2020-03-04, 22:07
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tycka vad man vill om Mergim men just nu sitter Alex och ljuger röven av sig för att skapa stort bråk mellan Amilia och Mergim. Antingen fattar han inte svenska eller så drar han lögner med de saker han säger.
Han ljuger inte.

Mergim snackade skit om Amilia igår.
2020-03-04, 22:07
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tycka vad man vill om Mergim men just nu sitter Alex och ljuger röven av sig för att skapa stort bråk mellan Amilia och Mergim. Antingen fattar han inte svenska eller så drar han lögner med de saker han säger.

Vad ljög han om? Jag tycker det han sagt stämmer överens om det vi har sett
2020-03-04, 22:08
Medlem
När tror vi det smäller mellan Amilia och Mergim? Längtar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är väl bara jävligt tröttsamt med ortenfolk som jiddar om kärlek och respekt, men sen uppträder som ett svartsjukt mongo. Han har snackat betydligt mer skit om deltagarna därinne än vad alla tror, av någon anledning kommer han undan med det.

Så bara ortenfolk refererar till kärlek och respekt? Svenska bönder i ett nötskal 😴 anty flirtade sönder med Alex och sa hela tiden att hennes dörrar var öppna, inte konstigt att Alex trodde det var något på g mellan dom. Sen svartsjuk stämmer ju inte? Det enda han sa hela tiden var att han inte orkar med att mergim ska bli sur varje gång dom två pratar.
Det börjar bli pinsamt när era anledningar till att hata invandrare börjar ta slut.
Han har inte heller snackat skit om någon, han är alltid tyst i skitsnack och står typ och sparkar på sin fotboll istället.

❤️ 1 MILJON KRONOR TILL ALEX ❤️
Medlem
ollepolle90s avatar
Amilia: Att han säger sånt (Mergim) i direktsänd tv om mig, det är en övertramp av respekt

Lilla blåval, det kallas karma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Viktig information är väl t.ex om någon dött? Inte "tagga ner, va snäll - tänk på miljonen
Finns väl annat som är viktigt Oxå
Senast redigerad av rammi73 2020-03-04 kl. 22:10. Anledning: Felskrivet
2020-03-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Och då kan vi väl enas att Mergims ursäkt var bullshit haha. Jag var en av de som försvarade ursäkten och sa att vi bara kan ge honom en chans. Men alltså, han kommer ju aldrig att förändras det har vi sett nu. Apropå hur mycket bs han pratat i Lilla BB.

Säga vad man vill om Mergim men han gör BB just nu. Han är grunden i nästan allt som varit underhållande att titta på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Lisa har ju skapat tittarvärde nu när hon glappade till Amilia i rosa sovrummet
Kan bli spännande det här.

Håller med! Fan Lisa är ju skvallertanten nummer ett. Gjorde hela den här kvällen att se Amilia så här
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Du glömde Mergim på din lista.
Amila, Mergim och Lisa i den ordning dom sitter löst.
Den dåren kommer åka snart, kan inte se nån mer än Lenny som skulle vilja rädda han som ett första-val. Det verkar också som att han kommer tappa sig själv snart och ställa till det rejält, därav nämnde jag inte han då jag vill se det hända.
Medlem
xrlpyts avatar
Alex ljuger väl inte alls? Det enda jag inte hört är att Lennie skulle ha sagt till Mergim att han tycker det är jobbigt när Amilia klämmer på honom. Lennie har ju sett avig ut ibland, men jag har inte sett honom uttrycka det verbalt till någon.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vad ljög han om? Jag tycker det han sagt stämmer överens om det vi har sett

Exakt. Mergim, jassa, Lisa satt o snacka skit 24 timmar
2020-03-04, 22:10
Medlem
bobbybishs avatar
Haha Amilia kommer flippa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera