2020-03-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!

Om hon mår så dåligt borde hon inte ställa upp i Big Brother.
2020-03-07, 22:56
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Varför kallar du Amilia tjock? Vad är du för människa?

Vart skrev jag att hon är tjock?
2020-03-07, 22:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Nu har nog Julia druckit lite för mycket känns det som. Börjar bli oskön.
Sami ser rädd och orolig ut. tuggar febrilt på något.
Avslutad
Så sinnessjukt oskön Julia som första dagen hon klev in i huset.

Lär dig prata crack whore
Medlem
Citat:
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej)
Jag håller med dig i det du skriver, förutom detta ^.
Jag är dåligt självförtroende och dålig självkänsla personifierat, men jag skulle aldrig få för mig att prata om andra på det sättet hon gör - och jag ser inte varför dåligt självförtroende skulle vara en ursäkt för det beteendet heller. Man väljer sitt beteende, oavsett vilka hjärnspöken man har. Jag tycker absolut inte Amilia förtjänar det som folk här kallar henne osv, men jag tycker samtidigt inte att hon, du eller någon annan kan bortförklara ett sådant beteende med "dåligt självförtroende" för det ÄR ingen ursäkt.
2020-03-07, 22:58
Medlem
Citat:
Håller med! Många här inne ville ha ut patte, men man märker en stor skillnad!!! Men han har gett en hint om att han ev kommer dyka upp snart!
Fantastisk karaktär som hade blomstrat extra mycket tidigare säsonger (2012 och tidigare).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish

Anty var däremot riktigt skön
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!

Tack herr doktor professor. Detta har avhandlats många gånger i BB och Amelia har själv uttryckt många gånger live att hon har problem med att hon behöver uppmärksamhet. Du låter jätteduktig men behöver inte bli så arg. Du har inte alla svar även om det känns att du gärna vill ha det.

Stig av din åsna ner på marken så får du andra perspektiv. Många mår dåligt men man behöver inte vara ett ärkesvin och mobbare. Även vi andra har vår erfarenhet även om du vill trycka ner din i bajshålet på,andra.

Så ta det lugna fina och försök inte vara så arg.
2020-03-07, 22:59
Medlem
Citat:

Har Anty inte gjort någon ny försvarsvideo du kan kolla istället?
Medlem
Boonks avatar
Den här inne som hånar Glasmans garv igen älskart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med dig i det du skriver, förutom detta ^.
Jag är dåligt självförtroende och dålig självkänsla personifierat, men jag skulle aldrig få för mig att prata om andra på det sättet hon gör - och jag ser inte varför dåligt självförtroende skulle vara en ursäkt för det beteendet heller. Man väljer sitt beteende, oavsett vilka hjärnspöken man har. Jag tycker absolut inte Amilia förtjänar det som folk här kallar henne osv, men jag tycker samtidigt inte att hon, du eller någon annan kan bortförklara ett sådant beteende med "dåligt självförtroende" för det ÄR ingen ursäkt.

Riktigt bra inlägg HeligModer!

Det finns inga ursäkter för hennes beteenden.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Så sinnessjukt oskön Anty som första dagen hon klev in i huset.

Prata inte om Anty på det sättet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in