2020-03-04, 23:25
Medlem
Dagens ros till Herr Åkesson, väldigt fint gjort av honom att visa solidaritet med det grekiska folket och dra sitt strå till stacken för att stoppa detta islamistiska försök till invasion av europa! En sann hjälte! Heja heja!
Citera
2020-03-04, 23:26
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Såklart lillkukskåren på flashback försvarar detta. Trodde inte det var möjligt men Åkesson har ännu en gång sänkt ribban. En ledare agerar inte på detta vis. Barn,kvinnor och män som flytt för sina liv,möts av tårgas och våld. Sedan detta som grädden på moset. Hoppas innerligt av hela mitt hjärta att åkesson och alla som försvarar detta lever resterande del av deras liv i misär. Avskum hela bunten.

Hur vet du att Åkesson inte tycker synd om dessa människor? Jag tycker synd om dessa personer, det gör jag verkligen.

Men att låta alla få komma hit är ingen lösning. Det skapar bara mer problem.

Men vänsterblivna kosmopoliter som du tänker sällan längre än ett steg av tio.
Citera
Medlem
Citat:
Såklart lillkukskåren på flashback försvarar detta. Trodde inte det var möjligt men Åkesson har ännu en gång sänkt ribban. En ledare agerar inte på detta vis. Barn,kvinnor och män som flytt för sina liv,möts av tårgas och våld. Sedan detta som grädden på moset. Hoppas innerligt av hela mitt hjärta att åkesson och alla som försvarar detta lever resterande del av deras liv i misär. Avskum hela bunten.

Åk ner dit och ta hem några familjer istället. Föregå med gott exempel.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-03-04 kl. 23:29.
Citera
Medlem
Citat:

Varför flyr de, varför stannar de inte kvar där de kommer ifrån och slåss.
Citera
2020-03-04, 23:27
Medlem
nobbenss avatar
Känns som att det vore på sin plats med en mätning av ett opinionsinstitut beträffande om vi ska hålla EU:s gränser stängda eller om vi ska låta alla som vill söka asyl komma in. Kan man vara selektiv när det gäller asylansökningar? Antingen - eller...

Skulle inte förvåna mig ett dugg om svenska folket vill ha stängda gränser - innerst inne
Citera
2020-03-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag är inte jurist men yttrandefriheten brukar värderas högt när det är en politiker. Hade detta varit en försvarslös pensionär hade det gått till åtal. Men en politisk rättegång mot en partiledare, tror jag inte åklagaren vågar väcka åtal. Det skulle bli en sak för Europadomstolen.
Yttrandefrihet naturligtvis. Dock ska ingen partiledare uttala sig i svenska folkets namn i kontroversiella frågor. Det ska inte heller statsministern eller kungen göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria

Men lätt för dig att prata din pajas. Om det blev krig i Sverige skulle du springa som en fjolla. Vilket barn kan stanna kvar och slåss? Eller barnen kanske ska fly själva till ett främmande land utan sina föräldrar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hur vet du att Åkesson inte tycker synd om dessa människor? Jag tycker synd om dessa personer, det gör jag verkligen.

Men att låta alla få komma hit är ingen lösning. Det skapar bara mer problem.

Men vänsterblivna kosmopoliter som du tänker sällan längre än ett steg av tio.
Jasså tycker du synd om dessa avskum?
https://www.youtube.com/watch?v=Nx8It7u8JK0

Ingen köper detta längre- allra minst grekerna. Det är en ren invasion av europa förklädd som en humanitär sak. Vi har redan gått på denna nitlotten och nu är det stopp som tur är. Inga mer terrorister hit eller ungdomsgäng som stenar våra gamla och rånar/våldtar våra unga.
Senast redigerad av Noot 2020-03-04 kl. 23:33.
Citera
2020-03-04, 23:29
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Jasså tycker du synd om dessa avskum?
https://www.youtube.com/watch?v=Nx8It7u8JK0

Nej, jag tycker synd om småbarnen.
Citera
2020-03-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria
Ska kvinnor och barn slåss mot ryskt bombflyg?
Citera
2020-03-04, 23:31
Medlem
läs på twitter hur arga vänstern är- tänk om de skrev 1/10 om liknande saker kring dömda våldtäktsmän som får stanna.
Citera
2020-03-04, 23:31
Medlem
Riktigt jävla korkat av Jimmie. Jag har aldrig röstat på SD men det är mycket möjligt att jag skulle gjort det i nästa val. Jag har alltid respekterat Jimmie Åkesson, men det här var fan det dummaste jag har sett på länge och jag trodde inte att det var sant utan nån typ av fake news för att få SD att se dåliga ut, men uppenbarligen vill dom det själva?

Vad tjänar SD på den här tomma gesten från en man som varken greker, syrier eller någon annan jävel utanför Sverige känner till (antagligen tror dom att det är någon programledare från något budgetprogram på tv)? Det enda man har lyckat med är att tappa massa potentiella väljare som mig och innan någon säger något dumt skit som "vi behöver inte väljare som dig" ska man kanske tänka till lite och försöka komma ihåg dom där sista mattelektionerna i lågstadiet som ni gick på precis innan ni slutade i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in