Citat:
Ursprungligen postat av
Luzern
Här en snubbe fd Polis som bor nära mig

Han har ett mycket bra lager av det mesta bland annat 19 tuber majonäs.
Han kann klara sig 1 ar Utan att handla mat dessutom har han solpanel pa taket.
Mitt lilla konservlager maste fyllas pa det e helt klart
Massor med bra bilder pa maten:
https://www.blick.ch/news/schweiz/basel/prepper-und-ex-polizist-benno-panissidi-59-hortet-notvorrat-damit-kann-ich-ein-jahr-lang-ueberleben- id15784688.html
Att visa upp sina lager och skryta med det är ganska korkat. Mängder av smutsmänniskor av smuts ras lägger sådant på minne och när de själva inte har något så rånar stjäl de andras resurser. Precis som de stjäl kläder, jackor, klockor, bilar, så kommer de att stjäla mat.
Behåll ert virus beredskapslager för er själva det är säkrast. Jag har inget eget för jag tror inte man behöver det. Skull man behöva det så handla det om mycket stora förråd.
Tänk på att alla klarar en vecka de flesta 2 veckor. De som lagrat lite 1 månad, vissa preppers 6 månader, några få 1 år. När lagren tagit slut kommer många fler ut för att fylla på det är då kriget börjar på allvar.
Har samhället kommit i gång då? Nej det är då allt har nått botten först efter flera år har det återhämtas sig. Man måste ha uthålliga påfyllningsbara resurser, sådant som bara bönder kan ha möjlighet till.