2020-03-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Du postade cirka 4 inlägg per dag, helt utan fakta, men ända så visste just du att dom inte hade ett förhållande
Du hade helt fel och kallade t.ex. Efternamn08 för "random pundare"
Nej, jag skrev att de HADE ett förhållande. Det skrev jag ju till och med i inlägget du just citerade ditt stolpskott.
Citera
2020-03-04, 19:13
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Nej, jag skrev att de HADE ett förhållande. Det skrev jag ju till och med i inlägget du just citerade ditt stolpskott.
Du serie-postar helt fel om Isabella, och du kallar andra postare som inte håller med dig eller som motbevisar dig random pundare, stolpskott och liknande
Det som är viktigt för tråden är att folk får veta att dina inlägg är lite galna och roliga men helt felaktiga
Denna tråd behöver skvaller, inte överintelligenta serie-felgissningar
Du postade inlägget som jag citerade efter bildbeviset
Citera
2020-03-04, 19:31
Medlem
Citat:
Du serie-postar helt fel om Isabella, och du kallar andra postare som inte håller med dig eller som motbevisar dig random pundare, stolpskott och liknande
Det som är viktigt för tråden är att folk får veta att dina inlägg är lite galna och roliga men helt felaktiga
Denna tråd behöver skvaller, inte överintelligenta serie-felgissningar
Du postade inlägget som jag citerade efter bildbeviset
Nej, i ditt inlägg (FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) så citerar du mig där jag säger att jag tror att de har ett förhållande. Men du skriver att jag påstår motsatsen, så uppenbarligen kan du inte läsa.
Citera
2020-03-04, 19:41
Bannlyst
Citat:
Kolla in gymbilderna, trots att BHn ser stoppad ut är brösten mycket mindre än igår. Då såg den förresten också väldigt stoppad ut också.
Du kan ju kolla bomberna på @sheilaarnell instastory. Inte ett dugg mindre.
Citera
2020-03-04, 19:43
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tog en tidsmaskin tillbaka till trådstarten. Blev lite nyfiken. Men redan ett par sidor in i tråden kommer de första lögnerna från blondinens hovreportrar. De påstår att hon tjänar 5 miloner om året på sin blogg. Men det var ju inte heller sant. Då har hon redan hunnit göra "karriär" i MUF, varit med i en wet t-shirt contest, gått på en uttalad restaurang och festat som minderårig samt bli anklagad för sin dåliga hy.
Bluffen med siffrorna har bara ökat med en nolla. Nu får hon el-chocker också. Barn har hon fått, men har dem inte kvar. Hon ser ut att vara ungefär dubbelt så bred idag. Men annars har det väl inte hänt något direkt. Samma samma.
Bra sammanfattning 😊!
Bellsan utvecklas inte och växer inte upp, verkar det som. Hon är snart 30 men beter sig fortfarande som en tonårstjej. Lika ointresserad av konsekvenserna.
Fast det märks allt tydligare även utåt att tiden håller på att springa ifrån henne. Hon ser sliten ut. Ungdomens fräschör är borta. Jag tvivlar på att den här bilden kommer att användas:
https://www.instagram.com/p/B9PVLsqHbr7/?igshid=yz4uhwzwez4x
Ögonen ler inte utan ser bara tomma ut.
Citera
2020-03-04, 19:43
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Hur stor del av den försäljning på 40 miljoner ligger osålda i butikers reabackar?
Året innan omsatte man det dubbla (mest tack vara att man lyckades dumpa av sitt lager till de nu nya ägaran). Om produkterna staplas i rea-backarna nu, hur stora återbeställningar tror du butikerna gör då?
Beautybolaget har varit på en nedåtgående trend de senaste åren och försäljning var ett led i att hoppa av innan allt gick åt helevete.

