2020-03-04, 19:31
Avstängd
fettot blev upplurad aahhaa feta fanskap
Medlem
Den som skulle behöva den här kurragömmaleken/motionen mest, ligger istället ner som en jäst degklump med två stora svarta utandnings hål som tittar ut under filten.
Undra hur det luktar under den där filten förresten, måste vara en unken lukt.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag brukar kolla avsnitten på morgonen, när de ändå sover.
Smart där
2020-03-04, 19:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om Glasman och Sami ska fortsätta bada och fisa 6h vaken tid kommer mitt intresse för dom dala jävligt fort
Fast jag vill bestämt hävda att det är Glasman som är könssjukdomen här, utan honom är Sami hur rolig som helst. Kanske inte dygnet runt men jag tycker inte de andra har bidragit med annat än skitsnack och delfinskrik efter midnatt ändå.

Vill ha Glasman kvar ett tag till för Samis skull men han ska ut innan Sami vinner!
2020-03-04, 19:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Den som skulle behöva den här kurragömmaleken/motionen mest, ligger istället ner som en jäst degklump med två stora svarta utandnings hål som tittar ut under filten.
Undra hur det luktar under den där filten förresten, måste vara en unken lukt.
Haha helt korrekt analys
2020-03-04, 19:35
Medlem
Bara jag som tycker detta är så sjukt tråkigt nu??? Hade hellre sett på Lilla BB med gnäll från Mergim och Lisa dumma kommentarer än Stora BB leka kurragömma
2020-03-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast jag vill bestämt hävda att det är Glasman som är könssjukdomen här, utan honom är Sami hur rolig som helst. Kanske inte dygnet runt men jag tycker inte de andra har bidragit med annat än skitsnack och delfinskrik efter midnatt ändå.

Vill ha Glasman kvar ett tag till för Samis skull men han ska ut innan Sami vinner!

precis glasman är bara en bricka i spelet han åker tids nog när stunden är inne
2020-03-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bara jag som tycker detta är så sjukt tråkigt nu??? Hade hellre sett på Lilla BB med gnäll från Mergim och Lisa dumma kommentarer än Stora BB leka kurragömma

Nope, jag är med dig. Har försökt få fram detta ett tag nu haha.
2020-03-04, 19:38
Medlem
teamdjungels avatar
Var är Jasmine? Såg inte henne i lilla och inte i stora nu.
2020-03-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker Sami var riktigt jävla gnällig när Jocke kom in. Malde på om att det härjas runt av rosa laget. Glasman eldade såklart på och talade i sin mjuka ton om hur äärliga och härliga gula rummet är.
Luktar som att jag borde ta en paus från detta
Ja han blev en liten skitsnackare då faktiskt. Fick mig att fundera över om han ev låtsas vara så snäll och neutral för han vet vi gillar det? Men samtidigt känns han genuin och ödmjuk. Vi får se om några veckor! Tror Jocke måste hintat till honom att han är poppis hos oss. Får se om han fortsätter vara skön som han varit eller om han plötsligt visar ”sitt rätta jag”.

Gillar nog Lennie mest efter honom men han är också jättetråkig att se på bara ligga i soffan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
i bikten eller på toaletten antar jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Hon biktade sig i Lilla efter hon fick en present under kvällen. Kan vara då du inte såg henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in