2020-03-08, 10:20
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Victoria ska ut! Sen lennie
Eh va!?
Nej de tror ja du är ganska ensam om att tycka just nu
Bortkastad röst!
2020-03-08, 10:21
Medlem
Efter att Lennie väljer att rädda kvar Mergim förtjänar han att åka ut
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag är också med på att få ut Lennie!
Men nästa chans jag får så ryker Martin. Jag klarar inte av människan. Han är inte ens rolig att hata utan tillför fan ingenting

Helt enig med dig. Lennie ut nu, Martin ut så fort jag får chansen, är så trött på den loja jäkeln.
Medlem
Skyller på OLGA! Hur gammal är människan?
30?

2020-03-08, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Inte fan röstar folk på en viss deltagare bara för att folk vräker ut vem alla ska rösta på!

Men just under röstningstiden så är Flashback en bra måttstock. Ser man typ samma namn 9/10 inlägg här så fattar man ju vart det barkar.
Det är klart att vissa blir påverkade av att det sker diskussioner om vem som ska lämna, speciellt om man är velig eller inte bryr sig så mycket.

Både ja och nej.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Alkisen Julia sitter nu och försöker släta över allt hon gjorde igår.
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I det här fallet tror jag inte "vi på Flashback håller ihop". Jag personligen kommer rösta på att få ut Lisa om chansen ges - och som jag skrev igår så kommer inga argument i världen kunna ändra mig. Jag vet att fler är med mig på den. "Vi" har inte bestämt någonting, utan det är typ 50/50 på att vilja ha ut Lennie eller Lisa.

Edit: Efter igår är jag ÄNNU MER säker på att jag vill att Lisa åker.

+1 på den. Lisa ska ut. Jag vill ha Lennie kvar.
2020-03-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vi på Flashback håller ihop och vi bestämde redan för flera dagar sen att det är Lennie som står på tur.
Vi skiter i gull och vill se kaos. Det här kommer att skapa kaos. Enkelt.

Mergim kommer garanterat få bryt och ingen kommer att bromsa honom. Han kommer inte att hitta en ny mamma där inne igen
Amilia kommer att bli tvungen att gå över gränsen för att få de hon levt på genom Lennie och som du säger kommer de andra tjejerna att reagera.
Stor chans att hon inom kort lämnar. Hela hennes pakt har då rasat totalt. Den enda hon har kvar är Mergim och honom blir hon bara förbannad på

Haha nä. Vi på Flashback är en bunt individer på ett forum och alla lägger sin röst på den dom vill. Det är inte en klick människor som bestämmer över resten. Vet inte hur du fått det till det.
2020-03-08, 10:23
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetorinar
Efter att Lennie väljer att rädda kvar Mergim förtjänar han att åka ut
Dom kommer alltid att rädda varandra. Margim måste ha en mamma att hålla fast vid. De ska vi bryta.
Den enda mamma han ska ha är den som skickar brev hemifrån när han inte beter sig och utan Lennie kommer brevbäraren få jobba hårt
2020-03-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men att hon åker ut påverkar min upplevelse av att titta på programmet. Så det spelar ju ingen roll om det händer mer om Lennie åker ut, för jag kommer inte orka titta på programmet lika mycket i fortsättningen om Lisa är kvar.

Jag får sura uppstötningar så fort hon pratar - så du förstår ju att min magmun (och jag) mår skit.

Kunde inte sagt det bättre själv. Så fruktansvärt less på Lisa! Hon verkar missat #metoo också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Tror inte heller vi står enade på flashback denna gång! För min röst att åka ut är Victoria

Röstar också Victoria. Tror Mergim och Lennie kommer förändras mycket då Amilia åker så vill ha kvar Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
+1 på den. Lisa ska ut. Jag vill ha Lennie kvar.
Det är samma för mig. Lennie kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in