2020-03-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej men alltså jag klarar inte av Lisa mer. Jag skäms när jag tittar på henne. SKÄMS. Skäms ännu mer när jag tänker på att hon är 36 år gammal.

Ingen kommer kunna få mig att rösta ut någon annan på måndag än henne. Inga argument i världen kan få mig att ändra mig.

Exakt !
Medlem
__Alez__s avatar
Olga is in the house
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Han hade knullat Alex på matbordet
Hahaha
Medlem
Lunatics avatar
Stubinen har börjat ryka på dynamex staven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!

Kul att Amilias mamma har jointat oss här i tråden.

Amilia är en hemsk människa, som får skit för att hon förtjänar det.

Hon är narcissist.
2020-03-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!

Varför kallar du Amilia tjock? Vad är du för människa?

Medlem
Nu har nog Julia druckit lite för mycket känns det som. Börjar bli oskön.
Medlem
Flaxifluxs avatar
denna gång är ju folk märkbart påverkade, fick de mera alkohol än innan?
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Nu saknar man Patzy extra mycket, han hade älskat detta!

Håller med! Många här inne ville ha ut patte, men man märker en stor skillnad!!! Men han har gett en hint om att han ev kommer dyka upp snart!
2020-03-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Exakt vad jag har sagt hela tiden. Näe, hoppas han hånglar med Amilia och Jassa kommer in så hon fattar vad han är för typ och hon inte vill se honom mer.

Ja, hoppas innerligt han gör något så Jassa kan få riktigt spel på han. Då får han antingen jaga henne tills vi skickar ut han alternativt drar han sig till Amilia spelmässigt och då är han ändå körd. Oklarare kille får man leta efter. Tror dock han gillar Jassa men att han har extremt svårt för känslor och att uttrycka sig. Samt noll insikt/känsla för att det är respektlöst mot Jassa att flörta med Amilia och Viccan. Tror faktiskt inte han vill Jassa illa men fattar inte bättre. Om någon förstår sig på Martin, please tell me. Får inget grepp om honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Allvarligt, är inte det här den bästa festen i BB 2020? I alla fall om man räknar bort min älskade Patzys medverkan när han var sitt fulaste jag :-)
Jo detta är vad alkohol leder till
Medlem
DjPuttes avatar
Haha OLGA är dyng -aprakfull…..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här