Citat:
Ursprungligen postat av
Xhamstern
Är det någon här som kört 2C-B och ketamin samtidigt? Har 2 st 22mg-piller 2C-B och några gram keta.
Läste nånstans att man tar 2C-Bn först, och att man sen ska vara jäkligt försiktig med doseringen av ketat.
Testade denna förra helgen.
Började med amfetamin och två glas vin. Tog några nycklar keta och var ganska väck när vi kom till klubben. Tog ett piller när vi kom, 45min eller så senare så slår det på. Kan inte säga att jag känner ketat längre vid det tillfället.
1 timme eller så efter att det slog på så började jag med ketat igen. Var absolut trevligt, boostade ruset av båda. Tog en hel del keta när jag kom hem efteråt och det drog verkligen ut på ruset.
Har dock väldigt mkt erfarenhet med keta så kan vara bra att ta det lugnt om du inte har det.