2020-03-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Kan ju förstås inte ha nåt med att göra att miljardären är storägare och vill bromsa mer ras 🙄

Det går ju i sådana fall jättebra för miljardären
Citera
2020-03-07, 13:00
Medlem
Det vi har sett hittills är bara en listen sommarpust
Vänta bara ett halvår och det stora blodbadet skördar offer
Citera
2020-03-07, 13:05
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Sjukt kul att se jättebabyn BajsBoos triumferande glädjeyttringar efter att ha tajmat rätt under hela 2 veckor..

Idioten tillsammans med Lund-nogo-zone poppar upp sina huvuden varje gång börsen går ner lite. Sen när börsen, som alltid, vänder upp så försvinner dem. I wonder why.
Citera
2020-03-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Idioten tillsammans med Lund-nogo-zone poppar upp sina huvuden varje gång börsen går ner lite. Sen när börsen, som alltid, vänder upp så försvinner dem. I wonder why.

Den gamla gråsossen BajsBoo är en utmärkt kontraindikator. Vill man göra sig en förmögenhet så gör man som honom, fast tvärt om.

Så sent som igår satt jag och grabbarna på en av stadens mer fashionabla inrättningar och skålade och skrattade åt hur mycket pengar BajsBoo gått miste om genom åren. En av boysen skrattade så pass att han spillde champagne på finmattan och var nära att sätta rådjussadeln i vrångstrupen.

Själv så är jag inte det minsta orolig. Jag gör superlyckade affärer i alla börsklimat och portföljen bara växer och växer. Mina vänner, följ lugnt era strategier och var inte som BajsBoo.

Berikande hälsningar,
S.P.
Citera
2020-03-07, 14:03
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri

Ja det är samma personligheter vi ser i bobubbletråden, bajsbosse är väl en av dem som under åratal har skrikit att nu rusar räntorna upp varje gång de har ökat en tiondels procent för att sedan hålla tyst när de faller.

Det bästa råd man kan ge till folk som vill bli rika är att vara fullinvesterad i börsen hela tiden. Visst det känns kanske psykologiskt jobbigt när det faller men att stå utanför alla dessa dagar när det stiger är vad som är förödande för avkastningen. Ännu värre blir det för dem som leker Allan med BEAR X20 och bränner allt de har på det.
Citera
2020-03-07, 14:20
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja det är samma personligheter vi ser i bobubbletråden, bajsbosse är väl en av dem som under åratal har skrikit att nu rusar räntorna upp varje gång de har ökat en tiondels procent för att sedan hålla tyst när de faller.

Det bästa råd man kan ge till folk som vill bli rika är att vara fullinvesterad i börsen hela tiden. Visst det känns kanske psykologiskt jobbigt när det faller men att stå utanför alla dessa dagar när det stiger är vad som är förödande för avkastningen. Ännu värre blir det för dem som leker Allan med BEAR X20 och bränner allt de har på det.

Det är givetvis bättre att vara inne när det går upp och ute när det går ned..
Vem var det förresten som spelade bort sig med bear x20?
Citera
2020-03-07, 14:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är givetvis bättre att vara inne när det går upp och ute när det går ned..
Vem var det förresten som spelade bort sig med bear x20?

Ja givetvis är det bättre att undvika att ligga inne varje dag som det faller men det är ingen som klarar det hur gärna ni än vill inbilla er det såvida man inte står helt utanför marknaden och missar allt det goda också.

Den som hävdar motsatsen får mer än gärna börja redovisa samtliga affärer som man gör när de görs så följer vi upp resultatet senare.

Hur svårt är det för övrigt att söka i tråden efter BEAR, du klarar det!
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2020-03-07 kl. 14:28.
Citera
2020-03-07, 14:31
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ja givetvis är det bättre att undvika att ligga inne varje dag som det faller men det är ingen som klarar det hur gärna ni än vill inbilla er det såvida man inte står helt utanför marknaden och missar allt det goda också.

Den som hävdar motsatsen får mer än gärna börja redovisa samtliga affärer som man gör när de görs så följer vi upp resultatet senare.

Det handlar inte om enstaka dagar, det handlar om att undvika stora nedgångar och vara med på längre uppgångar. Det kräver inte ens perfekt timing. Är man hyfsat nära ger det resultat.
Citera
2020-03-07, 14:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det handlar inte om enstaka dagar, det handlar om att undvika stora nedgångar och vara med på längre uppgångar. Det kräver inte ens perfekt timing. Är man hyfsat nära ger det resultat.

Jag välkomnar dig att skapa en tråd där du redovisar alla trades du gör när du gör dem så följer vi upp resultatet, lycka till!
Citera
2020-03-07, 14:36
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Jag välkomnar dig att skapa en tråd där du redovisar alla trades du gör när du gör dem så följer vi upp resultatet, lycka till!

Jag kan redogöra för mina 4 affärer i veckan om du avslöjar vad du har smygsålt under samma tid..
Citera
2020-03-07, 14:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag kan redogöra för mina 4 affärer i veckan om du avslöjar vad du har smygsålt under samma tid..

Visst jag antar utmaningen, skapa en tråd där du redovisar alla affärer dö gör när du gör dem som redovisar jag mina. Så följer vi upp sedan. Lycka till!
Citera
2020-03-07, 14:39
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Visst jag antar utmaningen, skapa en tråd där du redovisar alla affärer dö gör när du gör dem som redovisar jag mina. Så följer vi upp sedan. Lycka till!

Deal. Du börjar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in