2020-03-04, 08:38
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Må så vara, men beror lite på vilket mått man pratar om också?

Ifall man även fått "provåkt" den så kan man ha viss hjälp av det tillsammans med ögonmåttet, då jag känner min egen kropp rätt bra.
Jag är ganska säker på att den största jag sett och provat på IRL, är omkring 15 cm lång "synliga delen" och uppskattningsvis 14-15 i omkrets.

Tycker allt du borde träffat på nån med längre än 15 cm om du varit med ett antal män!
Citera
2020-03-04, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Tycker allt du borde träffat på nån med längre än 15 cm om du varit med ett antal män!

Fast har inte varit med så stort antal män, och skulle man mäta mot benet (PBL?) så lär måttet vad gäller längden vara något större.
Citera
2020-03-04, 13:20
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Fast har inte varit med så stort antal män, och skulle man mäta mot benet (PBL?) så lär måttet vad gäller längden vara något större.

Okej då är det förståligt Hur menar du med mäta mot benet? I min värld mäter man från rot till skaft kan ju inte bli fel!
Citera
2020-03-04, 13:27
Medlem
Citat:
Okej då är det förståligt Hur menar du med mäta mot benet? I min värld mäter man från rot till skaft kan ju inte bli fel!

Jag tänker på mannens mått som du säger, den synliga delen.

Men har förstått att det ofta vedertagna sättet att mäta en snopp är att mäta ända in mot pubisbenet?
Googla på PBL så kan du själv läsa om den metoden att mäta.
Om jag fattat rätt så är det denna metod som sägs vara mest korrekt, men det gäller ju i så fall att man anger mätmetod då man uppger mått, annars kan ju måttet tolkas med någon cm till eller ifrån.
Citera
2020-03-04, 13:44
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Jag tänker på mannens mått som du säger, den synliga delen.

Men har förstått att det ofta vedertagna sättet att mäta en snopp är att mäta ända in mot pubisbenet?
Googla på PBL så kan du själv läsa om den metoden att mäta.
Om jag fattat rätt så är det denna metod som sägs vara mest korrekt, men det gäller ju i så fall att man anger mätmetod då man uppger mått, annars kan ju måttet tolkas med någon cm till eller ifrån.

Okej de va som fan, jag som gjort fel då Skiljer lite mer en 1 cm för mig beroende på mätsätt.
Senast redigerad av Mundur 2020-03-04 kl. 13:46.
Citera
2020-03-04, 14:00
Medlem
Citat:
Okej de va som fan, jag som gjort fel då Skiljer lite mer en 1 cm för mig beroende på mätsätt.

Törs inte påstå att det är enda rätta sättet att mäta, men verkar vara en vanlig metod i dom undersökningar jag kollat.

Men viktigast för den som vill jämföra mått med en gjord undersökning, är att man mäter med samma metod.
Citera
2020-03-04, 14:14
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Törs inte påstå att det är enda rätta sättet att mäta, men verkar vara en vanlig metod i dom undersökningar jag kollat.

Men viktigast för den som vill jämföra mått med en gjord undersökning, är att man mäter med samma metod.

Javisst är det så! Va ju kul att det fanns ett till måttsätt så han blev längre
Citera
2020-03-04, 19:53
Medlem
Citat:

Det är som Findusofelix skriver som är det korrekta.

Man trycker linjalen mot blygdbenet ovanför penisen och mäter.

Det skiljer inte så mycket iofs, kanske 5-8 mm.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-04 kl. 19:56.
Citera
2020-03-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är som Findusofelix skriver som är det korrekta.

Man trycker linjalen mot blygdbenet ovanför penisen och mäter.

Det skiljer inte så mycket iofs, kanske 5-8 mm.

Jag anser mig rätt vältränad och smal men ändå tycker jag det skiljer mycket mellan mätmetoder. Min uppåtböjda banan är ca 15-16 om jag låter linjalen snudda skinnet. Trycker jag in linjalen och rätar ut kuken så blir den som mest 19. Jag har blivit frågad om min kukstorlek ett antal gånger av tjejer som jag knullat med och har aldrig kunnat säga att min kuk är 19. Skulle kännas pinsamt eller lögnaktigt på nåt vis. Dom har ju ändå ögon själva. Jag tror Findusofelix hade blivit konfunderad om den kuk som hon såg som 15 synliga cm hade blivit påstådd som 19 cm av ägaren?
Citera
2020-03-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDanka
Jag anser mig rätt vältränad och smal men ändå tycker jag det skiljer mycket mellan mätmetoder. Min uppåtböjda banan är ca 15-16 om jag låter linjalen snudda skinnet. Trycker jag in linjalen och rätar ut kuken så blir den som mest 19. Jag har blivit frågad om min kukstorlek ett antal gånger av tjejer som jag knullat med och har aldrig kunnat säga att min kuk är 19. Skulle kännas pinsamt eller lögnaktigt på nåt vis. Dom har ju ändå ögon själva. Jag tror Findusofelix hade blivit konfunderad om den kuk som hon såg som 15 synliga cm hade blivit påstådd som 19 cm av ägaren?

Min sambo mätte min till 20+, men jag vet att den är 19 om man mäter rätt så oroa dig inte, damerna tänker inte cm. De SER att den är stor när de är där nere med munnen eller huvet, dvs på nära håll, som du själv inte kan..

Min sambo får tex in 1/3 av den i munnen som max, och varenda gång jag får oralsex, får hon ont i käkarna för hon får gapa så. Och jag är 19 lång, 16 omkrets. Dvs inte WR direkt. Men stor
Senast redigerad av gniknus2 2020-03-04 kl. 22:12.
Citera
2020-03-04, 23:05
Medlem
Citat:
Du menar nog BPEL = Bone Pressed Erect Length
Citera
2020-03-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Du menar nog BPEL = Bone Pressed Erect Length

Exakt, tack för rättning Tyckte att det lät konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto