2020-03-04, 16:24
Medlem
Vi klarar inte ens det vi har idag. Vi kan nog skita i ordet humanitär. Det funkar ju inte att ta in flera i Sverige. Inför nolltolerans...
Citera
2020-03-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BourbonStreet
Hur har Jimmie Åkesson offrat sitt liv för svenska folket? Utveckla gärna och ge exempel. Som okunnig är jag mycket intresserad av att lära och veta mer.
Vore det lite krut i Jimmie Åkesson skulle han åka till krigszonerna i Syrien och möta de drabbade där. Det här är för mesigt! Kanske får han med sig Ulf Kristersson också,,,
Citera
2020-03-04, 16:28
Medlem
Knucklehugss avatar
Ni som vill ta hit dessa människor kan själv åka ned och plocka upp valfri familj, ge dom husrum och försörja dessa. Övriga svenskar står eniga om att den lilla välfärd som finns kvar är värd att kriga för. Man kan hoppas att ni själva hamnar i en situation där ni blir nekad vård eller blir rejält utförsäkrade pga av den massinvandring vi redan haft. Karma bitch på er.
Citera
2020-03-04, 16:29
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Vore det lite krut i Jimmie Åkesson skulle han åka till krigszonerna i Syrien och möta de drabbade där. Det här är för mesigt! Kanske får han med sig Ulf Kristersson också,,,

...varför då, han kan ju göra som sossarna och skänka svenska skattebetalares pengar i miljarder till någon terrororganisation i regionen istället (läs ex Hamas) och sedan ta fina flyget till FN för ett möte istället. Mer safe så att säga.
Citera
2020-03-04, 16:31
Medlem
Skrev i annan tråd att det är högst logiskt att han gör så. Och att trots att jag är vänster tycker jag vi ska tacka honom. Det fungerar inte bra i Sverige nu. Vänsterpolitik handlar inte om att skapa kaos o underklass utan vara skarpa och ta ansvar. De borde skriva välj Polen de behöver folk och ligger nära Sverige🤠
Citera
2020-03-04, 16:32
Medlem
Jon.Holmss avatar
En stor eloge till Jimmie. Fantastiskt bra jobbat!
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Du borde skämmas ditt jävla svin

Tack vare såna horungar som dig Sverige har blivit en svulst

Vältalig idiot !
Vad är det för fel med att vilja hjälpa fler människor ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino

Varför skulle han åka dit, när de flesta migranterna mellan Turkiet och Grekland inte kommer därifrån? Samt givetvis än mindre är där nu?
Citera
2020-03-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
En stor eloge till Jimmie. Fantastiskt bra jobbat!
Direktpolitik. Inte alla som har kurage till det🙂
Citera
2020-03-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Kan detta vara riktigt och humant?

Kan han visa att landet är fullt?

"Jag flyger ofta över den svenska landsbygden och det skulle jag vilja råda fler att göra. Där finns oändliga fält och skogar. Där finns mer plats än man kan föreställa sig. De som hävdar att landet är fullt, de bör visa var det är fullt" https://www.expressen.se/nyheter/fre...or-flyktingar/

Ja Åkesson är den enda riktiga Svensken som åker ner.

TS tycker inte det är konstigt att alla flyktingar vill till just Sverige eller Tyskland när de blir tillfrågade?

Du tycker att vi skall låta dem tro på de vänsterlögner som spridits att i Sverige får man allt man behöver gratis ???

Så alla kommer just hit?

Nej något är allvarligt fel på TS och vänsterextrema när de tror det ens är möjligt för oss i teorin efter katastrofen 2015 som ohämmat fortsatt fast vänstermedia slutat prata om det.

Förstår man inte att Sverige är ett litet land med väldigt unik kultur så är man för korkad för att få rösta.

Detta är mer humant det Åkesson gör än vad alla vänsterextrema gjort tillsammans senaste 10 åren.

Tvärt om borde vi skicka militär som stöd till Grekland. Och de borde skjuta alla som invaderar EU.

Det är en invasion och inget annat.
Citera
2020-03-04, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Kan detta vara riktigt och humant?

Kan han visa att landet är fullt?

"Jag flyger ofta över den svenska landsbygden och det skulle jag vilja råda fler att göra. Där finns oändliga fält och skogar. Där finns mer plats än man kan föreställa sig. De som hävdar att landet är fullt, de bör visa var det är fullt" https://www.expressen.se/nyheter/fre...or-flyktingar/
Tyvärr handlar det inte om utrymmet, då hade det ju räckt att placera flyktingar i uppvärmda hyddor i norra Sverige och sen önska lycka till. Nej jag tycker det är bra. Polen är ett bra alternativ.
Citera
2020-03-04, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Varför skulle han åka dit, när de flesta migranterna mellan Turkiet och Grekland inte kommer därifrån?
Hur vet du det? Han kan ju i varje fall berätta för dem att det är fullt i Turkiet. De har tagit emot uppåt 4 miljoner syrier. Om han nu på allvar vill stoppa flyktingvågen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in