2020-03-08, 10:41
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När det kommer till Julia, absolut. Men när det kommer till att rösta ut Lennie eller Lisa tycker jag vi kör på att i'ts every man for himself
Att hålla ihop betyder ju inte att man ändrar en plan som vi skapat sen tidigare... men kör du på de du tycker...
2020-03-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Ja men du skulle vilja stilla det med honom enbart pga att han är snygg?
Tror du att det är det jasse gör? Jag tror hon är kär påriktigt.
Varför är det helt plötsligt ett brott att tycka att en kille är snygg, bara för att det är "synd" om killar som inte är normsnygga? Det känns som att du har en diskussion om saker jag aldrig sagt någonting om, och drar in faktorer som är irrelevanta för den diskussion jag hade med den som frågade vad tjejer ser i Martin.
2020-03-08, 10:45
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Att hålla ihop betyder ju inte att man ändrar en plan som vi skapat sen tidigare... men kör du på de du tycker...

Ja exakt det plus vi vill se bra tv också . Bögrim sa ju att han skulle bli helt knäckt om Lennie drog,han skulle inte klara av det !Blåvalen likaså.
2020-03-08, 10:46
Medlem
Citat:
Varför är det helt plötsligt ett brott att tycka att en kille är snygg, bara för att det är "synd" om killar som inte är normsnygga? Det känns som att du har en diskussion om saker jag aldrig sagt någonting om, och drar in faktorer som är irrelevanta för den diskussion jag hade med den som frågade vad tjejer ser i Martin.
Det är verkligen inget brott som jag säger jag är genuint nyfiken.
2020-03-08, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men hahah vi har ingen plan. Det är du och ett par till som lobbat för att få ut Lennie, det har verkligen inte varit en enad front när det kommer till det, som det var med Antonia. Jag förstår att du vill ha ut Lennie, men du får samtidigt acceptera att jag och många med mig inte prioriterar det nu.

Att måla upp folk som inte vill rösta ut Lennie den här veckan som ett gäng Judas-gestalter är ju bara otrooooligt löjligt. Så löjligt att jag hoppas att du trollar med mig.
2020-03-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Det är verkligen inget brott som jag säger jag är genuint nyfiken.
Det får du vara, men tänker inte fortsätta diskutera detta här eftersom det är på gränsen till off topic.
2020-03-08, 10:49
Medlem
Haha alltså Lisa, Detta är Shutter Island. Alltså var någonstans är liknelsen.
2020-03-08, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad var det hon försökte med? Sedan vem tog initiavitet för julia att sova i alex säng? Asså jag såg inte detta komma alls lol.

Inte jag heller, hon har inte visat nåt intresse för honom fram till igår kväll. Såhär i efterhand var jag lite för exalterad, när jag tänker på det nu så blir ju Julia utnyttjad då hon dricker okontrollerat.

Det var Lisas idé. Fy fan vad äcklig hon blir som full, hon var på Julia hela kvällen att ligga med Alex vilket är oetiskt då han är nykter och Julia full. Tänk att Lisa är lärarassistent!
2020-03-08, 10:50
Medlem
Ska ha skett avsugningar på toan
Nej, det är inte Jasse och Martin.
2020-03-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Haha alltså Lisa, Detta är Shutter Island. Alltså var någonstans är liknelsen.
Glasman har ju en "teori" som han kör på, att de alla är i BB för att de är psykfall och ska få behandling. De som åkt ut är "färdigrehabiliterade". Någon drog en liknelse till Shutter Island, och eftersom Lisa inte kan komma på några egna skämt så upprepar hon bara det andra säger.

Jag har inte sett Shutter Island, så kan inte förklara liknelsen - men det är därför Lisa går runt och säger det.
2020-03-08, 10:53
Medlem
Citat:
Det får du vara, men tänker inte fortsätta diskutera detta här eftersom det är på gränsen till off topic.
Tycker det är synd att du känner dig så kränkt. Stå för att du tycker utseende är viktigt. Det finns massa forskning som tyder på att det absolut viktigaste för tjejer är utseende. Det är inget fel med det, men ingen tjej vill stå för det för dom skäms över det eller något.
2020-03-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Ska ha skett avsugningar på toan
Nej, det är inte Jasse och Martin.
Va?????? Vart fick du den infon ifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem