2020-03-08, 11:18
Medlem
Medlem33s avatar
Personligen tycker jag att pappa Alex och mamma Lisa borde åka först, så kanske det kan bli lite fart i huset
2020-03-08, 11:20
Medlem
Globalisten55s avatar
Vilka jäkla hycklare en del är här
Det händer ingenting ta in mer alkohol vi vill se kaos.Har man sett alla BB säsonger som jag gjort är detta med Julia ingenting.Lite fylla lite bråk ingår i BB annars kan man lika gärna gå till Kyrkomöte alt Jehovas vittnen😂😅
2020-03-08, 11:24
Medlem
Jobbigt att se Amilia klänga sönder Lennie.
Medlem
Hahahaha såg ni hur Lennie nästan backade ut helt från soffan när Amilia ville ligga lutad mot honom??

Lennie din jävla mes, sätt ned foten och säg du inte orkar med hennes klängande
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Personligen tycker jag att pappa Alex och mamma Lisa borde åka först, så kanske det kan bli lite fart i huset
Vilka skulle skapa med action om dom åkte menar du?
Kommer inte bli någon som helst skillnad i huset om dom lämnar.
Däremot om pappa Lennie får lämna så spricker det för både Mergim och Amilia, de två som redan nu är tickande bomber som ständigt stöttas och bromsas av just honom.
2020-03-08, 11:28
Medlem
Inte sett liven sen nya tjejen Kom, vart hon med pink room lr rainbow
2020-03-08, 11:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Svårt att återberätta då det mest handlar om hur hon ÄR. Hon var ett creep. Kladdade på alla, hånglade med alla, skulle leka fredsmäklare men kunde som vanligt inte formulera sig. Gick runt och skrek "YoU WanNa Be On tOp", "JoBbA KrOPp" och "ShUtTeR IsLaNd" i vanlig ordning, fast ännu gnälligare än vanligt.

Jag är bara såå mätt på henne som person. Hade röstat på att få ut henne redan förra veckan om det inte var just för att hon satt mot Antonia.
Jahaaa hahahaha Jo fan. Då förstår jag. Det är helt bisarrt att bevittna denna kvinna som är tööörtysicks jers åwld.

Det jobbiga nu ju att hon brer på mer, för hon tror att vi gillar det.
Medlem
Har dom haft stormöte idag ännu? Måste finnas mycket att ta upp från igår där.
Medlem
Om Martin vinner makt imorgon tror jag han räddar Lisa och då åker Lennie.
Om Mergim vinner så räddar han Lennie då åker Lisa.
Om Julia vinner har jag svårt att gissa men tror hon räddar Lisa.

Amilia kommer försöka hänga med Lisa, Alex gänget alt Sami&Glasman.
Mergim kommer dras till nya tjejen och Julia.
Medlem
mergim gör sig redo för en framtid utan lennie? startat samtal med både glasman och sami idag
2020-03-08, 11:30
Medlem
Jag gillar Julia mindre och mindre för tiden som går. Tycker det är fult som hon beter sig mot Jasmine. Det blir bästisar i veckan igen men så fort hon får chansen ska hon trycka ner Jasmine och kalla henne för dumma saker. Jag förstår inte hur alla kan tycka att Julia är så skön? Hon kan inte hantera alkohol eller känslor överhuvudtaget och jag förstår inte att Glasman står bakom detta. Jag vill ha ut Julia före Jasmine!
2020-03-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Svårt att återberätta då det mest handlar om hur hon ÄR. Hon var ett creep. Kladdade på alla, hånglade med alla, skulle leka fredsmäklare men kunde som vanligt inte formulera sig. Gick runt och skrek "YoU WanNa Be On tOp", "JoBbA KrOPp" och "ShUtTeR IsLaNd" i vanlig ordning, fast ännu gnälligare än vanligt.

Jag är bara såå mätt på henne som person. Hade röstat på att få ut henne redan förra veckan om det inte var just för att hon satt mot Antonia.
Ja, är så trött på henne också. Skäms å hennes vägnar när jag ser hennes beteende. Tror hon kommer vara helt förstörd när hon kommer ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in