Citat:
Ursprungligen postat av
cactaceae
Kan du berätta för någon utan FB? Exempel, något?
Det finns ett inlägg där följande står;
” Sandra var en kompis när vi var 13 år. Nu går hon i sin psykos och hittar på saker om hennes barn för att få folks sympati, det funkar till en början men med 3 dygn med henne fattar folk att hon e sjuk. Jag har blundat o inte insett hur sjuk hon e, för den sandra jag kände var en söt tjej. Nu har hon blivit ett monster och planerar hur hon med hjälp av andra ska skada t ex mig. Blivit mordhotad, slagen, rånad i mitt eget hem. När hon knacka på mitt i natten i början på februari med en annan, och gapar i brev i kastet, jag har inte sett henne på 18 månader och hade hopaats på att aldrig se henne igen. Jag släpper in henne i tänker att hon kanske har minskat på medicinerna o drogerna och kanske fattat vad hon har ställt till med och be om ursäkt. Men hon e ännu värre, när jag kommer hem från behandlingshemmet får jag höra av den ene till den andre att Sandra springer runt och säger att jag jobbar med polisen, själ av henne, det finns inga gränser. Hemma hos mig hotar hon med forna juggar, albaner att hon e ännu slugare nu och dom ska ta mig i tortera mig mm och hånflinar. Hon har ju ungefär 60 olika killar på ett år så halva tjack isarna i Göteborg borde veta hur sjuk o jobbig hon är. Hon spelar in alla samtal, och har det noga i ordning o hållhakar på alla. För 2 år sedan e hon hos mig och ringer Polisen och berättar att pappan tillbarnen e ute och mördar folk och att socialen snackar illa om henne. Polisen säger. Sandra du har ringt över 60 gånger bara denna månaden och försöker o anmäla folk som inte orkar med henne. Va fan ska man göra. Ringa snuten e meningslöst, dom e korupota och har aldrig hjälpt mig, får fel domar, står helt fel i tidningar stal en dator för 20 000 av mig,.
Sandra e ful fet och äcklig, utnyttjar alla till max, hittar på saker till alla lättmanopulerade killar som bara vill knulla.
Akta er och spring för livet om nån vilsen psykotisk Sandra Krantz. Ni som tycker synd om henne. Umgås några dagar med henne och ni fattar”
Sedan finns det två bilder, men dem vet jag inte hur jag lägger över hur men någon annan kanske kan. Men det är inga bilder på någon person. De föreställer typ en nedlagd fabrik eller liknande byggnad med texten ”säters fasta paviljong” och sedan en bild som föreställer ett rum i en liknande byggnad men en stol mitt i rummet.