2020-03-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om Glasman och Sami ska fortsätta bada och fisa 6h vaken tid kommer mitt intresse för dom dala jävligt fort
Iallafall mer underhållande än Amilia som alltid ligger raklång i soffan och pladdrar
2020-03-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Känner fan samma. Tänk om de två är kvar själva i slutet med någon annan tråkmåns, hade sagt upp mitt abonnemang på Cmore

Instämmer. Det är därför jag vill ha ut Glasman. Han tillför ingenting och klagar på folk som gör saker.
2020-03-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Bada och fisa som är så gött

Citat:
Känner fan samma. Tänk om de två är kvar själva i slutet med någon annan tråkmåns, hade sagt upp mitt abonnemang på Cmore

Och gå och lägga sig 23. Eventuellt storma ut ur rummet för att det pussas i sängen bredvid.
2020-03-04, 19:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Tittade på gamla avsnitt på appen häromdagen och la märke till att 1) Mergim sa något om Lennie när han kom in i huset typ ”Han verkar trevlig men är väldig tyst, jag behöver lite mer energi för att *spretade upp med benen* haha skojjar”, han skämtade redan då om att han ville öppna upp benen för Lennie

Sen grät Lennie i bikten för att han knäade Mergim och var rädd deras ”fina vänskap” skulle förstöras. Lennie aka Mr No Emotions grät för Mergim Det är roligt men fan också lite gulligt. De är så sjukt olika! Vilken romance/”bromance”
Haha bra observerat!

Ja visst är det gullgt. Jag tror att all aggression och allt hat som Mergim bär på just nu kommer släppa så fort dom bara vågar släppa tyglarna och ge sig hän åt varandra på riktigt
2020-03-04, 19:26
Medlem
Citat:
Och gå och lägga sig 23. Eventuellt storma ut ur rummet för att det pussas i sängen bredvid.
Han är så svartsjuk för att han gillar Jasmine. Roligt att hon inte fattar det själv.

Vill ha kvar Sami och någon till som bidrar med drama och har energi. Sen ska Sami såklart vinna.
2020-03-04, 19:27
Medlem
burialhexs avatar
Citat:

Va ska dom göra vakna efter 23?
Är nog svårt att få tiden att gå där inne.
Skulle TV4 fixa mer grejer att göra eller skicka in mer alkohol så skulle man ju supa o göra grejer.

Men TV4 gör 0
2020-03-04, 19:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Kollar ni också 19:00 sändningen. Kul att höra vad dom säger i bikten. Det hör vi ju inte på liven.
2020-03-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Kollar ni också 19:00 sändningen. Kul att höra vad dom säger i bikten. Det hör vi ju inte på liven.

Japp kollar avsnitten enbart för och se bikten.
2020-03-04, 19:30
Medlem
Citat:
Han är så svartsjuk för att han gillar Jasmine. Roligt att hon inte fattar det själv.

Vill ha kvar Sami och någon till som bidrar med drama och har energi. Sen ska Sami såklart vinna.

Tycker Sami var riktigt jävla gnällig när Jocke kom in. Malde på om att det härjas runt av rosa laget. Glasman eldade såklart på och talade i sin mjuka ton om hur äärliga och härliga gula rummet är.
Luktar som att jag borde ta en paus från detta
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Va ska dom göra vakna efter 23?
Är nog svårt att få tiden att gå där inne.
Skulle TV4 fixa mer grejer att göra eller skicka in mer alkohol så skulle man ju supa o göra grejer.

Men TV4 gör 0
Håller med. Dom kan lika gärna gå och sussa vid 00.00-tiden, föruton de dagar som det bjuds på dräcka.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag brukar kolla avsnitten på morgonen, när de ändå sover.
Medlem
teamdjungels avatar
Så jävla härligt när de inte är så många, med två olika grupperingar. Alla i en grupp vid detta antal. Härligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in