2020-03-05, 19:54
Medlem
Herregud nu är Amilia igång igen..hon har uppenbarligen glömt hur mkt hon snackade de första veckorna i deras sovrum synd att hon inte hänger löst.....
2020-03-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tycker att varken Amilia eller Mergim har vunnit denna match. Båda är idioter och sviniga mot andra på olika sätt.

Och majoriteten av alla där inne kan knappast klappa sig själva på axeln för att dom inte pratat skit om varandra, come on.

OS vinnaren i skitsnack-bakom-ryggen kommer alltid vara Amilia. Och det skulle vara humor på högsta nivå om alla där inne visste allt vad hon sagt om precis alla. Nu har hon också lyckats snacka skit om sin homegirl Anty där inne också.

Precis, man kan säga att matchen ständigt pågår i förlängningsläge, med liten chans till avgörande. Kanske om någon gör bort sig grovt, då kanske en pytteliten chans öppnas, men jag säger nej.
2020-03-05, 19:55
Medlem
xrlpyts avatar
Tyckte det var helt rätt av Jasmine att brusa upp mot Amilia i avsnittet. Amilia försökte försvara deras val för 25:e gången, någon gång får det faktiskt vara nog.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nej han har en översittar attityd, allting på hans premisser, du kommer se när han inte får sin vilja igenom eller inte görs på hans sätt.
Netop. Han har baktankar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gella
Du gör skäl för ditt namn...
Jasså du tycker dom är roliga att titta på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Falska Amilia. Hoppas Jassa ser igenom det. Börjar snacka skit om alla direkt efter de bestämt att de inte ska göra det..

vad gjorde inte jassa i lilla bb då varför är det ok att hon snackar skit men inte amilia?

jassa snackade ju brutalt mycket skit om framförallt sami igår som hon själv säger betyder nästan mest för henne i huset

jassa ska bara knipa käft egentligen
2020-03-05, 19:56
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Kan de vara den tråkigaste veckan i bb20 hittills? Eller är det bara jag som känner så? Så lite uppstyrt från produktionen och det som varit planerat som lilla bb, jockiboy, gamla deltagare har inte bidragit till något kul att titta på.

Det enda positiva denna vecka är att anty lämnat och att min bild av vilka deltagare jag gillar och ogillar skiftar från dag till dag från att ha haft stabila favoriter och hatobjekt.
2020-03-05, 19:56
Medlem
Nu sitter Amooolia och snackar skit om Mergim igen på soffan och ser ”förstörd” ut så alla ska förstå sååå psykiskt dåligt hon mår och ingen ska be henne hjälp till i köket. Bra taktik
2020-03-05, 19:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Elin Nilsson hette ju moderaten som var med i BB maktspelet. 20 minuters video.

Medlem
Jag tyckte de såg ut som på Jassa att hon inte köpte allt Amilia snacka om.... och sen om hon inte kunde se sig själv på bild enns eller kunna tänka sig själv i en film, HUR KAN MAN VARA MED I BIG BRITHER? Jävla skit snack.. allt är så genomskinligt hos henne nu och hennes offerkofta är så stor att hon kan bädda ner hela gruppen i den så dom kan vara snälla med varandra
Medlem
Tack o lov gick DC över till Sami o Glasman...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Ingen fattar vad du skriver.
Ja i appen man får rösta hur kul det var när terry kom in. Varför finns inte ens alternativet nej med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in