Citat:
Ursprungligen postat av
mrolson
Riktigt jävla korkat av Jimmie. Jag har aldrig röstat på SD men det är mycket möjligt att jag skulle gjort det i nästa val. Jag har alltid respekterat Jimmie Åkesson, men det här var fan det dummaste jag har sett på länge och jag trodde inte att det var sant utan nån typ av fake news för att få SD att se dåliga ut, men uppenbarligen vill dom det själva?
Vad tjänar SD på den här tomma gesten från en man som varken greker, syrier eller någon annan jävel utanför Sverige känner till (antagligen tror dom att det är någon programledare från något budgetprogram på tv)? Det enda man har lyckat med är att tappa massa potentiella väljare som mig och innan någon säger något dumt skit som "vi behöver inte väljare som dig" ska man kanske tänka till lite och försöka komma ihåg dom där sista mattelektionerna i lågstadiet som ni gick på precis innan ni slutade i skolan.
Den kriminella Erdogan regimen kör ekonomiska invandrare och islamister till Grekiska gränsen med bussar. Det är en krigshandling mot Grekland och EU av en turkisk regim som bryter mot alla internationella avtal.
Åkesson är en hjälte som vågar åka dit och ställa sig i vägen för Erdogans islamistiska invasion av Europa. Turkiet har drabbats av storhetsvansinne och vill återbygga Osmanska riket, Grekland gör 100% rätt som försvarar sig gräns!