2020-03-05, 19:58
Medlem
Jag ska spamma denna tråd med

''Amilia du är tjock'' när hon åker ut.

Så hon kan få läsa det direkt när hon kommer in i tråden.
2020-03-05, 19:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Herregud vad hon babblar på när hon klankar ner på andra. Och ALLTID målar sig själv som ett offer.
Det är verkligen en van skitsnackare. Mycket rutinerat.

Hon tittar sig omkring vid minsta ljud (hon vill inte bli upptäckt) när hon snackar skit.

Hon har hela tiden ursäkter till hur allting blev som det blev. Det kan aldrig vara så enkelt som "äh, jag blev fan arg på dig, så jag bara sa så".

Hon lägger alltid fram allting så att det ska bli någon annans fel. Hennes agerande är alltid, enligt henne, en reaktion på hur andra felbehandlat henne. Därför blir det alltid någon annans fel. Kan exempelvis föreställa mig att det är Mc Donalds fel att hon är tjock, då de gör mycket reklam. Att det är hon själv som äter är bara en reaktion, liksom.
2020-03-05, 19:59
Medlem
Killthepoors avatar
Jag är fan ganska trött på Glasman med.
Han har verkligen kidnappat Sami och fullkomligt kör över honom med sitt konstanta snackande och malande. Hade varit så kul att se hur Sami blivit om Glasman försvann.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Jasså du tycker dom är roliga att titta på?
Av det IQ-befriade gänget som är i huset tycker jag faktiskt att de 2 är de mest empatiska och roliga personerna, spec Sami OCH de med lite mer intelligens!
Bannlyst
Amilia pratar med alex nu i kökets cam
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag ska spamma denna tråd med

''Amilia du är tjock'' när hon åker ut.

Så hon kan få läsa det direkt när hon kommer in i tråden.

Finns väl en tråd om henne? Den när hon tjafsar med någon pundare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är verkligen en van skitsnackare. Mycket rutinerat.

Hon tittar sig omkring vid minsta ljud (hon vill inte bli upptäckt) när hon snackar skit.

Hon har hela tiden ursäkter till hur allting blev som det blev. Det kan aldrig vara så enkelt som "äh, jag blev fan arg på dig, så jag bara sa så".

Hon lägger alltid fram allting så att det ska bli någon annans fel. Hennes agerande är alltid, enligt henne, en reaktion på hur andra felbehandlat henne. Därför blir det alltid någon annans fel. Kan exempelvis föreställa mig att det är Mc Donalds fel att hon är tjock, då de gör mycket reklam. Att det är hon själv som äter är bara en reaktion, liksom.

Klokrent skrivet!
Medlem
Kan någon svara på varför valrossen inte är vid kökstjänsten när det var tal om det idag
2020-03-05, 20:00
Medlem
glasman: för att folk här är helt efterblivna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Finns väl en tråd om henne? Den när hon tjafsar med någon pundare

Länka?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag är fan ganska trött på Glasman med.
Han har verkligen kidnappat Sami och fullkomligt kör över honom med sitt konstanta snackande och malande. Hade varit så kul att se hur Sami blivit om Glasman försvann.
Jag är beredd att hålla med. Glasman är tråkig.
Medlem
Glasman är smart hoppas han får igenom sin plan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in