2020-03-06, 18:43
Medlem
Gillar faktiskt Martin till skillnad från många andra i den här tråden. Kan hålla med om att det har varit lite tråkigt att kolla på när han dragit sig undan med Jasse, men utöver det är han störtskön.

Han är riktigt easy going och smälter in bra i den stora gruppen ungefär som Sami, även om Sami såklart syns och hörs lite mer. Man kan kanske även se det som att han kan komma att bidra till lite "bra tv", då situationen med Jasse är som upplagt för drama i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Enda Lennie tillför är att skeda med albanbögen. Och lite mat ibland.
Tycker du någon av Alex, Lisa eller Victoria är mer värda 1 miljon kronor än Lennie? Vi får inte glömma bort det finns ett pris. Ju längre vi har kvar de andra tre dårarna (speciellt Lisa och Alex) desto större chans för att de vinner. För de kommer bli räddade av folk med makt i huset då de har ”allianser” med båda rosa och guls rummet. Jag vill iallafall inte öka deras chanser. Så vill passa på nu och skicka ut en av dem!
Medlem
Är Big Brother klassat som ett familjeprogram numera eller? nån som vet
Medlem
Viöket jävla Tema och vilka billiga outfits, någon har handlat på ebay.
Finns inte ens outfits till alla, produktionen har inte gott om cash
2020-03-06, 18:44
Bannlyst
Roliga tjejer som slösar massa tid på att sminka sig, alla kan ju ändå se dom osminkade hela dagarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Jag är med dig min vän.

------------------

Mergim och Lennie i gröna, tajta alientrikåer är något jag ser framemot kanske lite för mycket.
Mergim skämdes över sin lilla pillesnopp så han tog av den gröna dräkten igen men nu går han all in i en silvrig dräkt istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaba
Gillar faktiskt Martin till skillnad från många andra i den här tråden. Kan hålla med om att det har varit lite tråkigt att kolla på när han dragit sig undan med Jasse, men utöver det är han störtskön.

Han är riktigt easy going och smälter in bra i den stora gruppen ungefär som Sami, även om Sami såklart syns och hörs lite mer. Man kan kanske även se det som att han kan komma att bidra till lite "bra tv", då situationen med Jasse är som upplagt för drama i huset.

Håller med dig!
2020-03-06, 18:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Så jävlas äckligt
Prova Golden Shower. Nice som fan.
Medlem
avixs avatar
Alltså wow, första festen i säsongen BB faktiskt anstränger sig. Temafest och mycket (eller ja, inte superlite som vanligt) alkohol!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
<3 Vet att jag kan lita på er.

Vad tror ni om Vickan o Alex? var ju inget normalt tjafs dem hade direkt!
Hahaha sjukt att jag glömde bort bråket, fast det är det enda som faktiskt hänt. Det var så otroligt ointressant, och jag kom in mitt i så jag hade svårt att hänga med på vad de faktiskt bråkade om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Lägg av med att mobbas.

Mobbar kisset då eller ?
Dax o sova för små barn nu
Medlem
Vad fan är det för dialekt glasman har?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera