2020-03-06, 12:12
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polaria
M*lis Börj*sson *e

Tack! Ser ut att vara samma person, det andra kontot uppdaterades 1 mars så man får väl anta att hon strök med efter det.
Citera
2020-03-06, 12:14
Medlem
bazarrs avatar
Kan det vara Li*am *lw* T-bone som startat sidan och nu sitter anhållen? Verkar vara en riktig lodis och han har även gjort inlägg om att S*ndra försökt skicka folk på honom.
Citera
2020-03-06, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazarr
Kan det vara Li*am *lw* T-bone som startat sidan och nu sitter anhållen? Verkar vara en riktig lodis och han har även gjort inlägg om att S*ndra försökt skicka folk på honom.
En man i 40-årsåldern är anhållen i sin frånvaro och söks nu av polisen.
https://www.expressen.se/gt/uppgifter-misstankt-mord-i-goteborg/

Har man hittat honom redan?
Citera
2020-03-06, 12:23
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandetiger
Om 20-årsåldern stämmer, så kan följande person vara BO?
Det stod att BO är en flerbarnsmor så BO har 2 eller fler barn. Ganska ovanligt med 20-åringar med många barn så det är med största sannolikhet någon annan.
Citera
2020-03-06, 12:24
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazarr

Verkar onekligen vara han som ligger bakom sidan. Dock postade han nåt om att sälja en väska igår, gör man det om man knivat ihjäl en käring? Vem vet vad som försiggår i skallen på sådana iofs.
Citera
2020-03-06, 12:29
Medlem
Hennes FB bör vara:
Sand*a Bö*jesson K*antz
* = R

Den sista uppdateringen skedde kl. 07:31 i söndags morse, dvs 1 mars. En bild med texten:

”När min sista dag på jorden är här vill jag att mina barn ska veta att jag alltid kommer älska dem av hela mitt hjärta.”

I all tragik är det ändå fint att det blev hennes sista offentliga meddelande till de efterlevande. Delningen skulle även kunna indikera att hon kände på sig att något var på väg att hända. Utifrån övriga uppdateringar under februari tolkar jag det som att hon hade det rätt kämpigt den sista tiden. Bland annat två delade bilder med texterna:

”The bravest thing I ever did was continue my life when I wanted to die, and nobody really knows.”

”You never know how strong you are, until being strong is your only choice.”

Eventuellt befann hon sig i en destruktiv relation? Fritt tolkat efter två delningar av Veronica Maggio’s låt ”Hädanefter”. Men också sannolikt utifrån statistik.
Citera
2020-03-06, 12:37
Medlem

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4ters_fasta_paviljong
Citera
2020-03-06, 12:45
Medlem
Angående Facebook-sidan så går det att utläsa att den är skapad i Majorna...
Citera
2020-03-06, 12:48
Medlem
Sandras eget sista inlägg på fb är daterat 1/3.
Det är lite märkligt, det handlar om hur mycket hon kommer att älska sina barn till sin sista dag
Citera
2020-03-06, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n3rdy
Hennes FB bör vara:
Sand*a Bö*jesson K*antz
* = R
Detta bör stämma, ja. Den användaren har en incheckning på just Slottsskogsgatan. Profilbild med badande barn.
Citera
2020-03-06, 12:50
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyTilly
Angående Facebook-sidan så går det att utläsa att den är skapad i Majorna...

Hon har även checkat in på Slottsskogsgatan, om det nu råder några tveksamheter kring om det är rätt person.
Citera
2020-03-06, 12:58
Medlem
Hennes barn kan ju omöjligen ha bott med henne om hon legat död ett tag. Undra var dem bor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in