Citat:
Nu råkar jag vara kvinna, så jag vet ärligt talat inte om två halvt medelålders män sitter och diskuterar sådant ... gör de verkligen det? Anonymt på ett forum som detta, ja, men personligen?
Och JG verkar vara väldigt fördömande vad gäller otrohet, och att han då skulle avslöja sådant om sig själv verkar helt osannolikt. Något måste ha funnits i de där konversationerna som han ansåg viktigt att dölja. Funderar alltså på vad. Din teori håller inte, tycker jag.
Och JG verkar vara väldigt fördömande vad gäller otrohet, och att han då skulle avslöja sådant om sig själv verkar helt osannolikt. Något måste ha funnits i de där konversationerna som han ansåg viktigt att dölja. Funderar alltså på vad. Din teori håller inte, tycker jag.
Men de två medlålders männen diskuterar ju Flashback på Telegram, Jerry agerar detektiv här för att avslöja gemensamma geo-bekanta till honom och Stefan som skriver ut personlig kännedom och avslöjanden om dem. Bland annat har en av dem hängt ut Jerry som homosexuell på detta forum, och det verkar inte Jerry uppskattat när man läser förhöret.
Därför känner Stefan också till att hans geovänner hänger ut hans micropenis här på forumet. Jerry har 2 eller 3 olika konton här och brukar bland annat hänvisa till saker som skrivits i NA. Jerrys familj, och exfru har också hängts ut med namn och adress. Folk skriver på flashback om när han åker till universitetet och Davidssons grannar skriver här när han är på ingång i Davidssons hus, eller hans bil och hunden Bella syns i Nya Hjärsta.
Jerrys kunder, eller om det var samarbetspartners i hans privata firma brukar också kommentera vad de skriver om Jerry och hans familj, på FB och det tycker han är mindre kul. Han går i samtalsterapi och hans kollegor märker att han är deppig.