hoppas de andra ser att hon fortfarande inte gör något utan mest bara står där. Tar inga som helst egna initiativ till något utan lär bli tillsagd.

Kul också att Lennie får bossa över henne men när Viktoria gjorde det, då jäklar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in