Gillar faktiskt Martin till skillnad från många andra i den här tråden. Kan hålla med om att det har varit lite tråkigt att kolla på när han dragit sig undan med Jasse, men utöver det är han störtskön.
Han är riktigt easy going och smälter in bra i den stora gruppen ungefär som Sami, även om Sami såklart syns och hörs lite mer. Man kan kanske även se det som att han kan komma att bidra till lite "bra tv", då situationen med Jasse är som upplagt för drama i huset.
Enda Lennie tillför är att skeda med albanbögen. Och lite mat ibland.
Tycker du någon av Alex, Lisa eller Victoria är mer värda 1 miljon kronor än Lennie? Vi får inte glömma bort det finns ett pris. Ju längre vi har kvar de andra tre dårarna (speciellt Lisa och Alex) desto större chans för att de vinner. För de kommer bli räddade av folk med makt i huset då de har ”allianser” med båda rosa och guls rummet. Jag vill iallafall inte öka deras chanser. Så vill passa på nu och skicka ut en av dem!
Gillar faktiskt Martin till skillnad från många andra i den här tråden. Kan hålla med om att det har varit lite tråkigt att kolla på när han dragit sig undan med Jasse, men utöver det är han störtskön.
Han är riktigt easy going och smälter in bra i den stora gruppen ungefär som Sami, även om Sami såklart syns och hörs lite mer. Man kan kanske även se det som att han kan komma att bidra till lite "bra tv", då situationen med Jasse är som upplagt för drama i huset.
Vad tror ni om Vickan o Alex? var ju inget normalt tjafs dem hade direkt!
Hahaha sjukt att jag glömde bort bråket, fast det är det enda som faktiskt hänt. Det var så otroligt ointressant, och jag kom in mitt i så jag hade svårt att hänga med på vad de faktiskt bråkade om.