2020-03-08, 11:58
Medlem
Fläskberget tror att hon är bäst på allt, så självsäker. USCH
2020-03-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Team Rainbow har ganska flitigt snackat om att de kan ha Jasse som ett safecard och bara använda när det krävs! Ha henne som en spelbricka.

Så vad fan snackar de om?

Det är så störigt! Man vill ju att de ska ha genuina relationer och att inte allt ska baseras på spel. För personlighetsmässigt tror jag att dom gillar henne (inte Julia alltid) men så tvekar de på henne för hon är kompis med alla. Så dumt!
2020-03-08, 11:59
Medlem
Deus-Culpas avatar
Amilia är helt säker på Kylie Minouges längd. "1.45". Synd bara att hon är 1.52. Sopa.
2020-03-08, 12:00
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte

Det roliga är att hon hade fel också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Hon hade helt fel på Kylie Minogue (hur fan det nu stavas?!) längd! Men visst Amilia Stapelfelt, du är helt hundra på att hon är 143 cm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast jasse har ju inte umgåtts något med rainbow denna veckan bara med martin och vicky typ sen helt plötsligt kommer hon ut och pussar på dem säger att hon saknar rainbow bla

jag anser att alla är lika delaktiga i vad som hänt dem skulle behöva ett gruppmöte och lägga alla korten på bordet och verkligen rensa luften

Har du kollat liven denna vecka? Jasmine har hängt med Julia hela tiden?
2020-03-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Det är så störigt! Man vill ju att de ska ha genuina relationer och att inte allt ska baseras på spel. För personlighetsmässigt tror jag att dom gillar henne (inte Julia alltid) men så tvekar de på henne för hon är kompis med alla. Så dumt!

glasman har ju sagt att det inte grundar sig i personlighet jassa är fortfarande hans bästa vän i huset förutom sami men att de inte kan lita på henne spelmässigt då hon försöker bygga broar och fjäska för alla andra
2020-03-08, 12:02
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Amilia är helt säker på Kylie Minouges längd. "1.45". Synd bara att hon är 1.52. Sopa.

haha, erkänn att du googlade det där !
2020-03-08, 12:05
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
glasman har ju sagt att det inte grundar sig i personlighet jassa är fortfarande hans bästa vän i huset förutom sami men att de inte kan lita på henne spelmässigt då hon försöker bygga broar och fjäska för alla andra
Har hon verkligen den avsikten när hon är med Victoria t.ex.? Glasman och Sami har blivit helt enkelt för stela för henne. Jag tycker de ska låta henne vara och stanna i poolrummet med sitt gubbsnack.
2020-03-08, 12:07
Medlem
Säkert Olga som pissa överallt och ingenstans också.

Självrannsakan hos denna damen är inte direkt på topp!
2020-03-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Har hon verkligen den avsikten när hon är med Victoria t.ex.? Glasman och Sami har blivit helt enkelt för stela för henne. Jag tycker de ska låta henne vara och stanna i poolrummet med sitt gubbsnack.
Allt ändrades då hon börja hänga med martin och nu Vicky. Dom ser ut som bittra personer.
2020-03-08, 12:10
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Säsongen är inte slut än
Nej jag vet, hoppas någon steppar upp lite så man kan få sig en favorit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in