2020-03-08, 10:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Är du trög eller lyssnar du inte på LIVE vad dem säger??
Om Martin vinner så räddas Vicky och Lennie & lisa sitter löst och då åker han ut, Det är inte hur en person är utan allt är taktik för att få bort starka korten innan dem plocka de svaga!
Exakt! Du har förstått
2020-03-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vi på Flashback håller ihop och vi bestämde redan för flera dagar sen att det är Lennie som står på tur.
Vi skiter i gull och vill se kaos. Det här kommer att skapa kaos. Enkelt.
I det här fallet tror jag inte "vi på Flashback håller ihop". Jag personligen kommer rösta på att få ut Lisa om chansen ges - och som jag skrev igår så kommer inga argument i världen kunna ändra mig. Jag vet att fler är med mig på den. "Vi" har inte bestämt någonting, utan det är typ 50/50 på att vilja ha ut Lennie eller Lisa.

Edit: Efter igår är jag ÄNNU MER säker på att jag vill att Lisa åker.
2020-03-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Exakt! Du har förstått

Jag är också med på att få ut Lennie!
Men nästa chans jag får så ryker Martin. Jag klarar inte av människan. Han är inte ens rolig att hata utan tillför fan ingenting
2020-03-08, 10:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I det här fallet tror jag inte "vi på Flashback håller ihop". Jag personligen kommer rösta på att få ut Lisa om chansen ges - och som jag skrev igår så kommer inga argument i världen kunna ändra mig. Jag vet att fler är med mig på den. "Vi" har inte bestämt någonting, utan det är typ 50/50 på att vilja ha ut Lennie eller Lisa.

Kanske 99,9/0,1% så Lenny åker...
2020-03-08, 10:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag missade mycket i natt. Vad gjorde Lisa?
2020-03-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kanske 99,9/0,1% så Lenny åker...
Du kallar andra tröga, men verkar inte vara så snabb själv om du inte sett att folk vill ha ut Lisa.
2020-03-08, 10:06
Medlem
aina08s avatar
Citat:

Ok, trist att du tänker så.
Lisa är trist och står på listan för att få lämna men de starkaste av dom måste ut först.
När Lennie åker ut är det som att få ut 3 spela i en. För mig (och många andra) är det ett enkelt val då man förstår vad det får för konsekvenser.
2020-03-08, 10:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Men nästa chans jag får så ryker Martin. Jag klarar inte av människan. Han är inte ens rolig att hata utan tillför fan ingenting
Det enda värdet han har är om Lennie åker ut, så att Amilia och Jassa börjar slåss om honom. Det kan bli kul.
2020-03-08, 10:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Så länge hamnar att hänga löst åker han också oavsett vad!
2020-03-08, 10:07
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Vi får ju se vecka för vecka vilka som går att rösta ut.
Ja håller med om att han är galet trist och att få ut honom skulle göra Jasmine roligare i huset.
2020-03-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag missade mycket i natt. Vad gjorde Lisa?
Svårt att återberätta då det mest handlar om hur hon ÄR. Hon var ett creep. Kladdade på alla, hånglade med alla, skulle leka fredsmäklare men kunde som vanligt inte formulera sig. Gick runt och skrek "YoU WanNa Be On tOp", "JoBbA KrOPp" och "ShUtTeR IsLaNd" i vanlig ordning, fast ännu gnälligare än vanligt.

Jag är bara såå mätt på henne som person. Hade röstat på att få ut henne redan förra veckan om det inte var just för att hon satt mot Antonia.
2020-03-08, 10:10
Medlem
jag vill helst också ha ut lisa klarar inte av människan längre men då marioteten vill ha ut lennie så är jag inte beredd att gå emot mina flashbacksbröder så lennie får tyvärr åka denna vecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in