2020-03-07, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Instämmer. Vill nästan inte ha kvar honom mer och då var han en av mina favoriter innan.

Röstar ut han för jag klarar inte ens av att se på detta.

Så länge han inte står med Victoria för hon måste ut fortare än tåget. Lisa får stanna o få psykos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jullan och Sami är fan de enda riktiga människorna där inne
helt med på det
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
"grädde i murran och bajs i arslet" det är Julia d! haha usch så satans jävla vidrig hon är, snart på en parkbänk nära dig!

Jag blir snart lesbisk på Julia. Hon tom snackar likadant som mig, en sann tvillingsjäl.

JULIA FTW!!
2020-03-07, 01:35
Medlem
Globalisten55s avatar
Hon har storhetsvansinne denna Amolia tror sig vara någon sorts favorit i BBHon måste ut ut det huset ingen orkar lyssna i timmar 24/7 Fy helvete vilken otäck kvinna hon är
2020-03-07, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tror inte Amilia att vi se hur jävla falsk hon är eller vad?

Hon tror ju hon kan spela sig igenom till vinsten, hon har 0 insikt att det är vi tittare som väljer om hon ska stanna kvar eller ej och har 0 förståelse för att ingen orkar höra på hennes utläggningar varenda jävla kväll.

Sekunden hon sitter löst är hon gone.
2020-03-07, 01:36
Medlem
Boonks avatar
Allt detta för att Marek sa "jag orkar inte spela mer, mindre spel = mer umgås med alla".

Blir mer o mer övertygad om att Amilia Stapelfeldt är en riktigt sjuk människa.
2020-03-07, 01:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Det mest patetiska med Amilia, det måste ändå vara att hon i sin vanföreställning tror att hennes beteende i huset ska gå tittarna obemärkt förbi. Hon verkar på riktigt tro att eftersom hon själv tycker att hon är den enda goda där inne som gör allt rätt, också har tittarna på sin sida, annars skulle hon inte gräva sin grav så här pass djupt, istället för att försöka bättra sig? För det skulle hon fortfarande ha tid att göra om hon började nu.

Utanför är hon är helt körd och den absolut mest hatade där inne (tillsammans med Mergim givetvis). Och det är obegripligt hur hon inte kan förstå och ta lärdom av att Anty åkte av precis likande anledning. Folk är lessna på skitsnack och fulspel, det här är inte PH, och hon kommer aldrig bli en vinnare av BB såvida inte programmet byter ut 70% av sina tittare.
2020-03-07, 01:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
"grädde i murran och bajs i arslet" det är Julia d! haha usch så satans jävla vidrig hon är, snart på en parkbänk nära dig!

Nej, hon har inte skit i röven
2020-03-07, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Allt detta för att Marek sa "jag orkar inte spela mer, mindre spel = mer umgås med alla".

Blir mer o mer övertygad om att Amilia Stapelfeldt är en riktigt sjuk människa.

Det har mångaredan sett efter första dagen.
2020-03-07, 01:39
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det mest patetiska med Amilia, det måste ändå vara att hon i sin vanföreställning tror att hennes beteende i huset ska gå tittarna obemärkt förbi. Hon verkar på riktigt tro att eftersom hon själv tycker att hon är den enda goda där inne som gör allt rätt, också har tittarna på sin sida, annars skulle hon inte gräva sin grav så här pass djupt, istället för att försöka bättra sig? För det skulle hon fortfarande ha tid att göra om hon började nu.

Utanför är hon är helt körd och den absolut mest hatade där inne (tillsammans med Mergim givetvis). Och det är obegripligt hur hon inte kan förstå och ta lärdom av att Anty åkte av precis likande anledning. Folk är lessna på skitsnack och fulspel, det här är inte PH, och hon kommer aldrig bli en vinnare av BB såvida inte programmet byter ut 70% av sina tittare.

Jävligt bra inlägg!
Medlem
Herblaws avatar
Är 50 cent nykterist? Han dricker ingen alkohol?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Är det någon vänlig själ som orkar sammanfatta kvällen för mig? Har inte tittat sen festen drog i gång
Jag skulle önska att det fanns två trådar, en där alla får skriva vad de vill om BB, vad som händer nu och vad som hänt, diskussioner och kommentarer om allt, MEN

också en som är uteslutande ämnad för beskrivande inlägg om vad som sker i huset och vad deltagarna säger. Jag känner ibland att jag hade kunnat sammanfatta en förmiddag, eftermiddag eller kväll i ett inlägg, men om det ändå kommer drunkna bland 80 inlägg om att Glasman verkade lite sur när han läste morgonens uppdrag så är det inte värt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in