2020-01-18, 18:25
  #3037
Medlem
Har 2C-B sk "cross tolerence" med MDMA? Är sugen på att ta 2C-B idag men ska också ta MDMA nästa vecka. Kommer det påverka något?
Citera
2020-01-19, 11:45
  #3038
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Varför? Inte nöjd med K hole?

Gillar 2C-B's visuella effekter, och ketaminets känsla. För mkt ketamin gör dock bara att jag spyr.
Citera
2020-01-26, 14:23
  #3039
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Är det någon här som kört 2C-B och ketamin samtidigt? Har 2 st 22mg-piller 2C-B och några gram keta.

Läste nånstans att man tar 2C-Bn först, och att man sen ska vara jäkligt försiktig med doseringen av ketat.

Testade denna förra helgen.
Började med amfetamin och två glas vin. Tog några nycklar keta och var ganska väck när vi kom till klubben. Tog ett piller när vi kom, 45min eller så senare så slår det på. Kan inte säga att jag känner ketat längre vid det tillfället.
1 timme eller så efter att det slog på så började jag med ketat igen. Var absolut trevligt, boostade ruset av båda. Tog en hel del keta när jag kom hem efteråt och det drog verkligen ut på ruset.

Har dock väldigt mkt erfarenhet med keta så kan vara bra att ta det lugnt om du inte har det.
Citera
2020-01-26, 19:03
  #3040
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Testade denna förra helgen.
Började med amfetamin och två glas vin. Tog några nycklar keta och var ganska väck när vi kom till klubben. Tog ett piller när vi kom, 45min eller så senare så slår det på. Kan inte säga att jag känner ketat längre vid det tillfället.
1 timme eller så efter att det slog på så började jag med ketat igen. Var absolut trevligt, boostade ruset av båda. Tog en hel del keta när jag kom hem efteråt och det drog verkligen ut på ruset.

Har dock väldigt mkt erfarenhet med keta så kan vara bra att ta det lugnt om du inte har det.

Tack! Alltid intressant att höra folks erfarenheter.
Citera
2020-02-12, 07:16
  #3041
Medlem
Hej,

Har en fråga.

Här om dagen snortade jag väl en relativt stor dos 2C-B. Åtminstone för mig. Tror det handlar om ungefär 15-20 mg. Tog inte allt på en gång men det mesta, fyllde på med lite efter 40 minuter. Hade till stor del en väldigt cool och kärleksfull upplevelse, ska nog skriva en tripprapport.

Min fråga.. är kopplad till bortträngda minnen/trauma. Jag satt och trippa på mig själv i spegeln, lyssnade på musik och sjöng. Häftigt och vackert, ibland lite läskigt men det var okej. Sedan var det en sång som triggade något, just textraden "Vad har dem utsatt dig för?" gång på gång. Sjöng låten till mig själv och trippade på mig själv i spegeln samtidigt. Blev plötsligt panikångesträdd och fick en känsla/tanke om trauma. Troligen sexuella övergrepp i barndomen men jag minns inte. Förvirrad som få. Har andra upplevt liknande? (Har ångestproblem i grunden.)

Hur vet man att jag + 2C-Bn förstärkte en rädsla och blåste upp något mindre till såhär stort? Eller är det en försvarsnekanism att tro det? Jag vet att psykadeliska kan göra mycket för psyket men att det också kan lura en. (Jag har kontakt med en psykolog så ska prata om detta då, utan att nämna just 2C-Bn.) Så har mycket ångest i grunden, lite "utan att veta varför". Detta skulle kunna vara en del i ett svar. Men det skulle också kunna vara en önskan att ha något specifikt att ha som orsak? Förstår ni hur jag tänker? Snurrar runt som fan. Svårt att veta vad som är sant eller inte.
Citera
2020-02-14, 13:41
  #3042
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hompom
Hej,

Har en fråga.

Här om dagen snortade jag väl en relativt stor dos 2C-B. Åtminstone för mig. Tror det handlar om ungefär 15-20 mg. Tog inte allt på en gång men det mesta, fyllde på med lite efter 40 minuter. Hade till stor del en väldigt cool och kärleksfull upplevelse, ska nog skriva en tripprapport.

Min fråga.. är kopplad till bortträngda minnen/trauma. Jag satt och trippa på mig själv i spegeln, lyssnade på musik och sjöng. Häftigt och vackert, ibland lite läskigt men det var okej. Sedan var det en sång som triggade något, just textraden "Vad har dem utsatt dig för?" gång på gång. Sjöng låten till mig själv och trippade på mig själv i spegeln samtidigt. Blev plötsligt panikångesträdd och fick en känsla/tanke om trauma. Troligen sexuella övergrepp i barndomen men jag minns inte. Förvirrad som få. Har andra upplevt liknande? (Har ångestproblem i grunden.)

