2020-03-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ok, trist att du tänker så.
Lisa är trist och står på listan för att få lämna men de starkaste av dom måste ut först.
När Lennie åker ut är det som att få ut 3 spela i en. För mig (och många andra) är det ett enkelt val då man förstår vad det får för konsekvenser.
Jag förstår absolut tänket, men jag känner mig så mätt på Lisa vid det här laget att det väger över för mig. Jag kan lätt stå ut en vecka till med Lennie, Amilia, Mergim-trion bara jag slipper höra Lisas "YoU WanNa Be oN ToP" en endaste gång till.
Medlem
Tror inte heller vi står enade på flashback denna gång! För min röst att åka ut är Victoria
Medlem
Killthepoors avatar
Den nya i bakgrunden, det första hon tar upp med Julia är att hon "stänkte ner hennes byxor" igår? Hörde jag rätt, jag tror det.
2020-03-08, 10:13
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Svårt att återberätta då det mest handlar om hur hon ÄR. Hon var ett creep. Kladdade på alla, hånglade med alla, skulle leka fredsmäklare men kunde som vanligt inte formulera sig. Gick runt och skrek "YoU WanNa Be On tOp", "JoBbA KrOPp" och "ShUtTeR IsLaNd" i vanlig ordning, fast ännu gnälligare än vanligt.

Jag är bara såå mätt på henne som person. Hade röstat på att få ut henne redan förra veckan om det inte var just för att hon satt mot Antonia.
Håller med om att man stör sig på hennes beteende när hon är full. Även hur hon ska tvinga sig på att kyssa alla.
Men. Ingen kommer att sakna henne i huset så mycket att det kommer att göra någon skillnad.
Om 2 veckor är hon bortglömd när hon åkt ut så hon kan lika gärna va kvar ett litet tag till.
Lennies utgång kommer påverka de som är kvar mycket mer.
Som jag skrev tidigare. Det är ett enkelt val mellan de två om man vill se att det händer mer i huset, vilket dom flesta bör vilja då det är hela grejer med att följa BB.
2020-03-08, 10:15
Medlem
Ni låter som sadister som vill ta ut Lennie för att folk ska lida!!! Herregud!! Man tar ut personen man ogillar, inte för att få andra att lida.
2020-03-08, 10:15
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Jag förstår absolut tänket, men jag känner mig så mätt på Lisa vid det här laget att det väger över för mig. Jag kan lätt stå ut en vecka till med Lennie, Amilia, Mergim-trion bara jag slipper höra Lisas "YoU WanNa Be oN ToP" en endaste gång till.
Ja hör dig Förstår fullt ut. Men att hon skulle åka ut påverkar inte huset. Det är då bara vi tittare som får se mindre ätande av snor, tvångshångel #meeetooo och de du nämner.
Hon kommer att ryka så fort hon sitter mot någon vi vill ha kvar, men inte denna vecka.
2020-03-08, 10:17
Medlem
Citat:
Håller med om att man stör sig på hennes beteende när hon är full. Även hur hon ska tvinga sig på att kyssa alla.
Men. Ingen kommer att sakna henne i huset så mycket att det kommer att göra någon skillnad.
Om 2 veckor är hon bortglömd när hon åkt ut så hon kan lika gärna va kvar ett litet tag till.
Lennies utgång kommer påverka de som är kvar mycket mer.
Som jag skrev tidigare. Det är ett enkelt val mellan de två om man vill se att det händer mer i huset, vilket dom flesta bör vilja då det är hela grejer med att följa BB.
Fast det är inte bara när hon är full, hon är likadan (och lika störig) när hon är nykter.
Återigen - jag förstår tänket. Men min upplevelse av att kolla på BB hade höjts bra mycket mer av att slippa se och höra Lisa, än att det händer mer kring Amilia och Mergim. Jag stängde av liven igår för att jag skämdes så mycket över Lisa, så även om Lennie skulle åka ut och det skulle börja hända saker så hade jag ändå missat det för att jag inte orkar kolla på Lisa.
2020-03-08, 10:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Ni låter som sadister som vill ta ut Lennie för att folk ska lida!!! Herregud!! Man tar ut personen man ogillar, inte för att få andra att lida.
Eller så vill man se så bra tv som möjligt.
Man följer ju inte BB för att titta på mellanmjölk om man kan få se kaos.
Är ju knappast så att Lennie själv skapar tv-historia. Han må verka snäll men också rejält trist att följa.
Hellre kaos bland de andra.
2020-03-08, 10:18
Medlem
Killthepoors avatar
Vad var meningen med att ta upp att Julia skvätte ner hennes byxor när det inte var någon "big deal" för den nya, och när Julia redan sagt förlåt igår? Fattar inte, men jag vet iaf att jag redan är trött på den här nya tjejen.
2020-03-08, 10:19
Medlem
Citat:
Eller så vill man se så bra tv som möjligt.
Man följer ju inte BB för att titta på mellanmjölk om man kan få se kaos.
Är ju knappast så att Lennie själv skapar tv-historia. Han må verka snäll men också rejält trist att följa.
Hellre kaos bland de andra.

Victoria ska ut! Sen lennie
2020-03-08, 10:19
Medlem
Citat:
I det här fallet tror jag inte "vi på Flashback håller ihop". Jag personligen kommer rösta på att få ut Lisa om chansen ges - och som jag skrev igår så kommer inga argument i världen kunna ändra mig. Jag vet att fler är med mig på den. "Vi" har inte bestämt någonting, utan det är typ 50/50 på att vilja ha ut Lennie eller Lisa.

Edit: Efter igår är jag ÄNNU MER säker på att jag vill att Lisa åker.

Inte fan röstar folk på en viss deltagare bara för att folk vräker ut vem alla ska rösta på!

Men just under röstningstiden så är Flashback en bra måttstock. Ser man typ samma namn 9/10 inlägg här så fattar man ju vart det barkar.
2020-03-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ja hör dig Förstår fullt ut. Men att hon skulle åka ut påverkar inte huset. Det är då bara vi tittare som får se mindre ätande av snor, tvångshångel #meeetooo och de du nämner.
Hon kommer att ryka så fort hon sitter mot någon vi vill ha kvar, men inte denna vecka.
Men att hon åker ut påverkar min upplevelse av att titta på programmet. Så det spelar ju ingen roll om det händer mer om Lennie åker ut, för jag kommer inte orka titta på programmet lika mycket i fortsättningen om Lisa är kvar.

Jag får sura uppstötningar så fort hon pratar - så du förstår ju att min magmun (och jag) mår skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in