2020-03-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ska kvinnor och barn slåss mot ryskt bombflyg?

Ryska, det är till Sverige de vill komma.
Citera
2020-03-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria
Ryska, det är till Sverige de vill komma.
Du kanske har hört att ryskt flyg tillsammans med Assad bombar sönder städer och byar.
Citera
2020-03-04, 23:48
Medlem
Maddafakkaas avatar
Åkesson är en riktig ledare! Fyfan vad grymt gjort!
Citera
2020-03-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Du kanske har hört att ryskt flyg tillsammans med Assad bombar sönder städer och byar.

Då kan väl Ryssland ta emot dem? Ryssland har dessutom plats så det räcker och blir över.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-03-04 kl. 23:53.
Citera
2020-03-04, 23:50
Medlem
Någon måste ju berätta som det är för idioterna som flyr vind för våg och tror att paradiset ligger runt hörnet. Vänd på klacken och få ordning på er sandlåda istället.
Citera
2020-03-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Riktigt jävla korkat av Jimmie. Jag har aldrig röstat på SD men det är mycket möjligt att jag skulle gjort det i nästa val. Jag har alltid respekterat Jimmie Åkesson, men det här var fan det dummaste jag har sett på länge och jag trodde inte att det var sant utan nån typ av fake news för att få SD att se dåliga ut, men uppenbarligen vill dom det själva?

Vad tjänar SD på den här tomma gesten från en man som varken greker, syrier eller någon annan jävel utanför Sverige känner till (antagligen tror dom att det är någon programledare från något budgetprogram på tv)? Det enda man har lyckat med är att tappa massa potentiella väljare som mig och innan någon säger något dumt skit som "vi behöver inte väljare som dig" ska man kanske tänka till lite och försöka komma ihåg dom där sista mattelektionerna i lågstadiet som ni gick på precis innan ni slutade i skolan.

Den kriminella Erdogan regimen kör ekonomiska invandrare och islamister till Grekiska gränsen med bussar. Det är en krigshandling mot Grekland och EU av en turkisk regim som bryter mot alla internationella avtal.

Åkesson är en hjälte som vågar åka dit och ställa sig i vägen för Erdogans islamistiska invasion av Europa. Turkiet har drabbats av storhetsvansinne och vill återbygga Osmanska riket, Grekland gör 100% rätt som försvarar sig gräns!
Citera
2020-03-04, 23:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Såklart lillkukskåren på flashback försvarar detta. Trodde inte det var möjligt men Åkesson har ännu en gång sänkt ribban. En ledare agerar inte på detta vis. Barn,kvinnor och män som flytt för sina liv,möts av tårgas och våld. Sedan detta som grädden på moset. Hoppas innerligt av hela mitt hjärta att åkesson och alla som försvarar detta lever resterande del av deras liv i misär. Avskum hela bunten.

Håller med, jävla tönterier och signalpolitik. Men tyvärr var det inte han som satte ribban, det var helt andra partier och partiledare som var först.
Citera
2020-03-04, 23:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Fan vilka idioter det finns. Åtala Åkesson för att säga detta. För att inte hela svenska folket är med. Varför kom ingen på tanken ens att åtala Lövfen när han skrek mitt Europa stänger inga gränser? Fan att många svenskar var med på det.
Citera
2020-03-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mie-akesson-sd

Ja vi får se vart det landar men som jag förstått saken så är det ganska många som vill polisanmäla Åkesson som varken sitter i regering eller har någon ministerpost och ändå väljer att skriva under sin flyers med svenska folket. Som man bäddar får man ligga. Så blir det särskilda åklagarkammaren som tar hand om det här då? Kommer Åkesson åtalas och dömas?

Fast dom är väl inte vid grekiska gränsen och talar för hela svenska folket va? Som sagt han har inte mandat att skriva svenska folket på sina flyers. Är det svårt tycker du?

Regimen som styr Sverige idag driver hemsidor på arabiska där de informerar att invandrare är välkomna till Sverige och informerar om alla bidrag nybyggarna får. Allt i svenska folkets namn.
Citera
2020-03-04, 23:56
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maddafakkaa
Nu är Åkesson polisanmäld

Citat:

Nu polisanmäler advokaten Behrang Eslami SD-ledaren för osant intygande.

– En förundersökningsledare blev direkt inkopplad, säger Eslami.

Sverige fortsätter att förvåna

Icke förvånande att advokaten inte heter Sture Svensson..
Han är väl muslim själv, och värnar om sina "bröder".. precis som 95% av kommentarerna är på Facebook när det handlar om att försvara lyckosökarna..
Citera
2020-03-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fan vilka idioter det finns. Åtala Åkesson för att säga detta. För att inte hela svenska folket är med. Varför kom ingen på tanken ens att åtala Lövfen när han skrek mitt Europa stänger inga gränser? Fan att många svenskar var med på det.

Han såg hela Europa som sitt den egocentriske kolonial diktatorn!
Citera
2020-03-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Nej, jag tycker synd om småbarnen.
Finns knappt några barn eller kvinnor. 99% är muslimska män i krigsålder precis som förra gången, du borde förstå det vid detta laget. Det är ett spel för galleriet (se länkarna nedan). Dom spelar på våran godhet igen så dom kan komma in och ta över inifrån precis som dom redan håller på att göra idag med dom som redan är här och ställer till med massa problem. Detta är en planerad invasion, dom spelar på sympatikortet igen precis som frra gången, se hur bra det gick för oss. Detta skulle dock vara dödsstöten för europa.

https://twitter.com/spyfy73/status/1235005466318721024
https://twitter.com/john_wayne_gr/st...05506169528320
https://twitter.com/gemmaod1/status/1234791920964186112
https://twitter.com/kontologis/statu...77950888288257
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här