Hur vet man att jag + 2C-Bn förstärkte en rädsla och blåste upp något mindre till såhär stort? Eller är det en försvarsnekanism att tro det? Jag vet att psykadeliska kan göra mycket för psyket men att det också kan lura en. (Jag har kontakt med en psykolog så ska prata om detta då, utan att nämna just 2C-Bn.) Så har mycket ångest i grunden, lite "utan att veta varför". Detta skulle kunna vara en del i ett svar. Men det skulle också kunna vara en önskan att ha något specifikt att ha som orsak? Förstår ni hur jag tänker? Snurrar runt som fan. Svårt att veta vad som är sant eller inte.

Det sker på psykedeliska droger att trauman flyter upp som man annars inte är medveten om. Jag har hört talats om historier om att sexuella övergrepp i barndomen flutit upp under intensiva Ibogaine trippar bl.a.

Ett i England som gick så långt att det hamnade i domstol då det fanns andra bevis än bara trippen som man kunde utpeka rörande förövarna.

Med tanke på en prevalens av 15-20% rörande sexuella övergrepp i barndomen globalt sett så är det inte ovanligt direkt, och det kan yttra sig som ångestproblematik i vuxen ålder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexual_abuse
Citera
2020-02-17, 21:44
  #3043
Medlem
PutinPowers avatar
Någon som stött på gröna domino (20mg) och vet om det är äkta 2CB?
Citera
2020-02-21, 08:04
  #3044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinPower
Någon som stött på gröna domino (20mg) och vet om det är äkta 2CB?

Ja.
Citera
2020-02-27, 02:18
  #3045
Medlem
Är 700kr ett bra pris för 5*20mg?
Citera
2020-02-27, 08:58
  #3046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkdolphin
Är 700kr ett bra pris för 5*20mg?
Nej
Citera
2020-03-01, 18:04
  #3047
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Det sker på psykedeliska droger att trauman flyter upp som man annars inte är medveten om. Jag har hört talats om historier om att sexuella övergrepp i barndomen flutit upp under intensiva Ibogaine trippar bl.a.

Ett i England som gick så långt att det hamnade i domstol då det fanns andra bevis än bara trippen som man kunde utpeka rörande förövarna.

Med tanke på en prevalens av 15-20% rörande sexuella övergrepp i barndomen globalt sett så är det inte ovanligt direkt, och det kan yttra sig som ångestproblematik i vuxen ålder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexual_abuse

Efter att ha bearbetat trippen och pratat med min psykolog (nämnde dock inte 2c-b:n) så har vi kommit fram till att det rör sig om en stor rädsla som kom upp och kopplades samman med katastrof- och tvångstankar. Jag har inte fått upp något faktiskt minne. Jag blev rädd av rädslan. När låten gick "Vad har dem utsatt dig för?" funderade jag över vad världen utsatt en och alla andra för. Mobbing etc. Och då fick jag en tanke om sexuella övergrepp och blev så SUPERRÄDD.

Nu efteråt när jag pratat med psykolog samt M som fick komma hem till mig denna kväll, så verkar det handla om katastrof- och tvångstankar. Jag hamnar i tankar om "men tänk om", "måste jag genomgå traumabehandling för att hitta något nu?" etc. Blir också rädd för att skapa falska minnen som psykologen tagit upp att man kan göra om man letar efter något som inte finns. Jag har även andra katastrof- och tvångstankar samt tvångsbeteenden. Jag har bara inte riktigt förstått att det är det det har varit. Samtidigt har jag ju inte nämnt 2c-b vilket jag på ett sätt vill ta upp med psykologen för tänk om det är det som är skillnaden och det faktiskt är sant. Eller inte. Så går tankarna i alla fall. Det är svårt men jag tror att det rör sig om tvångstankar. Jag är mer rädd för att det ska vara sant och allt som det skulle innebära och ovissheten än att jag har en känsla att det har hänt. Förstår någon?
Citera
2020-03-07, 00:29
  #3048
Medlem
Trenbologneses avatar
Denna verkar vara riktigt intressant.
Jag har erfarenhet utav LSD, keta, svamp o dmt.
Grejen är att jag föredrar LSD framför svamp pga att jag ej gillar den fysiska biten, att fötterna känns blöta om man är kall osv.
Hur skulle ni beskriva effekterna på 2C-B?
Är det en mix utav LSD och keta rusmässigt så kommer jag nog veeeerkligen gilla den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in