2020-03-06, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså, hon säger ju så himla mycket haha. Hon säger att hon aldrig sagt eller aldrig haft känslor för Alex, hon säger att hon aldrig har sagt till Mergim att hon har känslor för honom, hon säger att hon får mordhot osv. Hon försöker förklara sitt beteende i huset med att "hade jag stött ut någon hade jag ägt det" och "jag skulle inte vara en dröm 24/7 om jag bodde tillsammans med mina bästa vänner heller".

Hon tycker det är okej att prata bakom ryggen om folk, och att hon snarare hade varit vidrig om hon hade sagt allting i ansiktet på folk, typ. Hon rantar väldigt mycket om att "ni som hatar på mig är lika illa, det är ni som är mobbare" osv.

Åh herregud? Vore ju bättre om hon bara kunde stå för allt hon gjorde!

Tack för info!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Åsikt kallas det

WTF rammi, första gången jag håller med dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
fettot roffade åt sig godiset direkt och stoppade i hoodien, inte undra på att hon är så förbannat fet, skicka in sprit och fireball direkt nu bb

Neeej gjorde hon det? Fy fan vad roligt synd man missade det Hon lär ju inte heller klä ut sig, kommer skylla på att hon är ledsen pga Lennie hänger löst, så hon kan få lite tröst från honom och gruppen (sjukt att vända hans ångest till sitt eget problem). Men i själva verket vet vi alla varför hon inte vill klä ut sig. Hon får nog inte plats i några av kläderna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Prova Golden Shower. Nice som fan.
Redan gjort men ej i tv o ej som en okastrerad hanhund
2020-03-06, 18:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hahahahahaha årets kommentar.
Medlem
ollepolle90s avatar
Antonia: - Jag ångrar inte min medverkan

- Det första jag ska göra är prata med Victoria när hon åker ut

- Hade en enda människa sagt till mig i programmet så hade jag ändrat mig SÅ fort (lol )
Medlem
Mergim och Lennie känner sig hemma nu.

Kommer blåvalen kunna få på sig någon dräkt?
2020-03-06, 18:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tycker du någon av Alex, Lisa eller Victoria är mer värda 1 miljon kronor än Lennie? Vi får inte glömma bort det finns ett pris. Ju längre vi har kvar de andra tre dårarna (speciellt Lisa och Alex) desto större chans för att de vinner. För de kommer bli räddade av folk med makt i huset då de har ”allianser” med båda rosa och guls rummet. Jag vill iallafall inte öka deras chanser. Så vill passa på nu och skicka ut en av dem!

Jag kan till en viss del hålla med dig, men mitt sjuka ego vill så gärna se albanen böla och lacka ur.
Bannlyst
Citat:

Så din man har urinerat på dig?
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Kommer bli en fröjd att se den albanska rymdtransan skälla ut Olga. Kan bli en bra kväll det här.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2020-03-06 kl. 18:57.
Medlem
Glasman är lite obehaglig idag.

Han kommer åtalas för våldtäkt när kvällen är slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Åh herregud? Vore ju bättre om hon bara kunde stå för allt hon gjorde!

Tack för info!
Ja, det kan man ju tycka. Men hon verkar inte anse att hon betett sig fel på något sätt. Hon menar att hon aldrig avsett att mobba någon och därför inte gjort det, typ.

Nu säger hon att hon skulle ha sagt ifrån mot Mergim när han kallade Jasmine hund osv, men "det var ju inte så att någon annan heller tog honom åt sidan och läxade upp honom". Lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in