2020-03-08, 11:45
Medlem
Medlem33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vilka skulle skapa med action om dom åkte menar du?
Kommer inte bli någon som helst skillnad i huset om dom lämnar.
Däremot om pappa Lennie får lämna så spricker det för både Mergim och Amilia, de två som redan nu är tickande bomber som ständigt stöttas och bromsas av just honom.

Tänkte mer på dessa möten Alex håller i samt han springer runt och lägger sig i alla diskussioner och konflikter. Samma med Lisa.
Låt gruppen ha sina konflikter, så kanske det blir lite mer fart i huset. Men jag kan ha helt fel.
Följer dock live stora delar av dagen.
Men som sakt jag kan tolka det helt fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
+1
Så länge sami vinner spelar det ingen roll vem som står i finalen med honom
Medlem
Team Rainbow och speciellt julia fick problem med jas då martin kom in och blev nära jas lol
2020-03-08, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det sättet som Glasman resonerar resonerar nu ökar väl grupperingarna mer än att riva dem.
Ja, Glasman är helt klart en bidragande faktor till grupperingarna. Jag skulle verkligen vilja se hur dynamiken i gruppen hade förändrats om han försvann. Tror Sami skulle kunna blomma ut ännu mer då.
2020-03-08, 11:47
Avslutad
Kan nån svara på om man vet vem som faktiskt vann makttävlingen?
Medlem
foxieroxies avatar
Jag ogillar Glasman mer och mer. Han är väldigt verbal och övertygar Sami och Julia att tänka som han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem har sagt Vicky lyssna så vet du
Jag har bara sett honom säga till Mergim han hade velat rädda Lennie för de har börjat komma närmre. Men visste ju han bara sa det för Mergims skull.

Om han väljer Victoria är det för att hon har klängt på honom sen de tävlade och han ev är vinnare.
Medlem
riskns avatar
Jag förstår inte hur man kan låtsas vara bästis med någon och sedan tala så illa bakom någons rygg. Jag börjar tycka riktigt synd om Jasmine. Jag hoppas inte Jasmine får reda på hur elaka Glasman, Sami och Julia är. Det ser så fult ut när hon kommer och pussar dem och sedan börjar dem igen med skitsnacket.
2020-03-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Men varför?
Hade det inträffat nåt speciellt?
Fick han prata i telefon med dem?
Jag har uppfattat det som att han fick träffa en psykolog i bikten efter den gång han flippade och skrek ”din hund” till Jasse. Och att psykologen sa till honom ”Dina föräldrar känner inte alls igen dig”

Sen har folk överdrivit och tror han har fått outside-info och haft jättelångt samtal med sina föräldrar blabla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag förstår inte hur man kan låtsas vara bästis med någon och sedan tala så illa bakom någons rygg. Jag börjar tycka riktigt synd om Jasmine. Jag hoppas inte Jasmine får reda på hur elaka Glasman, Sami och Julia är. Det ser så fult ut när hon kommer och pussar dem och sedan börjar dem igen med skitsnacket.
Dom är värre än sovrum 2
Medlem
Citat:
Vidrigt faktiskt. Amilia-nivå på Glasman, Sami och Julia nu.
Medlem
Citat:

fast jasse har ju inte umgåtts något med rainbow denna veckan bara med martin och vicky typ sen helt plötsligt kommer hon ut och pussar på dem säger att hon saknar rainbow bla

jag anser att alla är lika delaktiga i vad som hänt dem skulle behöva ett gruppmöte och lägga alla korten på bordet och verkligen rensa luften

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in