Rekordförsäljningen berodde på att de bestämde sig för att inte lagerhålla varorna själva och därför sålde hela lagret till en grossist. Nu sitter grossisten med svarte petter och lär inte köpa för lika mycket en gång till!
Citera
2020-03-04, 19:49
Medlem
qutms avatar
Citat:
Nej, i ditt inlägg (FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) så citerar du mig där jag säger att jag tror att de har ett förhållande. Men du skriver att jag påstår motsatsen, så uppenbarligen kan du inte läsa.
Du postade inlägget som jag citerade efter bildbeviset innan dess så postade du 100-tals inlägg om att Isabella och Erik absolut inte hade ett förhållande och att Efternamn08 var en random pundare m.m.
Vem som helst kan läsa alla dina galna inlägg om Isabella genom att klicka på din avatar och välja "Hitta alla inlägg av Pankeborg i detta ämne"
Det är verkligen en galet lång lista med nästan enbart felaktiga inlägg om Isabella, ingen fakta alls, och aggressiva påhopp på andra postare
Senast redigerad av qutm 2020-03-04 kl. 19:54.
Citera
2020-03-04, 20:04
Medlem
Citat:
Du postade inlägget som jag citerade efter bildbeviset innan dess så postade du 100-tals inlägg om att Isabella och Erik absolut inte hade ett förhållande och att Efternamn08 var en random pundare m.m.
Vem som helst kan läsa alla dina galna inlägg om Isabella genom att klicka på din avatar och välja "Hitta alla inlägg av Pankeborg i detta ämne"
Det är verkligen en galet lång lista med nästan enbart felaktiga inlägg om Isabella, ingen fakta alls, och aggressiva påhopp på andra postare
Nej jag har aldrig skrivit att de inte hade ett förhållande, sluta hitta på.
Citera
2020-03-04, 20:08
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:

Du har fler inlägg än Pankeborg i detta ämne. Medan jag klockar in på smidiga 125 – mindre än en femtedel.

På senaste gymbilden ser hon otroligt stark ut. Behöver snart ingen livvakt, hon kan redan brotta ner 50 % av befolkningen (kvinnor) och kanske 20 % av alla män.

https://i.imgur.com/kFSTP0k.jpg
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2020-03-04 kl. 20:13.
Citera
2020-03-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Rekordförsäljningen berodde på att de bestämde sig för att inte lagerhålla varorna själva och därför sålde hela lagret till en grossist. Nu sitter grossisten med svarte petter och lär inte köpa för lika mycket en gång till!

Nä, de köpte hela bolaget istället! Så det har du ju rätt i. 🙄
Citera
2020-03-04, 20:56
Medlem
Nya möten med socialtjänsten. Verkar som bloggläsare reagerat och anmält oro för barnen om att hon får elchocker. Kanske inte riktigt den reaktionen hon förväntade sig.
Citera
2020-03-04, 21:09
Medlem
qutms avatar
Efternamn08 rapporterade när, var och hur Isabella och Erik möttes
Varpå IQ Prankeborg nedlåtande upprepade gånger kallar Efternamn08 for "random pundare" och liknande
När bildbevis presenterades så fortsätter serie-Prankeborg och menar att Isabella gått fram till Erik och tagit honom i handen och sett till att det fotograferades i smyg
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Den 20 November möts Erik och Isabella
https://www.fastighetsvarlden.se/seminarier/handel-hotell-mat-fastigheter-2018/
Erik blir imponerad av Isabella och det hon säger och visar. De byter nummer och han börjar kolla upp Isabella lite smått och får fram att Hampus är pank och berättar för Isabella. Isabella vill inte ha en skuldsatt pojkvän och hon gör en story som hon sjösätter med hot och skulder och kriminella. Erik blir hennes vän och de har tät sms kontakt och han hjälper stackarn.
Den 22 November går Isabella ut och säger att något hänt som gör att hon och Hampus gör slut.
Sedan är cirkusen igång
Isabella gråter ut på bloggar och Twitter och Erik tröstar detta stackars offer.
Senast redigerad av qutm 2020-03-04 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in